مجله حقوقی امین

مقالات آموزشی موسسه آموزش عالی آزاد امین 

Amin.Legal Blog

Educational articles of Amin Business School

کسب درآمد از رشته حقوق

کسب درآمد از رشته حقوق

کسب درآمد از رشته حقوق

5/5 - (1 امتیاز)

مطمئنا به عنوان کسی که در رشته حقوق تحصیل کرده است، به دنبال فرصت های کسب درآمد از رشته حقوق هستید. آیا تابحال به این فکر کردید که درآمد خودتان را بدون صرف زمان زیادی در محل کار، افزایش دهید؟ 

 

زمانی که از رشته حقوق فارغ التحصیل می شوید، سرشار از علم و هیجان هستید و می‌خواهید سریعا وارد بازار کار شوید. در میان افراد زیادی که دارای علم بیشتر و مدرک بالاتری از شما هستند، این امر می تواند کمی زمانبر و سخت باشد. اما خوشبختانه همچنان راه های زیادی برای کسب درآمد در رشته حقوق وجود دارد. 

 

موسسه امین با برگزاری دوره آموزشی حقوقی، مدرکی معتبر و زیر نظر وزرا تعلوم اراه خواهد کرد. با شرکت در این دوره افزایش درآمد و اعتبارتان را تضمین کنید.دوره های حقوقی + مدرک معتبر

اگر قصد دارید اطلاعات جامع و بیشتری در رابطه با راه های کسب درآمد از رشته حقوق بدست بیاورید، می توانید اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کرده تا کارشناسان حقوقی ما با شما تماس بگیرند. ما به شما در گرفتن تصمیم درست برای رسیدن به اعتبار و درآمد بیشتر کمک می‌کنیم.

نام و نام خانوادگی
انتخاب دو گزینه امکان پذیر است
انتخاب دو گزینه امکان پذیر است

 

راه های کسب درآمد از رشته حقوق

تعداد زیادی از دانشجویان رشته حقوق هر ساله به امید ورود به بازار کار، و کسب درآمد بالا و دلخواه خود از این رشته فارغ التحصیل می شوند. با وجود اینکه فرصت های شغلی و تنوع در این رشته بالا می باشد، اما همچنان پیدا کردن کاری که بتوان با آن به کسب درآمد بالا رسید، پروسه ای سخت و دشوار است. 

در ادامه به چند نمونه از بهترین فرصت های شغلی در رشته حقوق پرداخته ایم که با ورود به این زمینه ها می توانید علاوه بر کسب اعتبار در جامعه، به درآمد بالا برسید.

 

1. مشاور حقوقی

مشاور حقوقی فردی است که با داشتن علم کامل و اطلاعات بروز در امور حقوقی و کیفری، به مشکلات و مسائل افراد در حوزه حقوق ثبت و تجاری، امور مالیاتی و دعاوی، آیین نگارش قرار دادها و… کمک می‌کند. یک مشاور حقوقی کسی است که شرکت ها و سازمان ها را از حقوق خود مطلع می سازد و در امور حقوقی به مدیران مشاوره می‌دهد. کسب درآمد از رشته حقوق- مشاور حقوقی

از ویژگی های مشاور حقوقی حرفه ای این است که تسلط و آشنایی کامل بر همه امور حقوقی دارد، و می‌تواند به درستی از حق افراد دفاع کند. همچنین او باید قدرت ساده سازی مسائل را داشته باشد و بتواند به زبان عامه صحبت کند. قدرت کلام و توانایی متتقاعد کردن افراد، از مهم ترین ویژگی های یک مشاور حقوقی است.

 

از آنجایی که امروزه همه به نوعی درگیر مشکلات حقوقی و کیفری هستند، شغل مشاور حقوقی امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. شما با داشتن یک مدرک رسمی می توانید در جامعه به عنوان یک مشاور حقوقی، اعتبار کسب کنید. و در بسیاری از شرکت ها و سازمان مشغول به کار شوید. 

