مجله مدیریت امین

مقالات آموزشی موسسه آموزش عالی آزاد امین 

Amin.Management Blog

Educational articles of Amin Business School

مدرک تحصیلی مدیران موفق

مدرک تحصیلی مدیران موفق | آنچه باید بدانید

مدرک تحصیلی مدیران موفق | آنچه باید بدانید

2.7/5 - (3 امتیاز)

مدرک تحصیلی مدیران موفق چه می تواند باشد؟ در چه حوزه و گرایشی؟ در چه مقطع و چه ویژگیهایی؟ اگر شما هم به عنوان مدیر یا صاحب هر کسب و کاری، در مسیر دانش افزایی خود و ارتقای شغلی با این سوالها روبه رو شده اید، این مقاله به همه پرسشهای شما پاسخ خواهد داد. پس با ما همراه باشید تا بدانید مدرک تحصیلی مدیران موفق چیست. 

 

 این روزهامدیران برای اینکه در شیوه های مدیریتی خود به روز بمانند و با راهکارهایی که منجر به رشد ارتقای کسب‌و‌کار آنها شود، بیشتر آشنا شوند، دوره های حضوری و غیر حضوری مدیریتی MBA و DBA را دریفاتمی کنند. مدرک و دانش این دوره های مدیریتی به مدیران برای اعتبارسازی بیشتر در شرکت یا سازمان آنها کمک میکند.

شما نیز به عنوان یک مدیر می توانید برای آشنایی بیشتر با حوزه مدیریت و استفاده از راهکارهای به روز و هدفمند مدیریتی، از مینی دوره رایگان MBA موسسه آموزش عالی که به طور آنلاین ارائه می شود، بهره مند شوید. اگر سوالی درباره دوره های MBA و DBA  موسسه آموزش عالی امین دارید، یا برای کسب و کار خود به مشاوره نیاز دارید، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

نام و نام خانواداگی

 

دوره مدیریت mba رایگان

لیست مدارک بین المللی مدیریت برای مدیران 

تعداد زیادی از مدیران که در پی کشف آموزش های متناسب با بازار روز هستند برای اثبات توانایی های خود با چندین عنوان مدارک مدیریتی مواجه می شوند و این سوال برایشان مطرح می شود که کدام مدرک نیاز آنها را پاسخ می دهد و با گذراندن کدام دوره مدیریتی می توانند سرمایه گذاری طولانی مدت روی خود انجام دهند.

 

به عبارتی مدیران بسیاری در سطح کشور به دنبال مدرک مدیران موفق هستند. موسسه آموزش عالی آزاد امین با 20سال پییشینه در برگزاری دوره های مدیریتی MBA و DBA برای برطرف کردن دغدغه این مدیران در رابطه با انواع مدارک مدیریتی لیست زیر را ارائه می دهد.

 

در بخش بعد از آن، یک به یک این مدارک را برای شما شرح خواهیم داد:

 

1. مدیری اجرایی کسب و کار MBA یا  Master of Business Administration

2. مدیریت عالی کسب و کار DBA یا  Doctorate of Business Administration

3.مشاور حرفه ای مدیریت  Manegment consultant

4.مشاور حرفه ای کسب و کار Business consultant

5. پسا مدیریت عالی کسب و کار POST DBA  یا  professional Doctor of Business Administration   

 

 

دوره مدیریت اجرایی  MBA

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی یا MBA، مدرک تحصیلی عمومی است که با تحصیل آن مهارت‌های فنی، مدیریتی و رهبری را فرا خواهید گرفت و می‌توانید یکی از گزینه‌های مناسب در استخدام مدیر عامل باشید. MBA برای کمک به فارغ التحصیلان برای درک بهتر فعالیت‌های عمومی مدیریت کسب و کار طراحی شده است. مدرک MBA می‌تواند در رشته‌هایی مانند حسابداری، امور مالی یا بازاریابی و مدیریت روابط عمومی تمرکز ویژه داشته باشد.

 

کسب مدرک تحصیلی MBA به شما کمک می‌کند تا در کسب و کارها تیزهوشانه عمل کنید، شبکه سازی را به صورت حرفه‌ای انجام دهید و حرفه‌ای‌ها را در اطراف خود جمع کنید و فرصت‌های جدیدی خلق کنید. با گرفتن این مدرک می‌توانید به این فکر کنید که آیا می‌خواهید شغل خود را ارتقا دهید، به یک صنعت جدید بروید یا یک کارآفرین شوید.

