به این مقاله امتیاز دهید
طی دو دهه گذشته سازمانهای بسیاری به اهمیت رضایتمندی مشتریان خود واقف شده و دریافتهاند که حفظ مشتریان موجود به مراتب کم هزینه تر از جذب مشتریان جدید است. بازاریابی رابطه مند به دنبال برقراری چنان روابطی با مشتریان هدف است که مجدداً در آینده از او (شرکت) خرید کنند.
و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بهترین رویکرد جهت حفظ و نگهداری مشتریان این است که رضایتمندی فراوان در مشتری ایجاد کرد و آنچه را برای او ارزش تلقی می شود مورد توجه قرار داد تا در نتیجه وفاداری او نسبت به شرکت مستحکم شود.
استاد هادی شاهی
سه شنبه 28 خرداد
آنچه خواهید آموخت :
مفهوم باشگاه مشتریان
مدیریت باشگاه مشتریان
مهندسی تکرار خرید
ارزش اطلاعات مشتریان
مهندسی رضایت مشتریان
رزروالزامی
مشهد، احمدآباد، بین رضا و طالقانی پلاک 252
تلفن تماس :38477650ـ051
مدرسه عالی کسب و کار امین