مجله مدیریت امین

مقالات آموزشی موسسه آموزش عالی آزاد امین 

Amin.Management Blog

Educational articles of Amin Business School

هزینه دوره MBA و DBA

هزینه دوره  MBA و DBA : برای مدیران و شاغلان مشتاق

هزینه دوره  MBA و DBA : برای مدیران و شاغلان مشتاق

5/5 - (1 امتیاز)

مخاطب این مقاله شما مدیران، شاغلان و صاحبان کسب و کار هستید که مشتاقید به‌روز باشید و مهارتهای خود را تقویت کنید. شما که در فکر ارتقا و رشد کسب و کار خود هستید و به اعتبارافزایی برای سازمان و شرکت خود اهمیت می دهید، این مقاله برای شماست. حتما در مسیر دانش‌افزایی و حرفه‌ای‌ترشدن به دوره های مدیریتی MBA و DBA نیز فکر کرده اید. موسسه آموزش عالی آزاد امین با 20 سال پیشینه اقدام به برگزاری دوره های حضوری و غیرحضوری مدیریتی MBA و DBA کرده است که از شرایط و هزینه های برتری برخوردار هستند.

همچنین موسسه آموزش عالی امین به منظور آشنایی بیشتر شما با این دوره ها، اقدام به ارائه یک مینی دوره رایگان MBA کرده است. اگر سوالی درباره این دوره های مدیریتی یا دریافت بسته های آنلاین مدیریت و همینطور درباره کسب‌وکار خود دارید، با پرکردن فرم زیر، از یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان حوزه مدیریت ما بهره مند شوید.

 

نام و نام خانواداگی

 

 حتما مایلید از شرایط، ویژگی‌ها و هزینه‌های این دوره ها بیشتر اطلاع داشته باشید. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

دوره  MBA چیست؟

MBA یا ام بی ای مخفف شده عبارت Master of Business Administration است که در ابتدای کار معنی این عبارت را کامل توضیح خواهم داد. business administration  به معنای مدیریت کسب‌وکار و  Master در فارسی به معنای مقطع کارشناسی ارشد آکادمیک است.

دوره MBA چیست؟کسانیکه که به تحصیل برای فوق لیسانس (کارشناسی ارشد) مدیریت می پردازند، دانشجویانی هستند که لیسانس یا همان کارشناسی مدیریت دارند و می خواهند درجات علمی را به‌طور معمول در دانشگاه طی کنند. پس از فوق لیسانس، احتمالا در مقطع دکتری به تحصیل ادامه دهند و بتوانند در زمینه های پژوهشی و آکادمیک کار کنند. با این هدف که مدرک 100 درصد قابل پذیرش ارگان ها، نهادها و سازمان‌ها را برای اعتبار کسب و کار خود در اختیار داشته باشند.

افرادی که  دوره های ام بی ای را میگذرانند، جوانان کارآفرینان یا صاحبان کسب‌وکارها هستند که برای بالا بردن مهارت های کاربردی در زمینه مدیریت کسب‌وکار به تحصیل این رشته و این دوره روی می آورند.

به عبارت دیگر، افرادی هستند که علاوه بر افزایش مهارت ها و توانایی ها در زمان فشرده تر نیاز به مدرک ام بی ای هم دارند. از این رو، ممکن است این مدرک در شغل آنها برای افزایش حقوق و مزایا کاربردی باشد و نهاد و ارگانی که در آن مشغول به کار هستند این مدرک را بپذیرد.

هزینه دوره MBA

موسسه آموزش عالی آزاد امین برای مدیران و افرادی که فرصت حضور در دوره های شش ماهه را ندارند، فرصت ویژه ای فراهم آورده است. شما می توانید پکیج آموزشی مدیریت  MBA را از وبسایت ما تهیه و بارگیری کنید. این پکیج آموزشی، علاوه بر دانش‌افزایی و تقویت مهارتهای مدیریتی شما، مزیت ویژه ای دارد: ارائه مدرک وزارت علوم و تاییدیه بین المللی WES  کانادا. شما می توانید پس از خریداری این پکیج آنلاین و گذراندن آزمون بسیار ساده آن، مدرک وزارت علوم را دریافت کنید.

این دوره ها با هزینه های بسیار عالی و مناسب و سرفصلهای بسیار کاربردی و استادانی حرفه ای و متخصص برگزار می شوند. هزینه دوره MBA: 35000000 تومان

 

دوره MBA در موسسه آموزش عالی آزاد امین

این دوره را در موسسات آموزش عالی همچون موسسه آموزش عالی امین نیز می توانید بگذرانید. در پایان نیز مدرک وزارت علوم و تحقیقات را به همراه تاییدیه WES کانادا دریافت کنید. در ادامه به امتیازهای دوره MBA بیشتر می پردازیم. هزینه و سرفصلها و پکیج آنلاین MBA را در بخشهای بعدی ببنید.

