مجله مدیریت امین

مقالات آموزشی موسسه آموزش عالی آزاد امین 

Amin.Management Blog

Educational articles of Amin Business School

انواع نیازهای مشتری

شناسایی نیاز مشتری: راز فروش بیشتر

شناسایی نیاز مشتری: راز فروش بیشتر

به این مقاله امتیاز دهید

شناسایی نیاز مشتری، کلید اصلی گشودن درهای فروش بیشتر و درآمدزایی بیشتر است. چند بار برای خرید یک محصول در سایت ها سردرگم شده اید و نتوانسته اید کالای مورد نیاز خود را پیدا کنید ؟ اگر شما هم دچار این مشکل شده اید به این معناست که کسب و کار مورد نظر توانایی شناخت نیاز مشتری را نداشته است. این بدترین خطایی است که یک کسب و کار  ممکن است انجام دهد، زیرا همه فرایند ها و استراتژی های کسب و کار باید بر اساس نیاز مشتری طراحی شود. این مقاله تمام رازهای شناسایی نیاز مشتریان را برملا می کنیم. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

در موسسه آموزش عالی آزاد امین، شناسایی نیاز های مشتری که منجر به افزایش فروش می شود در دوره های حضوری و غیرحضوری MBA و DBA توسط استادان متخصص در حوزه مدیریت آموزش داده میشوند. شما می توانید با بارگیری مینی دوره رایگان MBA بیشتر با این دوره ها و سرفصلهای آن آشنا شوید. اگر هم درباره کسب و کار خود به مشاوره نیاز دارید، با پرکردن فرم زیر می توانید از یک جلسه مشاوره رایگان بهره مند شوید. 

 

نام و نام خانواداگی

دوره مدیریت mba رایگان

نیاز مشتری چیست؟ (قدم اول کسب و کار حرفه ای)

نیازهای مشتری انگیزه های روانی و فیزیکی است که باعث می شود کسی بخواهد یک محصول یا خدمات را خریداری کند و به آن تجارت وفادار بماند. برای مثال، امروزه مشتریان به راه‌های سریع و راحت برای دسترسی به پشتیبانی آنلاین نیاز دارند. اگر یک کسب و کار تجربه آنلاینی را ارائه نکند که همتراز با تجربه حضوری یا بهتر از آن باشد، مشتریان ممکن است به سراغ رقیبی بروند که این کار را انجام می دهد.

انواع نیازهای مشتری

 

 تعریف نیاز مشتری مشکل نیست، به معنای دقیق یعنی چیزی که مشتری به آن نیاز دارد و تلاش می کند به وسیله مشکل خود را برطرف کند.مشتری برای حل نیاز خود ، به خدمات/ محصولات نیازمند است.

 

یک کسب و کار موفق زمانی به این جایگاه می رسد که به نیاز مشتری دفت کند و بر اساس نیاز مشتری کالا و خدمات خود را ارائه دهد ، این اولین قدمی است که باید یک کسب و کار برای ماندگاری در بازار بردارد.

 

برای اینکه برای خود مشتریان وفادار بسازیم باید مشتری را درک کنیم تا بتوانیم بر اساس آن نیاز مشتری را تشخیص دهیم . باید توجه شود که یک مشتری در این زمان  ، در این شرایط روحی ، جسمی ، سنی و غیره به چه چیزی نیاز دارد.

 

 

7 نوع نیاز مشتری (مشتری رو نشناسی باختی)

شرکت ها برای اینکه بتوانند به طولانی مدت در بازار بمانند نیاز به نوآوری و تغییر دارند ، حال این تغییر بر چه اساسی است ؟ براساس نیاز مشتری برای حل نیاز مشتری باید ابتدا آن را تحلیل کرد و این به شما دیدی می دهد تا تصمیمات کلیدی و راهبردی خود در کسب و کار را بر اساس آن تنظیم کنند.