 

در نهایت آنچه می‌توانید از MBA انتظار داشته باشید به رشته‌ای که برای تحصیل انتخاب می‌کنید، بستگی دارد. برنامه‌های MBA در اشکال مختلف وجود دارد و حتی زمان آن متغیر است و از یک ساله تا دوساله و تمام وقت و نیمه وقت وجود دارد. برای گرفتن مدرک MBA، هم می‌توانید در کلاس‌ها به صورت حضوری وجود داشته باشید و هم می‌توانید به صورت آنلاین یا ترکیبی از هر دو، دوره را بگذرانید. هنگام ارزیابی اینکه کدام برنامه و حتی گرایش MBA برای شما مناسب است، فاکتورهایی مانند سطح تجربه، محل برگزاری کلاس‌ها و وضعیت اشتغال خود را بسنجید.

 

  MBA یک مدرک عمومی است که گرایش‌های مختلفی مانند حسابداری، اقتصاد، امور مالی و بازاریابی را در بر می‌گیرد. در طول برنامه‌ی تحصیلی خود ایده‌ها و ترفندهایی از مدیریت را فرا می‌گیرد که می‌توانید از آنها در پروژ‌ه‌های جاری و آینده خود استفاده کنید. همچنین از طریق کار گروهی، مطالعات موردی و استفاده از تجربه عملی همکلاسی‌ها و دیگران، به سرنخ‌ها بیشتری از مدیریت خواهید رسید. نتیجه نهایی، یک مجموعه جامع از مهارت‌های مدیریت و رهبری است که می‌توانید آنها را در صنایع و مشاغل مختلف به کار گیرید.

 

در موسسه آموزش عالی آزاد امین دوره MBA یک دوره تخصصی برای رسیدن به رشد کسب و کار است و مانند جعبه ابزار مدیریت برای شما ضروری است.

دانش‌پذیران در دوره حضوری و غیرحضوری MBA موسسه آموزش عالی آزاد امین می‌آموزند که چگونه مدیریت را به صورت عملی و کاربردی برای توسعه کسب و کار خود به کار بگیرند. در پایان دوره نیز مدرک مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات و فناوری و نیز تاییدیه بین المللی WES کانادا مناسب برای مهاجرت را دریافت می کنند. 

 

دوره مدیریت mba

دوره آنلاین MBA با مدرک وزارت علوم

 

 

برای آشنایی بیشتر با این دوره فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما برای یک جلسه مشاوره رایگان با شما تماس بگیرند.

 

نام و نام خانواداگی

 

 

مدیریت عالی کسب و کار DBA

دوره DBA دوره ای برای علاقمندان به کشف علت موانع و بحران های سازمان است. مدیران در این دوره آموزشی یاد می گیرند که چطور راه حل های جدید برای مشکلات کاری بیایند ، این را همیشه به خاطر داشته باشید تنها داشتن مدرک DBA از شما مدیر لایقی نمی سازد بلکه باید مهارت ها و تجربیات لازم را برای اداره کردن یک کسب و کار داشته باشید.

 

رشته DBA یکی از بالاترین سطوح آموزشی مدیریت برای مدیران سازمان ها است. مدیران با گذراندن دی بی ای می آموزند که چگونه مدیریت کسب و کار خود را از حالت سنتی و استاد شاگردی به سمت مدیریت مدرن، رهبری و هدایت سازمان ارتقا دهند. در واقع مدیران با گذراندن رشته DBA سازمان خود را رهبری می کنند. دوره DBA در واقع جعبه ابزار مدیران برای رویارویی با اوضاع بحرانی و انتخاب مناسب ترین راه رفع مشکل است. به طور کلی دوره DBA شما کمک می کند تا در زمینه های زیر و هر فرآیندی که در سازمان به مدیریت داشته باشد، در سطح عالی هدایت و رهبری کنید:

زمینه های عالی DBA

  • ایده پردازی
  • بازاریابی
  • تامین منابع
  • طراحی
  • تولید
  • عرضه محصولات و خدمات
  •  منابع انسانی
  • فناوری اطلاعات
  • مالی
  • برنامه ریزی

 

 DBA نوعی دوره مدیریت اجرایی در سطح محسوب می شود و ویژه مدیران سازمان ها است. رشته و دوره DBA مناسب تمام افرادی است که دوره MBA را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند یا در هر رشته دیگری مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت نموده‌اند. همچنین دوره DBA به مدیران و کارآفرینان، مدیران ارشد و میانی سازمان‌ها و شرکت‌ها، کارشناسان ارشد با انگیزه در زمینه کارآفرینی و به صاحبان موفق کسب و کارها پیشنهاد می‌شود.