 

سرفصلهای دوره MBA

رشته MBA  را در موسسه آموزش عالی آزاد  امین می توانید با سرفصلهای زیر بگذرانید:

  • اصول و فنون مذاکره
  • هوش مالی و سرمایه گذاری
  • خلاقیت در راه اندازی کسب و کار
  • سرمایه های انسانی کسب و کار
  • شخصیت شناسی، معجزه ی کسب و کار
  • فنون رهبری کسب و کار
  • استراتژی های کاربردی فروش 
  • مدیریت منابع انسانی
  • اصول قراردادهای کسب و کاری

 

دوره  MBA غیر حضوری مجازی و هزینه مدرک آن

موسسه آموزش عالی آزاد امین برای مدیران و افرادی که فرصت حضور در دوره های شش ماهه را ندارند، فرصت ویژه ای فراهم آورده است. شما می توانید پکیج آموزشی مدیریت  MBA را از وبسایت ما تهیه و بارگیری کنید. این پکیج آموزشی، علاوه بر دانش‌افزایی و تقویت مهارتهای مدیریتی شما، مزیت ویژه ای دارد: ارائه مدرک وزارت علوم و تاییدیه بین المللی WES  کانادا. شما می توانید پس از خریداری این پکیج آنلاین و گذراندن آزمون بسیار ساده آن، مدرک وزارت علوم را دریافت کنید. مراحل ساده خرید مدرک MBA را در زیر می توانید ببینید:

یکی از امتیاهای ویژه مدرک وزارت علوم دوره آنلاین MBA موسسه امین این است که می‌توانید آن را ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضاییه کنید. خرید مدرک MBA که چنین قابلیتی داشته باشد، برای مهاجرت یا اعتبارافزایی کسب و کارتان ضروری است. 

 

هزینه پکیج غیر حضوری مجازی MBA: 25800000 تومان

دوره مدیریت mba

پکیج آنلاین مدیریت MBA با مدرک وزارت علوم

در بخش بعدی به بررسی دوره های DBA موسسه آموزش عالی امین با مدرک وزارت علوم می پردازیم. اگر سوالی درباره این دوره ها یا کسب و کار خود دراید فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم و از یک جلسه مشاوره رایگان بهره مند شوید. اما پیش از آن ابتدا ویدیو زیر را ببنید و با موسسه امین و دوره های MBA بیشتر آشنا شوید.

 

هزینه دوره DBA

موسسه آموزش عالی آزاد امین برای مدیران و افرادی که فرصت حضور در دوره های شش ماهه را ندارند، فرصت ویژه ای فراهم آورده است. شما می توانید پکیج آموزشی مدیریت  DBA را از وبسایت ما تیه و بارگیری کنید. این پکیج آموزشی، علاوه بر دانش‌افزایی و تقویت مهارتهای مدیریتی شما، مزیت ویژه ای دارد: ارائه مدرک وزارت علوم و تاییدیه بین المللی WES  کانادا. شما می توانید پس از خریداری این پکیج آنلاین و گذراندن آزمون بسیار ساده آن، مدرک وزارت علوم را دریافت کنید.

این دوره ها با هزینه های بسیار عالی و مناسب و سرفصلهای بسیار کاربردی و استادانی حرفه ای و متخصص برگزار می شوند.

هزینه دوره DBA: .35000000 تومان

 

دوره  DBA چیست؟

کلمه DBA مخفف Doctorate of Business Administration است که معنای فارسی آن دکتری مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار می‌شود. این دوره با هدف آموزش مدیران سطح بالای اجرایی در سازمان‌های مختلف ایجادشده است. افزون بر این، به آن‌ها یاد می‌دهد که چگونه از روش‌های سنتی مدیریت عبور کرده و به روش‌های نوین برسند. با شرکت در دوره DBA یاد خواهید گرفت که چگونه شرکتی سازمان‌یافته بسازید و با استفاده از روش‌های نوین سازمان خود را رهبری کنید.

دوره DBAچیست؟

کک

کک

ککک

ککک

ک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رشته DBA قرار دارد که دکترای مدیریت کسب‌وکار به شمار می‌آید. دانشجویانی که قصد دارند مقطع DBA را بگذرانند، معمولا افرادی هستند که زمینه فعالیت در حرفه‌های تجاری و مدیریتی دارند. دی بی ای، برخلاف ام بی ای کاملا رویکرد تحقیقاتی و مطالعاتی دارد.