انواع نیازهای مشتری

نیازهای مشتری انگیزه هایی هستند که باعث می شوند کسی بخواهد یک محصول یا خدمات را خریداری کند و به آن تجارت وفادار بماند. رایج ترین انواع و نحوه شناسایی آنها را در این بخش بیاموزید. بیشتر مشتریان هنگام تعامل با یک سازمان مجموعه ای از 7 نیاز اساسی دارند:

 

1. دوست

این اساسی ترین نیاز مشتری است که با مواردی مانند ادب و ادب مرتبط است. با توجه به مشتریانی که در گزارش ترندهای 2021 ما مورد بررسی قرار گرفتند، نمایندگان دوستانه نشانگر برتر تجربه مشتری خوب هستند.

2. همدلی

مشتریان باید بدانند که سازمان نیازها و شرایط آنها را درک کرده و از آنها قدردانی می کند. در واقع، 49 درصدی که در گزارش روند 2021 ما مورد بررسی قرار گرفتند، گفتند که می‌خواهند نمایندگان همدل باشند.

 

3. انصاف

مشتریان باید احساس کنند که توجه کافی و پاسخ های منصفانه و معقول را دریافت می کنند.

 

4. کنترل

مشتریان می خواهند احساس کنند که در نتیجه تأثیر دارند. شما می توانید با گوش دادن به نظرات آنها و استفاده از آن برای بهبود، به مشتریان خود قدرت دهید.

 

5. گزینه های جایگزین

مشتریان خواهان انتخاب و انعطاف پذیری از خدمات مشتری هستند. آنها می خواهند بدانند که طیف وسیعی از گزینه ها برای رضایت آنها وجود دارد. در واقع، شرکت‌های با عملکرد بالا به احتمال زیاد گزینه‌ای از کانال‌های خدمات مشتری را به مشتریان ارائه می‌دهند. 50 درصد از افراد با عملکرد بالا در مقایسه با 18 درصد از همتایان با عملکرد پایین تر، یک استراتژی پشتیبانی همه کانالی را اتخاذ کرده اند.

 

6. اطلاعات

مشتریان می خواهند در مورد محصولات و خدمات به شیوه ای مناسب و حساس به زمان بدانند. اطلاعات و فروش بیش از حد می تواند برای آنها ناامید کننده باشد. پایگاه دانش یک راه عالی برای ارائه اطلاعات مورد نیاز مشتریان فعلی در زمان نیاز است. بر اساس تحقیقات ما، تیم‌های CX با عملکرد بالا به احتمال بیشتری پایگاه دانش ارائه می‌دهند.

 

7. زمان

زمان مشتریان ارزشمند است و سازمان ها باید با آن برخورد کنند. 73 درصد از مشتریان گفتند که حل سریع مشکلاتشان جزء اصلی یک تجربه خوب مشتری است. برای تحقق این انتظار، تیم‌های CX به نرم‌افزار خدمات مشتری نیاز دارند که آنها را با ابزارهایی مسلح کند تا سریع و مؤثر به مشتریان پاسخ دهند.

 

 

 

نحوه شناسایی نیاز مشتری

5 روش برای شناسایی نیازهای مشتری وجود دارد. برای شناسایی نیازهای مشتریان خود، چند روش آزمایش شده و واقعی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، به عنوان مثال، گروه های متمرکز، نظرسنجی از مشتریان و گوش دادن به رسانه های اجتماعی.

نحوه شناسایی نیاز مشتری

 

1. گروه های کانونی

گروه تمرکز گروهی از افرادی است که عمداً انتخاب شده اند که در بحثی درباره موضوعی خاص شرکت می کنند. این گروه ها توسط تحقیقات بازار اداره می شوند و توسط یک ناظر برای تشویق مشارکت فعال همه تسهیل می شوند.

 

گروه های کانونی برای درک احساسات و ادراکات مصرف کنندگان در مورد برند شما عالی هستند. آنها همچنین می توانند به شما در جمع آوری داده های روانشناختی کمک کنند – اطلاعاتی در مورد ارزش ها، علایق، و نگرش های یک فرد، و اینکه چه چیزی او را تحریک می کند تا اقدام کند.

