مجله املاک امین

مقالات آموزشی موسسه آموزش عالی آزاد امین 

Amin.Real Estate Blog

Educational articles of Amin Business School

دریافت گواهینامه مشاور املاک + مدرک رسمی وزارت علوم

دریافت گواهینامه مشاور املاک + مدرک رسمی وزارت علوم

5/5 - (1 امتیاز)

امروزه میبینیم مشاورین املاک بسیاری به صورت غیر حرفه ای، سنتی و بدون دریافت گواهینامه مشاور املاک در این حوزه فعالیت می کنند. و البته به دلیل همراه نبودن با تغییرات جامعه روز به روز دچار ضرر های جبران ناپذیری نیز می شوند. اما برای این که جلوی ضرر را بگیریم باید چه کاری انجام داد؟ دریافت گواهینامه مشاور املاک به شما کمک میکند تا تبدیل به اولین مشاور املاک حرفه ای منطقه خودتان شوید.

 

موسسه آموزش عالی آزاد امین با سابقه 20 ساله در آموزش، اقدام به  آموزش مشاور املاک کرده است. مدرکی که موسسه امین به شما ارائه می دهد، مدرکی معتبر و زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناری و قابل ترجمه می باشد.

آموزش مشاور املاک

عکس های  مدارک معتبر وزارت علوم را در ادامه مشاهید میکنید.

گواهینامه حقوقی - دوره های حقوقی - دوره حقوقی با مدرک بین المللی

 

مطمئنا شما هم مانند بسیاری از همکارانتان، چالش های فراوانی را در حوزه کاری خود تجربه کرده اید. مشاورین ما در موسسه آموزش عالی آزاد امین در کنار شما حضور دارند تا با راهنمایی و پاسخ به مشکلات شما، اعتبار کسب و کارتان را افزایش دهند. شما می توانید با پر کردن فرم زیر از یک جلسه رایگان مشاوره املاک، که موسسه آموزش عالی امین برای شما در نظر گرفته است استفاده کنید و تمام سوالات خود را از ما بپرسید. و یا با شماره 05138477650 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی
انتخاب هر دو گزینه امکان پذیر است
انتخاب هر دو گزینه امکان پذیر است

 

دریافت گواهینامه مشاور املاک

دریافت گواهینامه مشاور املاک به شما کمک می‌کند چالش های کسب و کار خود را به پایین ترین حد ممکن برسانید. اگر به دنبال کسب اعتبار بیشتری نسبت به دیگر همکاران خود هستید، باید برای آن تلاش کنید.

 

دریافت گواهینامه مشاور املاک، مدرک یا جواز کسب و دوره هایی که اتحادیه برای مشاورین املاک تازه کار میگذارد کاملا متفاوت است. اگر مایل به دریافت مدرکی رسمی و معتبر هستید که زیر نظر وزارت علوم، تخقیقات و فناوری باشد، موسسه آموزش عالی آزاد امین اینجاست تا به شما کمک کند به هدف خود، یعنی تبدیل شدن به یک مشاور املاک حرفه ای دست پیدا کنید.دریافت گواهینامه مشاور املاک + مدرک رسمی وزارت علوم

رقبای شما در کار املاک کم نیستند. و همین امر باعث می شود که کار شما دشوار تر شود. آیا می دانید اگر قدرت مذاکره و فن بیان خود را افزایش دهید و طرز صحبت با مشتری در املاک را بدانید و بتوانید مشتری را با زبان قانع و نرم کنید، چند قدم از رقبایتان جلو می افتید؟ در نظر داشته باشید سرمایه گذاری روی مهارت هایتان مهم ترین اصلی است که باید در اولویت زندگی خود قرار دهید.

 

اگه میخوای بهترین جملاتی که یک مشاور املاک میتونه بگه و توی فروش و مذاکراتش کمکش کنه رو بدونی، پس صفحه جملات کلیدی مشاور املاک رو از دست نده

 

شما با یک بار هزینه برای خرید دوره های آموزشی، تا پایان عمر از لحاظ اعتبار و کسب درآمد بیمه خواهید بود. موسسه آموزش عالی آزاد امین با برگزاری دوره رایگان ” دوره رایگان آموزشی مشاور املاک ” به شما کمک می‌کند بتوانید اطلاعات خودتان را بالا ببرید، و از این دانش و اطلاعات در جهت ارتقا درآمد خود استفاده کنید.