دانش آموخته در این دوره به دنبال مطالعه موردی حرفه‌ها و کسب‌وکارها می‌رود. به عنوان مثال یک دانشجوی دوره DBA باید دریابد که سود و یا ضرر در کسب‌وکار از کجا نشئت می‌گیرد. ممکن است دانش آموخته برای درک بهتر در این مسیر با صدها مدیر فروش کسب‌وکارهای مختلف روبه رو شود. تا بتواند به نتیجه‌ واحد و دقیقی دست یابد.

دانشجویان دوره DBA دکترای مدیریت کسب‌وکار می‌توانند نشریات و مجلات را نقد کنند و با انجام تحقیقات خود، دانش خود را در زمینه کسب‌وکار گسترش دهند. از این طریق دانشجویان تفکر انتقادی و حل مسئله در دنیای واقعی تجارت محور را، کسب می‌کنند.

حتی اگر دانشجویان دوره DBA در صنعتی مشغول به کار باشند، انعطاف پذیر بودن دوره‌های DBA به آنها این امکان را می‌دهد که به صورت مجازی نیز دوره را بگذارند و جایگاه خود را در صنایع مختلف بهبود بخشند. تحصیل مجازی برای دوره MBA نیز امکان پذیر است و کسب این دو مدرک وقفه‌ای در زندگی خانوادگی و کاری افراد به وجود نمی‌آورد.

 

در زیر به یکسری از ویژگی های دوره DBA در دانشگاه اشاره شده است.

  • برنامه‌های DBA معمولا با استفاده از تحقیقات برایکمک به حل چالش‌های تجارت در دنیای واقعی تاکید دارند.
  • دوره DBA معمولا در کمتر از 3 سال تمام می‌شود. این در حالی است که کسب مدرک PHD حداقل 5 سال طول می‌کشد.
  • آموخته‌های شما در دوره DBA فراتر از تحقیق درباره مشکلات و شناسایی آن‌ها خواهد بود. در این دوره‌ها شما به مهارت‌هایی در زمینه توسعه فناوری، تجزیه‌وتحلیل استراتژیک و ارتباطات مدیریتی و بین فردی نیز مجهز می‌شوید. مهارت‌هایی که به شما برای مدیریت بهتر کسب‌وکارتان کمک می‌کند.
  • مدرک دوره DBA کاملا معتبر است و شما می‌توانید از آن برای شروع به کار به‌عنوان یک مدیر بازرگانی آگاه و متخصص استفاده کنید.
  • شرکت در دوره DBA نه‌تنها برای دانشجویانی که به‌تازگی وارد حوزه کسب‌وکار می‌شوند مفید است، بلکه می‌تواند برای اساتید مدیریت نیز مفید واقع شود.

 

 DBA در موسسات آموزش عالی

مدیران و صاحبان کسب و کار که دوره های MBA  را گذرانده اند می توانند بدون آزمون ورودی، این رشته را در زمانی کوتاه تر در موسسات آموزش عالی موسسه آموزش عالی امین بگذرانند. مدرک DBA موسسه امین مورد تایید وزارت علوم است. اطلاعات بیشتر درباره هزینه، سرفصلها و پیکج مجازی MBA را در بخشهای بعدی می توانید ببینید.

 

سرفصلهای دوره DBA

امکان شرکت در این دوره برای تمامی افراد در هر بازه سنی وجود دارد. این دوره در حال حاضر در دانشگاه های معتبر دولتی مختلف و موسسات آموز شعالی از جمله موسسه آموزش عالی آزاد امین ارائه می شود. همچنین ارائه انواع منابع آموزشی مهم و اساسی در این دوره ها صورت می گیرد. سرفصلها و دروس DBA موسسه آموزش عالی امین را در زیر می توانید ببینید:

  • اصول و فنون مذاکره
  • کسب و کار الکترونیک
  • آینده پژوهشی
  • مدلهای کاربردی منابع انسانی
  • آیین تنظیم قراردادها
  • طراحی و مدلسازی کسب و کار
  • مدییت بحران
  • تفکر سیستمی

 

دوره  DBA غیر حضوری مجازی و هزینه مدرک آن

موسسه آموزش عالی آزاد امین برای مدیران و افرادی که فرصت حضور در دوره های شش ماهه را ندارند، فرصت ویژه ای فراهم آورده است. شما می توانید پکیج آموزشی مدیریت  DBA را از وبسایت ما تیه و بارگیری کنید. این پکیج آموزشی، علاوه بر دانش‌افزایی و تقویت مهارتهای مدیریتی شما، مزیت ویژه ای دارد: ارائه مدرک وزارت علوم و تاییدیه بین المللی WES  کانادا. شما می توانید پس از خریداری این پکیج آنلاین و گذراندن آزمون بسیار ساده آن، مدرک وزارت علوم را دریافت کنید.