2. نظرسنجی از مشتریان

قطعا نظرسنجی روشی سنتی برای جمع آوری اطلاعات از گروه های بزرگتر است. اکثر نظرسنجی ها در قالب پرسش و پاسخ برای ارائه معیارها هستند. سالانه میلیون‌ها نظرسنجی ارسال می‌شود و اکنون بیشتر به صورت آنلاین انجام می‌شود.

 

اگر می خواهید درک کنید که مشتریان فعلی (یا مشتریان بالقوه) در مورد محصول یا نام تجاری شما چه فکری می کنند، یک نظرسنجی می تواند به شما کمک کند تا این بینش ها را جمع آوری کنید. اما نظرسنجی‌ها به اندازه طراحی آن‌ها خوب هستند. بسیار مهم است که بدانید چه می‌خواهید بدانید، چگونه سؤالات را بیان می‌کنید، جمعیت‌شناسی شما چه کسی است، و ساختار نظرسنجی چگونه است.

 

3. گوش دادن به رسانه های اجتماعی

کسب‌وکارهای بیشتری اهمیت حضور در رسانه‌های اجتماعی برای خدمات مشتریان را می‌بینند. داده ها نشان می دهد که مشتریان شما می خواهند با شما به همان روشی که با دوستان و خانواده ارتباط برقرار می کنند و این اغلب به معنای کانال های اجتماعی است.

 

ارتباط با مشتریان در کانال دلخواه آنها نیز به ایجاد یک رابطه معنادارتر کمک می کند. و، این یک راه عالی برای شنیدن بازخورد بلادرنگ از مشتریانتان در مورد آنچه که دوست دارند (و چه چیزی را دوست ندارند) است. اگر شروع به مشاهده سؤالات یا مشکلات مشابه در طول زمان کردید، این سرنخ خوبی است که مشتری باید آن را حل کند.

 

4. جستجوی کلمات کلیدی

آخرین باری که فکر کردید بهترین جفت کفش کوهنوردی را کجا پیدا کنید، چه کردید؟ به احتمال زیاد، شما در اینترنت برای مشاوره جستجو کرده اید. این همان چیزی است که تحقیقات کلمات کلیدی را بسیار مهم می کند. به یک کسب و کار کمک می کند عبارات و عبارات جستجوی محبوب را شناسایی کند که افراد در موتورهای جستجو کلید می زنند. با انجام جستجوی «ناشناس» برای صنعت یا محصول خود، ببینید رتبه شرکت شما در مقایسه با رقبا کجاست. اگر در صفحه اول نیستید، به احتمال زیاد توسط مشتریانتان پیدا نمی شوید. این یک بینش حیاتی برای کسب و کارهای کوچک و شرکت ها به طور یکسان است.

 

افراد بسته به جایی که در سفر مشتری هستند به دنبال اطلاعات مختلفی هستند. به عنوان مثال، “چکمه های پیاده روی” صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) بسیار متفاوتی را نسبت به “چکمه های پیاده روی زنانه سایز 8” نشان می دهد. اولی بالای جستجوی اطلاعاتی قیف است، در حالی که جستجوی یک اندازه خاص نشان دهنده قصد بیشتر برای خرید است. با صرف زمان در تحقیقات کلمات کلیدی، می توانید وب سایت خود را برای رتبه بالاتر در نتایج جستجو بهینه کنید و بینش هایی را در مورد آنچه که مشتریان شما جستجو می کنند به دست آورید.

5. نقشه سفر مشتری

برای برآورده کردن نیازهای مشتریان خود، باید بدانید که آنها به دنبال چه هستند و در چه مرحله ای از سفر مشتری هستند، از کشف تا خرید. نقشه سفر مشتری فرآیند ایجاد یک نمایش بصری از تعاملات مشتریان شما با برند شما است.این به شما کمک می کند تا چیزها را از دیدگاه مشتریان خود ببینید و در مورد موانع احتمالی و چگونگی بهبود تجربه به دست آورید.