دوره تخصصی ژنرال املاک رایگان

 

 

همچنین شما میتوانید به مانند تعداد زیادی از مشاورین املاک مشهدی و غیر مشهدی، از آموزش مشاور املاک استفاده کنید و با داشتن مدرک رسمی و دانش بیشتر، اعتبار و ثروت خود را افزایش دهید. 

در پایان این دوره شما 3 مدرک بین المللی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت خواهید کرد. "</span

 

 

برای مشاوره با کارشناسان ما و پاسخ به سوالاتتان، فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم و یا با شماره 05138477650 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی
انتخاب هر دو گزینه امکان پذیر است
انتخاب هر دو گزینه امکان پذیر است

 

گواهینامه مشاور املاک

تمامی کسانی که در زمینه املاک و مستغلات فعالیت می کنند، ثبت نام در دوره آموزش حرفه ای مشاور املاک برای حرفه ای شدن آن ها بسیار ضروری است. بدون شک یکی از مهم ترین ویژگی های یک مشاور املاک، داشتن اعتبار میان مردم است. و این اعتبار با چیزی جز داشتن مدرکی معتبر و آموزش اصولی به دست نمی‌آید.

دریافت گواهینامه مشاور املاک + مدرک رسمی وزارت علوم

موسسه آموزش عالی آزاد امین از سال 97 تا به امروز اقدام به برگزاری دوره های ویژه مشاورین املاک نموده است. دوره آموزشی مشاور املاک به دو صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود. یعنی شما عزیزان می‌توانید هم در دفتر کار خود آموزش ببینید و هم میتوانید با حضور در کلاس های دوره، از ارتباط با همکاران و اساتید هم استفاده کنید.

 

سر فصل های این دوره به شرح زیر است: 

1. آموزش فروش ساختمان:

فن بیان و دانستن اصول درست مذاکره از مهم ترین عواملی است که مشاوین املاک باید در نظر داشته باشند. اگر نتیجه یک جلسه کاری به منعقد نشدن قرارداد منجر شود، اینجا مشکل از نوع صحبت و فن بیان شما بوده است که نتوانستید فرد مقابلتان را قانع کنید.

 

شما در این دوره برخورد درست با مشتری، اصول و فنون مذاکره، اصول صحیح انعقاد کلام، و خیلی مسائل مهم دیگر که پیش نیاز ورود به این عرصه است را می آموزید.

 

2. آموزش مشاوره حقوقی املاک:

مشاوره اولیه در هنگام خرید ملک برای مشتری بسیار مهم است. اکثر اختلافات میان فروشنده و مشاور املاک به دلیل مشاوره های غلط و راهنمایی های نادرست صورت می‌گیرد.

 

اصول نگارش و قوانین در قرارداد ها و دیگر قوانین حقوقی را در دوره آموزش مشاوره حقوقی مشاور املاک خواهید آموخت. همچنین حقوق جزای ثبتی، ثبت اسناد تجاری، عقد و قرارداد و … از عناوینی هستند که در این به آنها می پردازیم.

 

3. آموزش داوری املاک:

اگر در حین انجام معامله مابین طرفین قرارداد اختلاف صورت بگیرد چه خواهید کرد؟ با گذراندن دوره داوری حقوقی می توانید بدون مراجعه به دادگاه قابلیت حل و فصل مشکلات مابین طرفین را داشته باشید. در دوره آموزش حقوقی مشاور املاک به توضیح مباحث داوری در قراردادها خواهیم پرداخت.