 

فارغ التحصیلان دوره دی بی ای نباید تنها به داشتن مدرک DBA بسنده کنند و باید در فضای واقعی، کار کنند. برای ریشه یابی بحران‌های سازمانی، می‌توانید از مدرک  DBA خود استفاده کنید و دانسته‌هایتان را در میدان عمل، بسنجید. کسانی می‌توانند در رشته DBA موفق شوند، که ویژگی‌های زیر را داشته باشند:

  • کسانی که می‌خواهد راه حل‌های جدید برای مشکلات قدیمی پیدا کنند
  • کسانی که تفر انتقادی و تحقیقی دارند
  • کسانی که علاقه مند به مباحث نظری و تئوری مدیریتی هستند
  • کسانی که روحیه و اشتیاق کافی برای تحقیق و کشف راه حل‌های جدید را دارند

 

دوره حضوری مدیریت

مزایای شرکت در آموزش های رشته DBA و دریافت مدرک  DBA چیست؟

در موسسه آموزش عالی آزاد امین با گذراندن رشته DBA مدیران می‌آموزند چگونه دید وسیع و درستی از آینده کسب و کار خود داشته باشند و بتوانند خود را برای دشواری‌هایی که در مسیر رشد باید متحمل شوند، آماده کنند. دانش و مهارتی که مدیران در زمینه حسابداری و مدیریت مالی در رشته دی بی ای به دست می‌آورند سبب می‌شود تا نسبت به شرایط مالی کسب و کار یا سازمان خود درک درستی داشته باشند تا تصمیمات مالی شفافی اتخاذ کنند.

 

همچنین رشته DBA به مخاطبان خود می‌آموزد تا برای توسعه کسب و کار خود در بلند مدت برنامه‌ریزی و استراتژی‌های توسعه کسب و کار خود را طرحی کنند.

 

به طور خلاصه، شرکت در دوره  DBA :

  • باعث ایجاد نگرش جدید کاری در شما می‌شود
  • با مهارت‌های پوساز و درآمدزا آشنا می‌شوید
  • برای مدیر بهتر شدن به شما کمک می‌کند
  • مهارت استفاده از فنون و راهکارهای جدید در کار را به شما یاد می‌دهد
  • به شما برای ارتقای شغلی و کسب درآمد بیشتر کمک می‌کند
  • شما را با اصول کارآفرینی آشنا می‌کند
  • شما را تبدیل به مدیر بین المللی می کند
  • فن انجام تحقیق را به شما یاد می‌دهد
  • امکان مشاوره تخصصی را به شما می‌دهد

دانش‌پذیران در دوره حضوی و غیرحضوری DBA موسسه آموزش عالی آزاد امین می‌آموزند که چگونه مدیریت را به صورت عملی و کاربردی برای توسعه کسب و کار خود به کار بگیرند. در پایان دوره نیز مدرک مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات و فناوری و نیز تاییدیه بین المللی WES کانادا را دریافت می کنند. 

 

دوره دوره آنلاین مدیریت dba مدیران موفق دوره حضوری و غیر حضوری DBA با مدرک وزارت علوم

 

خرید مدرک DBA

 

نمونه مدرک مدیریت DBA و MBA همراه با ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضاییه

 

 

مشاور حرفه ای مدیریت

مشاور حرفه ای مدیریت یکی از بهترین مدرک تحصیلی مدیران موفق است. رشد و پیشرفت کسب و کار و ایجاد شرکت های بزرگ در دنیای ، باعث شد تا در کنار آنها به مرور خدمات مشاوره مدیریت نیز شکل بگیرید تا با ارائه مشاور های تخصصی به پیشرفت آنها کمک کنند.

 

مشاوره مدیریت Manegment consultant  مجموعه اقداماتی است که بر اساس آن پیشنهاد های کاربردی و عملیاتی جهت بالا بردن بهره وری و کسب و کار در زمینه های مختلف ارائه و در بسیاری از مواقع اجرا می شود .

 

این خدمات در نهایت منجر به افزایش سودآوری سازمان ، کاهش هزینه ها، بهبود فرآیند ها یا مجموعی از این اهداف  می شود.مشاوران مدیریت معمولا با نظر مدیران ارشد کسب و کار ورود پیدا می کنند و معمولا دارای اختیارات بالا هستند.