 

تجربه در هر لحظه در سفر مشتری اهمیت دارد و مشتریان در مورد هر مانعی در این مسیر قضاوت خواهند کرد. در نظر گرفتن تجربه از دیدگاه مشتری برای درک نیازهای آنها بسیار مهم است.

 

طبق آمارهاییی معتبر، تقریباً نیمی از مشتریان می گویند که تنها پس از یک تجربه بد، به یک رقیب روی می آورند. این تعداد پس از بیش از یک تجربه بد به 80٪ افزایش می یابد. برای راضی نگه داشتن مشتریان و ایجاد وفاداری، باید شناسایی مشتریان خود را بهینه کنید. نقشه سفر مشتری ابزاری است که می توانید از آن برای یافتن راه هایی برای ایجاد آن تجربیات خوب استفاده کنید.

 

 

اینجاست که به عنوان فروشنده نیاز به آموزش و مشاوره درباره فروش و شناخت نیاز مشتری در خود حس می کنید. به راحتی می توانید با شرکت در دورره های MBA و DBA هم دانش افزایی کنید و هم داشتن مدرک معتبر مدیریتی برای کسب و کار خود اعتبارافزایی کنید. موسسه آموزش عالی آزاد امین، با 20 سال پیشینه برگزاری دوره های مدیریتی MBA و DBA با مدرک وزارت علوم و تحقیقات و تاییدیه WES کانادا افتخار دارد تا با سرفصهای به روز و کاربردی مدیریت و فروش، نقشی در دانش افزایی و اعتبارآفرینی برای شما داشته باشد. برای شرکت در این دوره هاست کافیست فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

 

نام و نام خانواداگی

 

 

فواید تحلیل و شناسایی نیاز مشتری 

حالا که نیازهای مشتری و نحوه ششناخت آنها را بررسی کردیم، بهتر است ببنیید که تحلیل این نیازها چه فایده ای برای صاحبان کسب و کار دارد.

فواید تحلیل و شناسایی نیاز مشتری 

 

1. قیمت گذاری:

یکی از مواردی که مشتری در حال حاضر به  آن دقت می کند ، قیمت است . قیمت گذاری اگر بدون شناخت از مشتری انجام شود ضربه سنگینی به کسب و کار شما وارد می کند.

 

برای مثال کسب و کار های حرفه ای می دانند در بعضی مواقع باید قیمت محصول خود را تنزل دهند تا بتوانند مشتری جذب کنند.

 

2.تولید محصول جدید:

توسعه و ساخت محصول جدید یکی از نیاز های بزرگ برای هر کسب و کار است که باید با توجه به مشتری ساخته یا ارائه داده شود . بررسی تجربه مشتری و نیاز های حال حاضر وی بسیار می تواند به کار شما کمک کند.

 

اگر کسب و کار ها نیاز مخاطب به محلی خنک برای نگهداری مواد غذایی را درک نمی کردند هیچ وقت یخچال اختراع و وارد بازار جهانی نمی شد .

نمونه جدیدتر تولید ساعت هوشمند است که نیازهایی از قبیل مدیریت تماس ها و پیام ها ، پخش موزیک ، ردیابی سلامت و تناسب اندام ، ردیابی موقعیت مکانی را برطرف می کند.

 

3.تغییر خدمات و محصولات

نیاز افراد جامعه در طول زمان دچار تغییرات گسترده ای می شود، برای اینکه بتوانید در سال های مختلف خدمت یا محصولی باشید که مشتری آن را انتخاب می کند باید خود را با مشتری تنظیم کنید.

 

برای مثال عملیات های بانکی که قبلا به صورت حضوری انجام می شد ، در حال حاضر کاملا شکل سنتی خود را از دست داده و کاملا به صورت دیجیتال امکان پذیر است زیرا بانک ها این مسئله را درک کرده اند مشتری حال حاضر نیاز به سرعت در عملیات های بانکی دارد پس تغییر اتفاق افتاد.

 

4.بهبود استراتژی های سازمانی

برای اینکه بتوانید کمپین تبلیغاتی ، استراتژی بازاریابی تنظیم کنید باید مشتری خودرا بشناسید ، تبلیغات کور هیچ فایده ای برای سازمان شما ندارد.