 

گواهینامه مشاور املاک مدیریت

قصد دارید در سطوح بالاتری از کار املاک مشغول به کار شوید؟ پس باید با اصول آن آشنایی داشته باشید. فعالیت به عنوان مدیر یک بنگاه املاک از مزایا و از همه مهم تر از درآمد بالایی برخوردار است. دوست دارید که تمام معاملات و اقدامات زیر نظر و با دستور شما انجام شود؟ پس دریافت گواهینامه مشاور املاک مدیریت بسیار برای شما مفید است.دریافت گواهینامه مشاور املاک + مدرک رسمی وزارت علوم

در دوره مشاور املاک مدیریت چه چیزی آموزش میبینید؟

در دوره مدیریت و مشاور فروش ساختمان شما با مباحث شخصیت شناسی، فنون مذاکره، اصول بازاریابی ملکی، فایل یابی و در سطح پیچیده تر اصول سرمایه گذاری در بازار ملک و مشاوره سرمایه گذاری آشنا خواهید شد.

 

گواهینامه مشاور املاک مهندسین

دوره مشاور حقوقی املاک برای شما به عنوان یک مهندس که در حوزه ساخت و ساز فعالیت دارید، بسیار مفید خواهد بود. به دلیل آنکه در فرایند های ساخت و ساز امکان به وجود آمدن مشکل بین خریدار و فروشنده وجود دارد، شما میتوانید به عنوان سازنده بدون نیاز به مراجعه به دادگاه، به عنوان کسی که گواهینامه مشاورین املاک مهندسین دارد، به این اختلاف پایان بدهید و مشکل را حل کنید.دریافت گواهینامه مشاور املاک + مدرک رسمی وزارت علوم

 

در دوره مشاور املاک مهندسین چه چیزی آموزش میبینید؟

شما میتوانید از طریق این دوره و مدرکی که دریافت میکنید، بعنوان داور، یک منبع درآمد دیگری هم برای خودتان ایجاد کنید. طبق قانون مدنی هر کسی میتواند داور باشد و به کاری هم که قرار است انجام بدهید ،داوری گفته می شود. در نتیجه میتوانید 2 الی 5 درصد از مبلغ قرارداد را بعنوان حق‌الزحمه دریافت کنید.

 

گواهینامه مشاور املاک حقوقی

تعداد مشاورین املاکی که داخل زندان هستند کم نیست و روز به روز هم حال افزایش است. چون قرارداد هایی که نوشته اند از نظر قانونی مشکل دارد و متاسفانه در چنگ قانون افتاده اند .

اگه به فعالیت های حقوقی علاقه دارید و البته مشاور املاک نیستید میتوانید از طریق دریافت مدرک گواهینامه مشاور حقوقی املاک به درآمد خیلی خوبی برسید.دریافت گواهینامه مشاور املاک + مدرک رسمی وزارت علوم

 

مشاور املاک حرفه ای دائم در حال آپدیت اطلاعات خود است. او آنقدر حواسش جمع هست که بخاطر قرارداد نویسی که یک چیز کاملا پیش پا افتاد است مجبور نباشد کارش به زندان و دادگاه بکشد.

 

در دوره مشاور حقوقی املاک چه چیزی آموزش میبینید؟

شما در این دوره ابتدا با اصول کلی قرارداد نویسی آشنا می‌شوید که در همه قرارداد ها مشترک است. همچنین نوشتن هر کدام از قرارداد ها را به صورت مجزا خواهید آموخت. قرارداد هایی مثل رهن، پیش خرید، پیش فروش و… را به صورت اصولی می آموزید.

 

شما در دوره مشاور حقوقی املاک قوانین تاثیرگذار در بازار مانند کمیسیون ماده 100 در قرارداد پیش فروش، کارشناسی و ارزیابی املاک در قیمت گذاری اصولی ملک، حقوق اسناد تجاری، قوانین چک و سفته خواهید آموخت.

 

مقایسه مدارک موسسه آموزش عالی آزاد امین با مدارک فنی و حرفه ایدریافت گواهینامه مشاور املاک + مدرک رسمی وزارت علوم

گواهینامه مشاور املاک موسسه آموزش عالی آزاد امین صادر شده از وزارت علوم، فناوری و تحقیقات می باشد. اعتبار مدرک صادر شده از طریق وزارت علوم بیشتر از مدرک صادر شده از فنی و حرفه ای می باشد. به همین منظور اتحادیه های املاک اعتبار بیشتری برای مدرک وزارت علوم قائل هستن. این مدرک قابلیت ترجمه رسمی دارد و اگر شما قصد مهاجرت به خارج از ایران را هم داشته باشید میتوانید از این مدرک استفاده کنید.

