برای اینکه افراد فوق العاده را در کسب و کار خود حفظ کنید ، باید تعریف شفافی از فرد فوق العاده داشته باشید.
کارمندان فوق العاده کسانی هستند که کارها را به سرعت، دقت، مداومت و با کیفیت بالا انجام میدهند.
افراد فوق العاده بازیکن های خوبی در تیم هستند.
آیا اعضای تیم شمابه خوبی با یکدیگر کار می کنند؟ آیا برای دستیابی به اهداف تیم ، تمرکز و همکاری لازم دارند؟ شما به افرادی نیاز دارید که با و جود تفاوت هایشان با یکدیگر با احترام برخورد کنند، زیرا دلیل یا هدف مشترکی دارند. آن ها به یکدیگر مک می کنند تا کاراریی افزایش یابد و هرگاه لازم باشد حمایت و راهنمایی خود را از همکارانشان دریغ نمی کنند.
افراد فوق العاده عمیقا نتیجه محورند
بهترین بازیکنان بر همکاری و بر فعالیت هایی تمرکز می کنند که برای شرکت واقعا مهم است. آنها الویت ها را مشخص کرده، از وقت خود به خوبی استفاده می کنند و بر فعالیت های کلیدی تمرکز می کنند.
فهرست مطالب مقاله
Toggleطرز فکر افراد فوق العاده این است که چه کاری درست است، نه اینکه حق با چه کسی است.
وقتی نظرات یکسان نیست ، به جای گلایه و بهانه آوردن، باید برمسائل موجود و دست یابی به هدف متمرکز شوید. آیا معمولا محیطی امن برای جلسات کارکنان ایجاد می کنید؟جلسه هایی که افراد بتوانند مشکلات پیچیده را بدون شخصی کردن آنها مطرح کنند؟
اگر افراد تیم برای دستیابی به اهداف شرکت واقعا مشتاق باشند و مجاز باشند در مورد چگونگی دست یابی به این اهداف با صراحت سخن بگویند و یا حتی به بحث با یکدیگر بپردازند ، بسیار اثربخش تر از تیم هایی هستند که افراد آن ها به یکدیگر حمله میکنند و به موضوعات مهم و چالش نمی پردازند.
هدف افراد فوق العاده این است که به نتایج مورد نظر برسند
نیازی برای نظارت دقیق بر آن ها نیست، زیرا در مورد نتایج ، شخصا خود را پاسخگو می دانند.
آن ها شرکت را مکانی فوق العاده برای کارکردن می دانند
آنها خود را به شکل خانواده میبیند،به طوری برخورد می کنند که گویی خودشان صاحب شرکت هستند و کار خود را مسئولیتی مهم می دانند. زندگی کاری بخشی از هویت آن ها می شود و خارج از محیط کار نیز با همکاران خود روابط اجتماعی برقرار می کنند.
مشاهده مقالات بیشتر
۲۱ نکته برای رهبری و مدیریت تیم