 

 

 

تحلیل شبکه های اجتماعی برای شناسایی نیاز مشتری 

یکی از بهترین راه حل ها برای شناخت نیاز مشتری بررسی شبکه های اجتماعی است ،زیرا در این شبکه ها این امکان برای شما فراهم است تا انتقادات مشتری را بدون سانسور تحلیل و بررسی کنید .

تحلیل شبکه های اجتماعی برای شناسایی نیاز مشتری 

 

البته ممکن است تحلیل شبکه های اجتماعی برای شما زمان بر باشد برای حل این موضوع می توانید از ابزار های زیر برای مدیریت چندین شبکه اجتماعی خود استفاده کنید:

BUFFER: این ابزار به شما این امکان را می دهد تا تمامی اطلاعات و داده ها را در توییتر ، فیسبوک ، google+ و لینکدین را بررسی کنید .

 

Google Analytics : با این ابزار می توانید برای تجزیه و تحلیل آمار و ارقام سایت استفاده کنید و همچنین این ابزار برای تحلیل ورود کاربران از طریق شبکه های اجتماعی به وبسایت و بازخورد بازاریابی کاربردی است. با کلیک بر روی گزینه Social > Overview می توانید به تعداد بازدید کنندگان سایت از طریق شبکه های اجتماعی دسترسی داشته باشید.

 

Cyfe:این ابزار برای شما این امکان را فراهم می اورد تا یک داشبورد حرفه ای ، از چندین ابزار بازاریابی مانند ایسنتاگرام ، گوگل پلاس ، توییتر داشته باشید. بخش رسانه های اجتماعی این امکان را به شما می دهد تا امکان همگام سازی تمام شبکه های اجتماعی را داشته باشید.

 

Keyhole: یک پیش نمایش حرفه ای برای بررسی هشتگ ها ، کلیدواژه و سرویس های ردیابی در حساب شماست. این ابزار به شما برای تحلیل اطلاعات در توییتر و اینستاگرام کمک  می کند.

 

 

تحلیل رقبا برای شناساییی نیاز مشتری ها

یکی از مهم ترین راه ها برای شناخت مشتریان استفاده از اطلاعات رقباست ، شما باید بدانید رقیب شما برای جذب مشتری چه استراتژی در نظر گرفته است . در حال حاضر که شبکه های اجتماعی باعث ارتباط آسان تر با نقاط مختلف جهان شده است ، دایره افرادی که رقیب شما هستند هم در حال گسترش است.

 

شما برای تحلیل رقبا می توانید از سایت ها و شبکه های اجتماعی ایشان استفاده کنید ، در بعضی مواقع هم می توانید در نقش یک مشتری واردکسب و کار رقیب شوید تا از نزدیک دریابید چه امکاناتی را در اختیار مخاطب گذاشته و چگونه مشتری را تحلیل کرده است. این روش دید خوبی هم به شما برای تبلیغات و قیمت گذاری می دهد.

 

 

تحلیل خود برای شناسایی نیاز مشتری ها

خود را تحلیل کنید . برای بررسی نیاز مشتری فقط کافی است یک بار به این سوال منصفانه جواب دهید که:

  • اگر خود به جای مشتری از این امکانات و محصولات استفاده می کردم یا خیر؟
  • در جایگاه یک مشتری چه قدر این محصول تمایل شما به خرید را جذب می کند ؟
  • چرا این محصول را از بین سایر محصولات مشابه انتخاب می کنم؟
  • دقیقا این محصول چه کمکی به من می کند؟

وقتی به این سوالات پاسخ منصفانه دادید ، آنگاه کمی به نیاز مشتری نزدیک شده اید.

 

اطرافیانتان را هم وارد بازی کنید

برای شناخت نیاز مشتری لازم نیست از همه مردم کشور نیازشان را بپرسید ، در قدم اول می توانید اطرافیان خود را تحلیل کنید . رفتار خرید و نیاز های افراد را تحلیل کنید.

