کارگاه “فن تأسیس باشگاه مشتریان”

به این مقاله امتیاز دهید

طی دو دهه گذشته سازمانهای بسیاری به اهمیت رضایتمندی مشتریان خود واقف شده و دریافته‌اند که حفظ مشتریان موجود به مراتب کم هزینه تر از جذب مشتریان جدید است. بازاریابی رابطه مند به دنبال برقراری چنان روابطی با مشتریان هدف است که مجدداً در آینده از او (شرکت) خرید کنند.

و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بهترین رویکرد جهت حفظ و نگهداری مشتریان این است که رضایتمندی فراوان در مشتری ایجاد کرد و آنچه را برای او ارزش تلقی می شود مورد توجه قرار داد تا در نتیجه وفاداری او نسبت به شرکت مستحکم شود.

کارگاه-فن-تاسیس-باشگاه-مشتریان-مشهد

استاد هادی شاهی

سه شنبه 28 خرداد

آنچه خواهید آموخت :

مفهوم باشگاه مشتریان

مدیریت باشگاه مشتریان

مهندسی تکرار خرید

ارزش اطلاعات مشتریان

مهندسی رضایت مشتریان

رزروالزامی

مشهد، احمدآباد، بین رضا و طالقانی پلاک 252

تلفن تماس :38477650ـ051

 

مدرسه عالی کسب و کار امین

 

⭐️لطفا در این نظر سنجی شرکت کنید ⭐️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در واتس اپ تماس مستقیم پشتیبانی در ایتا Instagram
چت در تلگرام چت در واتساپ تماس مستقیم پیچ اینستاگرام
چت در تلگرام تماس مستقیم چت در ایتا
تماس مستقیم
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
نام