آزمون پایانی دوره DBA مرحله 1 از 23 - سوال اول 0% نام و نام خانوداگی* کد ملی* بازاریابی......* یک وظیفه سازمانی است که شامل مجموعه ای از فرایند هاست که برای خلق ، مبادله و ارائه ارزش به مشتریان با هنر کسب سود برای شرکت انجام می شود. هنر فروش محصول یا خدمات است. مجموعه فعالیت هایی که موجب خلق مشتری و فروش محصول می شود. مجموعه فعالیت تعدادی از خریداران و فروشندگان بالقوه وبالفعل که برای رفع نیاز ها و خواسته های خود باهم در ارتباط هستند. هسته مرکزی بازاریابی کدام گزینه است؟* مبادله معامله بازار کالا بازاری که درآن یک تولید کننده یا فروشنده در بازار وجود دارد و به جهت موقعیت ممتاز و انحصاری خود حتی در دراز مدت هم می توانند سودی بیش از اندازه محصول کسب کنند.* بازار رقابت کامل بازار انحصاری کامل بازر رقابت انحصاری بازار انحصاری چند جانبه پنج ویژگی کسب و کار در کدام گزینه بیان شده است؟* تکرار-معامله، انگیزه، سود، معامله کالا و خدمات. اطمینان، انگیزه، سود. فروش و انتقال کالا و خدمات برای کسب ارزش و فعالیت توام با ریسک گزینه "الف" و "ج" وظیفه اصلی کسب و کار خدماتی چیست؟* برداشتن موانع فردی، مکانی، زمانی و مبادله ای و دانشی جریان آزاد کالا ها و خدمات از تولیدکننده به مصرف کننده را فراهم می کند. انجام معامله ها را تسهیل می کند. همه موارد اگر ورود رقبا اتفاق بیفتد، تقاضا . . . می شود با توجه به این موضوع راهکار . . . است.* نزولی _ ایجاد بازاریابی وفاداری نزولی _ ورود به بازار جدید صعودی _ ارائه خدمات بیشتر هیچکدام کدام گزینه از اجزای بازار محسوب می شود؟* مجموعه خریداران _ مجموعه فروشندگان _ ارتباطات _ کالا مجموعه خریداران _ مجموعه فروشندگان _ کالا _ ارتباطات _ پول _ اطلاعات فروشنده _ خریدار _ پول فروشنده _ خریدار _ ارتباطات _ کالا قبل از اینکه . . . باشید یک . . . برای مشتری باشید یعنی برای مشتری . . . باشید تا بتواند بهتر . . . بگیرد.* فروشنده _ مشاور _ راهنما _ تصمیم فروشنده _ مشاور _ آگاهی بخش _ تصمیم فروشنده _ همراه _ آگاهی بخش _ تصمیم همه موارد هدف بازار مصرفی . . . . و هدف بازار سازمانی یا صنعتی . . . . است.* مصرف _ تولید یا تسهیل تولید _ تسهیل مصرف _ فروش تولید _ تولید وظیفه مدیر ارشد بازاریابی کدام گزینه است؟* گسترش رویکرد و فروش بیشتر گسترش رویکرد و دیدگاه مشتری مداری در تمامی تصمیم گیری ها شناسایی بازار هیچکدام در شرایط رکود و بحران مشتریانتان را باید بر اساس . . . . ، . . . . ، . . . . ، . . . . ، پایش تحلیل و دسته بندی کنید.* تعداد مراجعه، انتقادات، نوع سوالات از محصول، زمان خرید انتقادات، عمل مراجعه، حجم خرید، زمان خرید تعداد مراجعه، عمل مراجعه، حجم خرید، زمان خریدشان هیچکدام در تمامی مدل های فلسفه بجز مدل . . . . ، تمامی ارتباط و دغدغه بین خریدار و مشتری است.* فلسفه بازاریابی فلسفه محصول فلسفه تولید فلسفه بازاریابی اجتماعی از مهمترین وظایف مدیران بازار یابی:* برقراری ارتباط با مشتری خلق نام های تجاری قوی تضمین سودآوری بلند مدت همه موارد پیش خرید مواد اولیه، استراتژی رو به عقب نیست بلکه یک استراتزی . . . . است.* تامین توسعه کنترل هیچکدام ویژگی های منحصر به فرد بودن خدمات کدام یک از موارد زیر می باشد؟* غیر ملموس بودن غیر قابل تفکیک بودن غیر همگن (متغیر بودن) همه موارد آمیخته های بازاریابی خدمات کدام یک از موارد زیر است؟* محصول یا خدمات قیمت خدمات گزینه "الف" و "ب" مشتری کدام یک از موارد زیر مربوط به تکنیک مدل PROMPT است؟* مشتریان را اولویت بندی کردن قابل اتکا و قابل اعتماد بودن سازمان دهی برای مشتریان همه موارد کدام یک از موارد زیر الزامات یک سازمان خدماتی پویا است؟* ارزش های مشترک، استراتژی، سیستمها، ساختار خدمت، کارکنان و مهارت ها، سبک خدمت ارزش های مشترک، سیستم، مهارت، مشتری مداری کارکنان، مهارت، سبک خدمت، استراتژی هیچکدام کدام یک از ارزش های بنیادی همیشه در سازمان پیگیری می شوند؟* مالی رضایت مشتری آموزش و توسعه سازمانی همه موارد یکی از مواردی که مشتری به شدت درباره آن قضاوت می کند، . . . . است.* آراستگی سازمانی نوع برخورد با مشتری گزینه "الف" و "ب" هیچکدام بازاریابی خواسته ها و نیازهای مشتریان را . . . . می کند و بازارسازی نیازها و خواسته مشتریان را . . . . می کند.* مهندسی _ شناسایی شناسایی _ مهندسی مهندسی _ مهندسی شناسایی _ شناسایی مدیریت کسب و کار چیست3 ؟ انتخاب اول انتخاب دوم انتخاب سوم کد امنیتی Δ خواندن آزمون مجازی دوره مشاور حقوقی کاربردی محمدرضا خاتمیان