ببینید هنگام خرید محصول چه ویژگی برایشان مهم و حائز اهمیت است و چه نیازی برای خرید این محصول درون خود احساس کرده اند که با خرید محصول به هدف خود می رسند.

 

 

موسسه اموزش عالی آزاد امین برای مدیرانی که قصد دارند مشتری شناسی را به طور تخصصی آموزش ببینند ، دوره رایگان مدیریت کسب و کار به همراه + کتاب الکترونیک جهش در کسب و کار  و افزایش 5 برابری درامد را در نظر گرفته است برای استفاده از این دوره کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

 

نام و نام خانواداگی

 

نیاز مشتری را لیست کنید

مشتریان هدف من چه کسانی هستند: آیتم مهم سن ، جنسیت ، وضعیت تاهل و حتی حوزه شغلی است.

نیاز مشتری را لیست کنید

 

دلیل خرید چیست:

شما باید بدانید چرا مشتریان به سمت شما جذب می شوند.

 

چه نوع خرید را ترجیح می دهند؟

مشتریان شما  ترجیح می دهند از چه طریقی با شما در ارتباط باشند ، خرید انلاین را ترجیح می دهند یا خرید افلاین .

 

توانایی مالی بازار هدفتان چگونه است؟

باید استراتژی قیمت گذاری را مطابق با نیاز مشتری تدوین کنید تا بتوانید شانس بیشتری برای ماندگاری در سبد خرید ایشان داشته باشید.

 

چگونه می توانید مشتری را خوشحال کنید؟

باید بدانید که چه چیزی به غیر از محصول باعث به وجود امدن حس خوب در مخاطب می شود .

 

حالا که سوالات زیر را از خود پرسیدید باید برنامه ای برای رسیدن به سوالات اجرا کنید و پس از پاسخگویی به سوالات برنامه رسیدگی به نیاز های مشتریان را تدوین کنید. برای مشتری نیاز بسازید . باید به مشتری نشان دهید با نداشتن محصول شما چه چیزی را از دست می دهد و دقیقا این محصول چه تاثیری بر زندگی وی دارد این بهترین اتفاق برای یک کسب و کار است.

 

گاهی مشتریان از خرید خود منصرف می شوند و علت ان است که از خود می پرسند آیا واقعا به ان احتیاج دارم یا نه .برای حل این مشکل می توانید از امکان مشاوره استفاده کنید ،به عنوان یک مشاور نیاز مشتری را جلوی چشمش بگذارید و برای حل نیاز برایش راه حل های گوناگون بیاورید و یادآور شوید با داشتن این محصول چه قدر زندگی شادتری دارند.

واقعا مشاور باشید نه فروشنده . اینگونه مخاطب به شما اعتماد خواهد کرد و مسیر شما راحتر است.

.

 

نیاز واقعی مشتری چیست؟(ذهن مشتری رو بخون)

به طور خلاصه مواردی از نیاز مشتریان را بررسی می کنیم:

 

نیاز واقعی مشتری چیست؟

1.شما باید ذهن مخاطب را قورت دهید.

مشتریان نیاز به درک شدن دارند ، اگر یک فروش موفق می خواهید ، مخاطب را درک کنید. برای شناخت وی لازم نیست چوب جادویی داشته باشید ، می توانید تنها از او بپرسید به چه چیزی نیاز دارد.

 

2. تنوع راه های ارتباطی را مشتری هدیه دهید.

برای مشتری چند راه ارتباط با خودتان به وجود آورید تا بتوانند امکان دسترسی بیشتری داشته باشند، برای کالا های خود می توانید خرید آنلاین را به وجود آورید و تعداد حساب های کاربری خود را در شبکه های اجتماعی گسترش دهید.

 

3.طراحی را آسان کنید.

کالا خود را گونه ای طراحی کنید که استفاده از ان برای مخاطب اسان باشد و به راحتی بتواند از ان استفاده کند.

 

4. خدمات شفاف باشد.