 

 

نتیجه گیری

مشاورین املاک حرفه ای و قدرتمند دائم در حال افزایش اطلاعات و دانسته های خود هستند. و می دانند از این دانش و اطلاعات چگونه باید برای افزایش درآمد خود استفاده کنند.

 

شما با دریافت گواهینامه مشاور املاک، صفر تا صد آموزش مشاور املاک را می آموزید. در صورتی که قصد دارید تبدیل به مدیر دفتر حرفه ای شوید باید تمامی این نکات را رعایت کنید و با شرکت در دوره رایگان ويژه مشاور املاک، هم به درآمد بالایی برسید و هم اینکه مشتری به شما اعتماد کند. 

 

همچنین می توانید با وارد کردن شماره خود در فرم زیر، از یک جلسه رایگان مشاوره املاک، که موسسه آموزش عالی آزاد امین برای شما در نظر گرفته است استفاده کنید و تمام سوالات خود را از ما بپرسید. و یا با شماره 05138477650 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی
انتخاب هر دو گزینه امکان پذیر است
انتخاب هر دو گزینه امکان پذیر است

دوره آموزشی مشاوره املاک حرفه ای- صفر تا صد آموزش مشاور املاک

گواهینامه مشاور املاک چیست؟

گواهینامه مشاور املاک مدرکی است که نشان میدهد شما آموزش های حرفه ای مشاور املاک بودن را دریافت کرده اید.

دریافت گواهینامه مشاور املاک چگونه است؟

برای دریافت این گواهینامه میتوانید با گذراندن دروه آموزشی در موسسات تخصصی آموزش عالی مانند موسسه امین مشهد، گواهینامه پایان دوره را داشته باشید..

نیاز به مشاوره تخصصی آموزشی مشاور املاک دارید؟ شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
(100% رایگان)

دوره‌های رایگان آموزشی املاک
داستان رشد مدیران املاک میلیاردر
پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در واتس اپ تماس مستقیم پشتیبانی در ایتا Instagram
چت در تلگرام چت در واتساپ تماس مستقیم پیچ اینستاگرام
چت در تلگرام تماس مستقیم چت در ایتا
تماس مستقیم

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانوادگی

دانلود فیلم یک میلیارد کمیسیون تا پایان 1402

شاید فقط یک ساعت آموزش با کیفیت، درآمد شما را در آخر سال تغییر دهد.
فیلم این وبینار را از دست ندهید.

شماره تماس خود را وارد کنید تا بتوانیم این ویدیو را برای شما ارسال کنیم

جشنواره فروش بی تکرار دوره های املاک
فقط تا ساعت 24:00 شنبه 12 اسفندماه

یک کلیک و 38 میلیون تومان هدیه آموزشی

وبینار: 3 نکته حیاتی قراردادها

دوشنبه 21 اسفند ساعت 12
  • احراز سمت در قراردادها
  • جذاب ترین ملک برای سرمایه گذاری کجاست؟

به همراه هدیه ویژه برای مشاورین املاک

ظرفیت محدود

دوره رایگان اصول و فنون مذاکره در املاک

شماره تماس خود را وارد کنید تا بتوانیم این دوره بسیار مهم را برای شما ارسال کنیم

دوره بسیار کاربردی اصول و فنون مذاکره در املاک

100% رایگان

هرگز  هرگز و هرگز 

این آموزش را از دست ندهید.
شماره خود را وارد کنید تا بتوانیم این دوره را برای شما ارسال کنیم.

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانوادگی

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانواداگی

برای رزوز رایگان شرکت در دورهمی مدیران به میزبانی موسسه آموزش عالی امین شماره خود را در فرم مقابل وارد کنید
برای رزوز رایگان شرکت در دورهمی مدیران به میزبانی موسسه آموزش عالی امین شماره خود را در فرم زیر وارد کنید
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای دوره بازرسی فنی و کنترل کیفیت جوش نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟
اگر برای ثبت نام یا کسب وکارتان نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند.

نام و نام خانوادگی