 

در دنیای مدیریت به مشاوران کسب و کار پزشک هم گفته می شود ، مسئولیت آنها بررسی و معاینه بخش های مختلف ، تجویز نسخه های دارویی یا جراحی کسب و کار است .در بسیاری از مواقع یک مشاور مدیریت علاوه بر ارائه پیشنهادات کاربردی ، خود اقدام به انجام آن پیشنهادات می کند .

 

مشاوران مدیریت در زمینه های مختلفی می توانند به کسب و کار شما کنند و صرفا به یک یا چند حوزه خاص محدود نمی شوند، معمولا اهداف آنها از این اقدامات مشترک است .معمولا اقدامات آنها اصلاح و بهبود فرآیند های انجام کار است.

یک مشاور مدیریت باید ابتدا مجموعه ای از مهارت های عمومی در حوزه کسب و کار را یاد بگیرد  و سپس در یک حوزه یا دو حوزه مشخص متخصص شود.

 

مشاوران حرفه ای چه کسانی هستند؟

افراد زیادی می توانند این ادعا را داشته باشند که یک مشاور مدیریت حرفه ای هستند . اما مشاوران حرفه ای باید از برخی ویژگی ها برخوردار باشند که از جمله آنها می توان به زیر اشاره کرد :

مشاوران حرفه ای چه کسانی هستند؟

 

  • تحصیلات مرتبط:معمولا اکثر مشاوران مدیریت در یکی از رشته های مربوط به کسب و کار مانند مدیریت بازرگانی ، مدیریت عمومی ،MBA یا موارد دیگر تحصیل کرده اند . البته صرف نداشتن یا داشتن مدرک تحصیلی مرتبط نمی تواند از افراد مشاور کسب و کار حرفه ای بسازد . اما داشتن تحصیلات مرتبط می تواند یک نکته مثبت تلقی شود.

 

  • تجربه و سابقه فعالیت مرتبط :یک مشاور مدیریت حرفه ای خود باید چندین سال در زمینه های مختلف کسب و کار مشغول به فعالیت بوده باشد تا بتواند به دیگران مشاوره بدهد. چرا که افراد بدون تجربه کردن یک فعالیت یا یک موضوع ، نمی توانند مشاورانی حرفه ای در آن حوزه باشند.

 

  • سابقه فعالیت مشاوره :یک مشاور مدیریت باید ابتدا در کنار تیم های مشاوره کسب و کار چندین سال فعالیت کند تا چم و خم کا را بشناسد. چنین فردی با انواع و اقسام کسب و کارها و شرکت های مختلف  همکاری داشته و پروژه های مختلفی را به سرانجام رسانده است. در نتیجه بهتر می تواند به دیگران مشاوره بدهد.

 

  • گواهینامه های مرتبط :در بسیاری از کشور های توسعه یافته مشاوران مدیریت در دوره ها و کارگاه های حرفه ای شرکت و کسب تجربه می کنند . به عنوان مثال گواهینامه مشاور حرفه ای مدیریت کسب و کار موسسه آموزش عالی آزاد امین که صادر شده از وزارت علوم تحقیقات فناوری و قابلیت ترجمه رسمی دادگستری که اعتبار بالایی دارد .این گواهینامه صحت مشاور برتر مدیریت شما را ثابت می کند.

 

حوزه مشاوره مدیریت به چه صورت است؟

مشاوره مدیریت نیز به عنوان یک مدرک تحصیلی مدیران موفق گزینه ای بسیار مناسب است و حوزه های زیر را در بر میگیرد:

  • حوزه منابع انسانی:شامل طراحی سیستم حقوق و دستمزد ، جذب و استخدام ،برگزاری و طراحی دوره آموزشی ، اجرای برنامه های تحول ، ایجاد سیستم پاداش و انگیزش

 

  • بازاریابی و فروش :این حوزه یکی از اصلی ترین حوزه های مشاوره مدیریت است که هدف آن افزایش فروش ، بهبود فرآیند های فروش ، آموزش کارکنان فروش و تنوع روش های بازاریابی است.

 

  • طراحی ساختار : ایجاد و طراحی ساختار یکی از فعالیت های تخصصی است که معمولا مشاوران با سابقه از انجام آن برمی آیند .

 

  • بهبود فرآیندها:بهبود های انجام کار یکی دیگر از حوزه های مشاوره مدیریت بوده که انجام آن نقش زیادی در کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری دارد.