برای ارائه خدمات به مخاطب حتما دقت کنید که خدماتی که ارائه می دهید به طور کامل به مشتری شرح داده شوند وبه سوالات مخاطب در رابطه قیمت ، نحوه حل مشکل پاسخ دهید . در این شرایط مشتری با خیالی آسوده خرید خود را انجام میدهد.

 

5. مشتری را قدرت اول کنید.

هیچ گاه از موضع قدرت با مشتری صحبت نکنید ، اگر مشتری احساس کند در موضع ضعف قراردارد ، خرید را لغو می کند. باید مشتری تسلط خود را بر تمامی مراحل خرید را حس کند.

 

6. خدمات پس از فروش ، مشتری فداکار می سازد.

مشتریان ممکن است بعد از خرید کالا به علل مختلف نیازمند سوال پرسیدن از شما و حتی عیب یابی محصولی هستند که از شما خریداری کرده اند . اولین مورد برای دادن اطلاعات به مشتری تاسیس شبکه اجتماعی یا سایت است که در ان می توانید توضیحاتی در رابطه با کارکرد محصول ارائه کنید.دومین مورد هم پشتیبانی تلفنی یا حضوری است که جهت عیب یابی سیستم انجام می شود.

 

توجه به نیاز مشتری می تواند هر کسب و کاری را شکست نجات دهد ، تمامی استراتژی های بازاریابی با توجه به نیاز مخاطب چیده می شود و مزیت رقابتی باید رفع کننده یک نیاز مهم مخاطب باشد تا به نتیجه برسد .نیاز مخاطب به محصول خود را درون او به وجود آورید تا بتوانید رضایتش را جذب کنید.

 

 

 

جمع بندی

مدیران برای اینکه در شیوه های مدیریتی خود به روز بمانند و با راهکارهایی که منجر به رشد ارتقای کسب‌و‌کار آنها شود، بیشتر آشنا شوند، در دوره های مدیریتی MBA و DBA شرکت می کنند. مدرک و دانش این دوره های مدیریتی به مدیران برای اعتبارسازی بیشتر در شرکت یا سازمان آنها کمک میکند. شما نیز به عنوان یک مدیر می توانید برای آشنایی بیشتر با حوزه مدیریت و استفاده از راهکارهای به روز و هدفمند مدیریتی، از مینی دوره رایگان MBA موسسه آموزش عالی که به طور آنلاین ارائه می شود، بهره مند شوید.

موسسه آموزش عالی آزاد امین در صورت داشتن هر گونه سوال و مشاوره کسب و کار به صورت رایگان کافی است فرم زیر را پر کنید.

 

نام و نام خانواداگی

 

نیاز به مشاوره کسب و کار دارید؟ از یک جلسه مشاوره رایگان کارشناسان موسسه امین استفاده کنید (100% رایگان)

نام و نام خانواداگی

دوره‌های رایگان آموزشی مدیریت
داستان موفقیت کسب‌کارهای واقعی
آخرین مقالات مجله مدیریت امین
پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در واتس اپ تماس مستقیم پشتیبانی در ایتا Instagram
چت در تلگرام چت در واتساپ تماس مستقیم پیچ اینستاگرام
چت در تلگرام تماس مستقیم چت در ایتا
تماس مستقیم

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانواداگی

شروع جشنواره  دوره MBA – DBA

اگر صاحب کسب و کار هستید،همین الان رزرو رایگان این دوره را انجام دهید و یک جلسه مشاوره رایگان کسب وکار دریافت کنید

ظرفیت محدود

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانوادگی

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانوادگی

برای رزوز رایگان شرکت در دورهمی مدیران به میزبانی موسسه آموزش عالی امین شماره خود را در فرم مقابل وارد کنید
برای رزوز رایگان شرکت در دورهمی مدیران به میزبانی موسسه آموزش عالی امین شماره خود را در فرم زیر وارد کنید
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای دوره بازرسی فنی و کنترل کیفیت جوش نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟
اگر برای ثبت نام یا کسب وکارتان نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند.

نام و نام خانوادگی