یکی از امتیاهای ویژه مدرک وزارت علوم دوره آنلاین DBA موسسه امین این است که می‌توانید آن را ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضاییه کنید. خرید مدرک DBA که چنین قابلیتی داشته باشد، برای مهاجرت یا اعتبارافزایی کسب و کارتان ضروری است.

هزینه پکیج مجازی DBA: 29.800000 تومان

دوره آنلاین مدیریت dba

 

 پکیج آنلاین MBA با مدرک وزارت علوم

 

راهنمای خرید این پکیج مراحلی شبیه پکیج مجازی MBA دارد.

 

مدرک MBA و DBA  موسسه امین چه امتیازهایی دارد؟

شما می توانید مدرک ام بی ای  و دی بی ای را در موسسه اموزش عالی آزاد امین نه تنها به منظور دانش‌افزایی خود یا اعتبارآفرینی کسب و کارتان دریافت کنید بلکه می توانید از سه امتیاز آن نیز برخوردار شوید که پیشتر نیز به ان اشاره کردیم و اکنون آنها را شرح می دهیم:

امتیازهای مدرک مدیریتی MBA

  • مدرک معتبر وزارت علوم و تحقیقات

مدرک وزرات علوم و تحقیقات و فناوری موسسه آموزش عالی آزاد امین درواقع معادل مدرک دانشگاهی مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا نیست ولی از اعتبار کافی برای به رسمیت شناخته شدن را دارد. مدرک وزارت علوم باید مهر هلوگرام و امضا و سربرگ وزارت علوم را داشته باشد. 

  • قابلیت ترجمه رسمی مورد تایید دادگستری

یکی از امتیاز های ویژه مدرک وزارت علوم دوره حضوری و غیر حضوری MBA و DBA موسسه آموزش عالی امین این است که می توانید آن را ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضاییه کنید. خرید مدرک MBA و DBA که چنین قابلیتی داشته باشد، برای مهاجرت یا اعتبارافزایی کسب و کارتان ضروری است.

  • تاییدیه بین المللی WES کانادا مناسب برای مهاجرت

مدرک MBA و DBA وزارت علوم  حضوری و غیرحضوری در موسسه امین، از تاییدیه بین المللی WES کانادا برخوردار است. این به شما کمک می کند که با خرید این دو مدرک یا یکی از مدرکها در زمان مهاجرت به راحتی بتوانید معادل تحصیلی بگیرید. این مدرک همچنین از اعتبار بسیاری برای پذیرش درخواست مهاجرت شما برخوردار است. مدرک شما با تأییدیه WES به مدت پنج سال از تاریخ صدور معتبر است. در زیر می توانید مزایای این تاییدیه جهانی را ببینید.

برای آشنایی بیشتر با مدرک MBA موسسه آموزش عالی امین برای مهاجرت ویدیوی زیر را ببینید.

 

 جمع بندی

  موسسه آموزش عالی آزاد امین دوره های MBA  و DBA را با کیفیت عالی و هزینه های مناسب ارائه می دهد. مدرک این دوره ها از وزارت علوم است که قابلیت ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضاییه را دارد. برای اطلاعات بیشتر فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نام و نام خانواداگی

 

نیاز به مشاوره کسب و کار دارید؟ از یک جلسه مشاوره رایگان کارشناسان موسسه امین استفاده کنید (100% رایگان)

نام و نام خانواداگی

دوره‌های رایگان آموزشی مدیریت
داستان موفقیت کسب‌کارهای واقعی
آخرین مقالات مجله مدیریت امین
پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در واتس اپ تماس مستقیم پشتیبانی در ایتا Instagram
چت در تلگرام چت در واتساپ تماس مستقیم پیچ اینستاگرام
چت در تلگرام تماس مستقیم چت در ایتا
تماس مستقیم

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانواداگی

شروع جشنواره  دوره MBA – DBA

اگر صاحب کسب و کار هستید،همین الان رزرو رایگان این دوره را انجام دهید و یک جلسه مشاوره رایگان کسب وکار دریافت کنید

ظرفیت محدود

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانوادگی

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانوادگی

برای رزوز رایگان شرکت در دورهمی مدیران به میزبانی موسسه آموزش عالی امین شماره خود را در فرم مقابل وارد کنید
برای رزوز رایگان شرکت در دورهمی مدیران به میزبانی موسسه آموزش عالی امین شماره خود را در فرم زیر وارد کنید
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای دوره بازرسی فنی و کنترل کیفیت جوش نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟
اگر برای ثبت نام یا کسب وکارتان نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند.

نام و نام خانوادگی