۱۰ نکته مهم برای ارتباط موثر که باید بدانید!

برای برقراری ارتباط موثر

نه تنها باید توانایی خوب سخن گفتن را داشته باشید، بلکه باید بتوانید خوب گوش بدهید. ابزارهای گوش دادن فعالانه که برخی از آن ها در زیر ارائه شده اند به شما کمک می کنند مکالمه و یا بحث بسیار موفقیت آمیزی را داشته باشید.

[av_iconlist position=’right’ iconlist_styling=” custom_title_size=” custom_content_size=’30’ font_color=” custom_title=” custom_content=” color=” custom_bg=” custom_font=” custom_border=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-5de4tlp’ admin_preview_bg=”] [av_iconlist_item title=” link=” linktarget=” linkelement=” icon=’ue80a’ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-4o2bgn1′] بر سخنان فرد سخنگو تمرکز  کافی داشته باشید.
[/av_iconlist_item] [av_iconlist_item title=” link=” linktarget=” linkelement=” icon=’ue80c’ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-4j6mg0t’] برای درک کامل پیام فرد سخنگو، هم به محتوا توجه کامل داشته باشید و  هم عواطف موجود در پیام را در نظر بگیرید.
[/av_iconlist_item] [av_iconlist_item title=” link=” linktarget=” linkelement=” icon=’ue826′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-44dn7a5′] ارتباط چشمی با فرد سخنگو داشته و آن را حفظ کنید تا متوجه شود که به او توجه دارید.
[/av_iconlist_item] [av_iconlist_item title=” link=” linktarget=” linkelement=” icon=’ue82b’ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-3compnh’] پس از پایان سخن فرد سخنگو، برای اطمینان از درک صحیح پیام او، بازخورد کلامی ارائه دهید.
[/av_iconlist_item] [av_iconlist_item title=” link=” linktarget=” linkelement=” icon=’ue812′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-2vhi1od’] زمانی که دیگران با شما سخن می گویند،سعی کنید همیشه آرامش خود را حفظ کنید.
[/av_iconlist_item] [av_iconlist_item title=” link=” linktarget=” linkelement=” icon=’ue814′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-2g2fme5′] هنگام گوش دادن صادق باشید و از قضاوت بپرهیزید.
[/av_iconlist_item] [av_iconlist_item title=” link=” linktarget=” linkelement=” icon=’ue83b’ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-28eas0t’] هنگام ارائه بازخورد، برای اطمینان از درک صحیح پیام، بازخورد خود را در یک جمله ارائه دهید.
[/av_iconlist_item] [av_iconlist_item title=” link=” linktarget=” linkelement=” icon=’ue80b’ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-1fp9kal’] تنها بر کلمات تمرکز نکنید؛ به نحوه ی انتقال و بیان پیام نیز توجه کنید.
[/av_iconlist_item] [av_iconlist_item title=” link=” linktarget=” linkelement=” icon=’ue812′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-17un3fh’] عواطفی را که برای درک پیام دارای اهمیت اند به رسمیت بشناسید.
[/av_iconlist_item] [av_iconlist_item title=” link=” linktarget=” linkelement=” icon=’ue833′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-l02m1p’] هدفتان در مکالمه این باشد که نیت واقعی سخنگو را درک کنید
[/av_iconlist_item] [/av_iconlist]
ارتباط موثر
ارتباط موثر

[su_highlight background=”#232323″ color=”#FFC600″]مشاهده مقالات بیشتر[/su_highlight]

فن بیان و سخنوری برای مدیران

چند نکته طلایی و مهم در مشتری مداری

دو عامل اساسی برای مذاکره موفق

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمپین چهارده شگفت انگیز خانواده بزرگ امین

#در خانه بمانیم در خانه بدانیم

دو هفته طلایی برای آموزش، این فرصت استثنایی رو از دست نده.