مجله مدیریت امین

مقالات آموزشی موسسه آموزش عالی آزاد امین 

Amin.Management Blog

Educational articles of Amin Business School

چگونه مشاور املاک موفقی شویم ؟

چگونه مشاور املاک موفقی شویم ؟

چگونه مشاور املاک موفقی شویم ؟

به این مقاله امتیاز دهید

چگونه مشاور املاک موفقی شویم ؟

افراد زیادی در حوزه املاک فعالیت دارند که تعداد زیادی از آنها به موفقیت های خیلی خوب رسیده اند و همچنین به درآمد صعودی این شغل!!

شما بعنوان کسی که در این شغل فعالیت دارید کجایه این داره موفقیت هستید؟؟؟؟؟؟

 

یکی از افرادی که بشدت در این شغل موفق هست در عرصه بین المللی جید میلز است.

یک مدیر و مشاور املاک خانم که با سابقه 30 سال فعالیت در حوزه املاک و مستغلات بشدت موفق است.

جید میلز رئیس jade mils estates و سفیر بین المللی Coldwell Banker Globall Luxury است.میلز در سال 2019 با بیش از 6 میلیارد دلار فروش حرفه ای به عنوان شماره 1 مشاور املاک  Coldwell Banker در سراسر جهان شناخته شد.اولین فروش میلز خانه ای به قیمت 42000 دلار در van vuys  بود.در بازار املاک و مستغلات جید میلز به دلیل صداقت،وفاداری و حرفه ای بودن در بین همکاران و مشتریان مشهور شده است.در سال 2019 جید نمایندگی 26 درصد از کل خانه های فروخته شده بیش از 20 میلیون دلار در وست ساید لس آنجلس را شامل شده است. وی در روابط جهانی با بازار های بین المللی و توسعه jade mills world wide  به عنوان سفیر بین المللی Coldwell Banker انتخاب شد.جیز همچنین عنوان رییس مشترک اتحاد بین المللی لوکس را دارد که یک شبکه نخبه متخصص متمرکز بر بالاترین سطح خدمات مشتری و یکپارچگی تجارت است. از طریق این همکاری بین المللی انحصاری لیست های jades  به مخاطبان بی نظیر خریداران در سرتاسر جهان شد.تاثیر جهانی او بیشتر با وب سایت پیشرفته او تکمیل می شود که با تصاویر کامل و با وضوح بالاویژگی های مشتری خود را به نمایش می گذارد. جید با بیش از سی سال تجربه املاک و مستغلات به دلیل دستاوردهای فروش خود در سطح ملی و بین المللی شناخته شده است و به عنوان یکی از معتمدترین و تحسین شده ترین نمایندگان در بازار املاک و مستغلات لس آنجلس شهرت دارد.هنگام کار با او نمیتوانید به چیزی کمتر از یک کارمند اجرایی متشکل از متخصصان فصلی که اطلاعات صمیمانه ای در مورد املاک و مستغلات لس آنجلس دارند و به طور شبانه روزی در خدمت نیاز های شما هستند حساب کنید.

شخصبت و سبک جید فوق العاده با استقامت است و استقامتی که باعث شهرت وی به عنوان یکی از با افتخارترین و معتبرترین متخصصین املاک و مستغلات در منطقه خود شده است.او در میان همکاران خود از احترام و جایگاه ویژه ای برخوردار است و این جایگاه به صداقت و حرفه ای بودن او در شغل خود برمیگردد.

جید میلز در رابطه با ارتباط با مشتری در یکی از مصاحبه هایش می گوید:از زمانی که وارد شغل املاک شده ام چندین بار پیش امده که بازار مسکن در وضعیت مناسبی نبوده و من این وضعیت را صادقانه به مشتریانم اعلام کرده ام و به آنها گفتم که باید مدت زیادی گاهی یک سال ،دو سال و حتی سه سال صبر کنند تا بازار به وضعیت برسید و خوشبختانه با اعتمادی که آنها به من داشتند صبر کردند و در طول این مدت به ارزش دارایی های خود اضافه کردند و در آخر هم بهترین معامله را انجام داده اند. جید که به عنوان مشاور و سرمایه گذار حرفه ای در صنعت ملک و موفق ترین مشاور املاک دنیا شناخته شده است بر این باور است که یک مشاور املاک باید در مورد محله هایی که در حیطه فعالیت او می باشد اطلاعات کامل داشته باشد. او معتقد است اطلاعات و دانش مشاور املاک تمام دارایی او به شمار می رود. باپیروی از این کار او می داند که مشتری دقیقا به دنبال چه ملکی میگردد.

یک یاز توصیه های مهم جید میلز برای مشاوران املاک این است که در هر مکانی به صحبت کردن از دفتر املاک خود و یا دفتری که در آن کار می کنید بپردازید فرقی نمی کند که در رستوران باشید یا یک فروشگاه کافیست اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید و در مورد املاک و مستغلات صحبت کنید.جید میلز عامل موفقیت را به معنای رسیدن به چیزی می داند که یک شخص به آن افتخار می کند.به عقیده او بهترین تعریفی که یک مشاور املاک از مشتری خود دریافت می کند،این است که مشتری از کارش رضایت کامل داشته باشد.به عقیده او یک مشاور املاک باید همواره در حال افزایش اطلاعات خود باشد.

این بزرگترین موفقیت و تعریف برای یک مشاور املاک می باشد.