 

  • مسائل مالی و حسابداری:بهبود فرآیند های حسابداری کمک شایانی به کاهش هزینه ها می کند . انجام این کار با استفاده از خدمات مشاوره مدیریت امکان پذیر است.

 

  • طراحی و ایجاد سیستم های اطلاعاتی : طراحی و ایجاد یک سیستم اطلاعاتی یکپارچه و به کاربردن نرم افزار های مرتبط یکی دیگر از حوزه های فعالیت مشاوران این حوزه است.

 

  • پیاده سازی سیستم CRM: طراحی و پیاده سازی سیستم های ارتباط با مشتری نیاز به تجربه بالایی داشته باشد که مشاوران مدیریت از عهده انجام آن بر می آیند.

 

 

انواع مشاور کسب و کار:

1. مشاور عمومی در بازار عمومی : یعنی مشاوره همه حوزه های مدیریت در انواع کسب و کار ها

2. مشاور تخصصی در بازار عمومی:مشاور یک حوزه خاص از مدیریت مثلا منابع انسانی در انواع کسب و کارها

3. مشاور تخصصی در بازار تخصصی :مشاور یک حوزه خاص فقط در یک نوع از کسب و کار مثلا هتلداری

4. مشاور عمومی در بازار تخصصی  :مشاور همه حوزه ها در یک نوع از کسب و کار

 

 

موسسه آموزش عالی آزاد امین دوره ای با عنوان مشاور حرفه ای مدیریت برای افرادی که در پی مدرک تحصیلی مدیران موفق، سال های زیاد سابقه کار در حوزه مشاور مدیریت دارند، طراحی کرده است. در حال حاضر یک مدرک بین المللی و آموزش های به روز در حوزه مشاوره کسب و کار می تواند رزومه آنها را پربار تر کند.

 

در دوره مشاور حرفه ای مدیریت مدیران عامل و صاحبین کسب و کار های بزرگ نیز حضور دارند. از آموزش ها نیز برای تبدیل شدن به مشاوران حرفه ای کسب و کار و ارتقا بیشتر  استفاده می کنند  .

 

شرط اساسی برای شرکت در دوره مشاور حرفه ای مدیریت سابقه کاری بالای 15 سال و گذراندن دوره MBA  و DBA است. همچنین عزیزان متقاضی این دوره پس از ارسال رزومه خود باید در جلسه مصاحبه نیز شرکت کنند.

 

 

POST DBA  

دوره ای برای مدیران عالی رتبه و کارآفرینان برتر! عالیترین مدرک تحصیلی مدیران موفق!

دوره POST DBA به طور اختصاصی برای مدیران سازمان ها، کارآفرینان و اساتید برگزار ی می شود. بعد از گذراندن این دوره تبدیل به رهبران عرصه مدیریت شوند. در این دوره بالاترین سطح آموزش مدیریت کسب و کار آموزش داده می شود .

جدیدترین و حرفه‌ای‌ترین آموزش‌ها و مهارت‌های مدیریتی و رهبری، روش‌های مدیریت راهبردی، سیستم‌سازی و پرسونال‌برندینگ در اختیار مدیران سرشناس و حرفه‌ای کسب‌وکار قرار می‌گیرد.

موسسه آموزش عالی آزاد امین در دوره POST DBA از سرشناس ترین اساتید و مشاوران حوزه کسب و کار برای برگزاری این دوره استفاده کرده است.

 

دوره مدیریت mba-dba

پکیج جامع مدیریت با مدرک وزارت علوم

مدیران عالی رتبه با گذراندن دوره POST DBA:

  • داشتن رتبه بالا از نظر علمی
  • داشتن بهترین گزینه های شغلی
  • تبادل نظر با سرمایه گذاران  و کارآفرینان
  • سوق یافتن به مراتب بالاتر
  • آموختن رسیدگی به بحران ها و تکنیک های پیشرفته
  • توسعه یافتن مهارت های مدیریتی و رهبری
  • ایجاد اعتماد به نفس
  • متکی بودن به خود
  • انعطاف پذیر بودن آموزش
  • داشتن پشتیبانان موفق همچون : اساتید و دانش آموختگان POST DBA

 

Post DBA مناسب چه افرادی است ؟

  • مدیران و کارآفرینان
  • مدیران ارشد و میان رده سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی
  • کارشناسان فعال و با انگیزه با خلاقیت بالا
  • دانش آموختگان مقطع ارشد دانشگاه ها در رشته های مختلف مانند علوم انسانی ، فنی و مهندسی ، علوم پایه ،هنر ،معماری و پزشکی