 

به گفته جید ویلز شما نباید زمانی که بازار املاک خراب است این بازار را ترک کنید تمام موفقیت شما بستگی به آموزش دیدن و دوام آوردن در این حوزه است.

درصورتی که شما به مدت طولانی در این حوزه فعالیت کنید موفقیت های زیادی کسب میکنید و تبدیل به مشاور املاک حرفه ای می شوید.

 

همونطور که در اول مقاله گفتیم و به گفته جید ویلز بعنوان یک مشاور املاک حرفه ای و موفق شما باید همواره در حال آموزش دیدن باشید و اطلاعات خود را افزایش بدهید تا زمانی که اگه خریدار و یا فروشنده سوالی از شما پرسید و یا نیاز به راهنمایی داشت شما بعنوان مشاور بتوانید راهنمایی های لازم را انجام بدید.

چیز هایی که یک مشاور املاک باید بداند

آموزش های برگزار شده در اتحادیه املاک  به تنهایی برای موفقیت در این حوزه کافی نیست و شما برای اینکه به مشکل برخورد نکنید و بتوانید با آموزش دیدن تبدیل به یک مشاور املاک حرفه ای و کاربلد در این حوزه بشوید باید در دوره های آموزشی املاک شرکت کنید

فرض کنید شما قراردادی تنظیم کرده اید که از نظر قانونی مشکل دارد و طرفین قرارداد کار را به دادگاه کشانده اند کل اعتبار و زحمات شما برای سرشناس شدن در حوزه املاک به هدر می رود اما اگر در کلاس های آموزشی قراردادنویسی و داوری شرکت کنید هیچ گاه به چنین مشکلی بر نمیخورید

 

برای دریافت آموزش تخصصی در حوزه املاک و گرفتن مدرک بین المللی مشاور املاک آموزشگاه های مختلفی وجود دارد

موسسه آموزش عالی آزاد امین با سابقه 18 سال آموزش نخصصی در حوزه املاک زیر نظر وزارت علوم،فناوری و تحقیقات برگزار کننده دوره های آموزش تخصصی املاک می باشد.

شما در دوره مدیریت و مشاور فروش ساختمان نکات کلی  و جرئی در فروش و شخصیت شناسی را آموزش میبینید

در دوره داوری حقوقی املاک میتوانید بصورت تخصصی  کار داوری انجام دهید و به درآمد بالای این شغل برسید

و در دوره مشاور حقوقی املاک شما اصول کلی و و جزئی قرارداد نویسی،کمیسیون ماده 100،حقوق ثبت و قانون اسناد تجاری را آموزش میبینید.

در موسسه آموزش عالی آزاد امین شما بعنوان دانش پذیر میتوانید تا 10 سال بورسیه این موسسه بشوید و در صورت تغییر سرفصل های آموزشی شما هم از آموزش های جدید برخوردار شوید.

مدرک صادره از موسسه آموزش عالی آزاد  امین برای دوره های آموزشی صادره از وزارت علوم،فناوری و تحقیقات می باشد و مهر و هولوگرام این وزارت را دارد و قابلیت ترجمه رسمی هم دارد و در صورت تمایل به مهاجرت شما میتوانید از این مدرک استفاده کنید

دریافت مدرک بین المللی به شما کمک میکند تا علاوه بر فعالیت در ایران بتوانید در مابقی کشور ها نیز فعالیت انجام دهید

 

مدارک صادر شده ار طریق موسسه امین و دیگر موسسات آموزشی جنبه مهارتی کاربردی دارد و به پیشرفت و موفقیت شما کمک میکنید برای تاسیس دفتر املاک شما باید از طریق اتحادیه املاک شهر محل سکونت خود در خواست صدور جواز کسب بدهید و بعد از تکمیل شدن مراحل اداری نسبت به تاسیس دفتر خود اقدام کنید.

 

شرط دوام در حوزه املاک بعنوان یک مشاور املاک حرفه ای آموزش دیدن است.

مقاله های املاک

"*" indicates required fields

 

 

نیاز به مشاوره کسب و کار دارید؟ از یک جلسه مشاوره رایگان کارشناسان موسسه امین استفاده کنید (100% رایگان)

نام و نام خانواداگی

دوره‌های رایگان آموزشی مدیریت
داستان موفقیت کسب‌کارهای واقعی
آخرین مقالات مجله مدیریت امین
پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در واتس اپ تماس مستقیم پشتیبانی در ایتا Instagram
چت در تلگرام چت در واتساپ تماس مستقیم پیچ اینستاگرام
چت در تلگرام تماس مستقیم چت در ایتا
تماس مستقیم

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانواداگی

شروع جشنواره  دوره MBA – DBA

اگر صاحب کسب و کار هستید،همین الان رزرو رایگان این دوره را انجام دهید و یک جلسه مشاوره رایگان کسب وکار دریافت کنید

ظرفیت محدود

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانوادگی

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانوادگی

برای رزوز رایگان شرکت در دورهمی مدیران به میزبانی موسسه آموزش عالی امین شماره خود را در فرم مقابل وارد کنید
برای رزوز رایگان شرکت در دورهمی مدیران به میزبانی موسسه آموزش عالی امین شماره خود را در فرم زیر وارد کنید
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای دوره بازرسی فنی و کنترل کیفیت جوش نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟
اگر برای ثبت نام یا کسب وکارتان نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند.

نام و نام خانوادگی