 

 

دوره POST DBA چه مزایایی دارد؟

دوره مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار یا همان Post DBA می‌تواند به شما در ارتقاء مهارت ها و دانش مدیریتی تان کمک کند. ضمن اینکه با مهارت‌هایی که در این دوره می‌آموزید می‌توانید توانایی حل مساله را در خود تقویت کنید. همچنین می توانید به راحتی با چالش های روزمره کسب و کار تان کنار آیید. با اخذ گواهینامه Post DBA می توانید تبدیل به اساتید حرفه‌ای در رشته های مدیریتی شوید یا مدیر عالی کسب کار خود یا شرکت‌ها شوید. در این دوره می‌توانید با نتایج به روز آشنا شوید و با اطلاعات تخصصی به روز در حوزه‌های نوین مدیریت کسب و کار فعالیت کنید.

 

علاوه بر این موارد، مدیریت استراتژیک، مدیریت فروش، کارآفرینی و روش های توسعه و گسترش کسب و کار های مختلف از دیگر موضوعات مطرح شده برای مدرک تحصیلی مدیران موفق در این دوره می باشد.

 

موسسه آموزش عالی آزاد امین در پی رسالت آموزشی خود نزدیک به 20 سال برگزار کننده دوره های مدیریت در درجات عالی بالا ترین کیفیت آموزشی به صورت حضوری و مجازی است و تمامی مدارک صادر شده زیرنظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری بوده است و از اعتبار بین المللی برخوردار هستند.

 

همانطور که متوجه شدید این دوره یک مقطع دانشگاهی نمی باشد و بیشتر مهارتی است. مدرک این دوره توسط وزارت علوم صادر می شود که از درجه اعتبار و ارزش بالایی برخوردار است. به همین دلیل می توانید گواهینامه بین المللی  Post DBA خود را به هر زبانی ترجمه رسمی دادگستری کنید.

 

جمع بندی

در این مقاله گفتیم که مدرک تحصیلی مدیران موفق می توان از میان 5 مدرک مدیریتی MBA، DBA، POST DBA، مشاوره حرفه ای مدیریتی و مشاوره حرفه ای کسب و کار باشد در موسسسه آموزش عالی آزاد امین، این مدارک مورد تایید وزارت علوم بوده و قابلیت ترجمه رسمی قوه قضاییه و تاییدیه WES  کانادا را به همراه دارد. پس فرصت را از دست ندهید و اگر مدرک تحصیلی مدران موفق ما را انتخاب کرده اید، برای ثبت نام فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما برای یک جلسه مشاوره رایگان با شما تماس بگیرند.

 

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری از دوره های مدیریتی موسسه آموزش عالی آزاد امین داشته باشید ، اطلاعات خود را برای ما در فرم زیر بگذارید.

دریافت یک جلسه مشاوره رایگان مدیریت کسب و کار

نام و نام خانواداگی

 

دوره های مدیریت + مدرک معتبر

نیاز به مشاوره کسب و کار دارید؟ از یک جلسه مشاوره رایگان کارشناسان موسسه امین استفاده کنید (100% رایگان)

نام و نام خانواداگی

دوره‌های رایگان آموزشی مدیریت
داستان موفقیت کسب‌کارهای واقعی
آخرین مقالات مجله مدیریت امین
پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در واتس اپ تماس مستقیم پشتیبانی در ایتا Instagram
چت در تلگرام چت در واتساپ تماس مستقیم پیچ اینستاگرام
چت در تلگرام تماس مستقیم چت در ایتا
تماس مستقیم

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانواداگی

شروع جشنواره  دوره MBA – DBA

اگر صاحب کسب و کار هستید،همین الان رزرو رایگان این دوره را انجام دهید و یک جلسه مشاوره رایگان کسب وکار دریافت کنید

ظرفیت محدود

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانوادگی

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانوادگی

برای رزوز رایگان شرکت در دورهمی مدیران به میزبانی موسسه آموزش عالی امین شماره خود را در فرم مقابل وارد کنید
برای رزوز رایگان شرکت در دورهمی مدیران به میزبانی موسسه آموزش عالی امین شماره خود را در فرم زیر وارد کنید
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای دوره بازرسی فنی و کنترل کیفیت جوش نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟
اگر برای ثبت نام یا کسب وکارتان نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند.

نام و نام خانوادگی