 

علاوه بر دوره آموزشی حقوقی، موسسه امین یک دوره رایگان حقوقی نیز برای شما عزیزان فراهم کرده است تا در هر زمان از آموزش ها استفاده کنید. با کلیک روی تصویر زیر از این آموزش ها بهره مند شوید.دوره تخصصی حقوق رایگان

2. داور حقوقی

اگر میان شما و فرد دیگری اختلافی پیش بیاید چه کاری انجام می دهید؟ احتمالا به شخصی مراجعه خواهید کرد که میان شما و فرد مقابلتان میانجی گری کند. راه کسب درآمد از رشته حقوق- داور حقوقی

داوری روشی برای حل اختلاف است. افراد به جای آن که اختلاف خود را به مراجع قضایی انتقال دهند، از یک شخص حقیقی به عنوان داور کمک می گیرند. داور حقوقی می تواند با توافق طرفین، یا با نظر شخص دیگری انتخاب شود. رجوع به مراجع قضایی پروسه ای زمان بر است.

 

به همین منظور یکی از مهم ترین دلایلی که امروزه افراد زیادی به داور مراجعه می کنند این است که، داوران برخلاف مراجع قضایی موظف به رعایت قوانین و الزامات آیین دادرسی نیستند و همین امر باعث می شود پروسه رسیدگی به شکایات سریع تر انجام شود.

 

یکی از بهترین راه های کسب درآمد از رشته حقوق، داور حقوقی بودن است. زیرا از آنجایی که میبینیم مشکلات و اختلافات میان مردم روز به روز در حال افزایش است، شما می توانید با دریافت یک مدرک رسمی و معتبر در این حوزه مشغول به کار شوید و به درآمد بالا نیز دست پیدا کنید.

 

3. وکیل سایبری | از راه های کسب درآمد در رشته حقوق

به تعریف ویکی پدیا: فضای سایبر یک دامنه جهانی و پویا (در معرض تغییر مداوم) است. که با استفاده ترکیبی از الکترون‌ها و طیف الکترومغناطیسی، هدف آن ایجاد، ذخیره، اصلاح، تبادل، اشتراک و استخراج، استفاده، از بین بردن اطلاعات و مختل کردن منابع فیزیکی است. راه کسب درآمد از رشته حقوق- وکیل سایبری

به دلیل آنکه امروزه فضای مجازی بخش جدا ناپذیری از زندگی همه ما شده است، احتمال بروز مشکل و اختلاف در آن به حداکثر می رسد. در اینجاست که نیاز است به وکلای سایبری مراجعه کنیم. وکیل سایبری، وکیل پایه یک دادگستری است که اطلاعات کافی و لازم در زمینه حقوق فضای مجازی و سایبری را دارد.

 

یک وکیل متخصص جرائم سایبری می تواند با استفاده از دانش و مهارت خود به پرونده های دعاوی سایبری رسیدگی کند. به وکیل جرائم سایبری، وکیل جرائم اینترنتی نیز گفته می‌شود.

 

اولین موردی که برای یک وکیل سایبری شدن حرفه ای نیاز دارید، داشتن آگاهی در زمینه تکنولوژی است. همچنین یک وکیل سایبری حرفه ای باید توانایی تجزیه، تحلیل و بررسی مدارک و مستندات الکترونیکی را داشته باشد. برای اینکه بتوانید در این حوزه مشغول به کار شوید، داشتن مدرک معتبر بسیار مهم است. 

 

با شرکت در دوره های معتبر، درآمدت رو به سقف برسون!

موسسه آموزش عالی آزاد امین با برگزاری دوره های حقوقی با مدرک معتبر وزارت علوم، علاوه بر افزایش دانش و مهارت حقوقی، مدرکی معتبر و قابل ترجمه به شما ارائه می دهد. در پایان این دوره شما سه مدرک معتبر مشاور حقوقی، داور حقوقی و وکیل سایبری را بدست می آورید.

 

با توجه به سابقه موسسه امین در آموزش مدیریت mba  از گذشته تا کنون، این دوره های مهارتی میتواند در رساندن شما به درآمد کمک بسیار زیادی بکند.

 

داشتن سه مدرک رسمی و معتبر علاوه بر تضمین اعتبار شما در جامعه، دانشتان را به پول تبدیل می کند و شما را به درآمد دلخواهتان می رساند.

 

شما عزیزان می تواند با پر کردن فرم زیر از یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی ما بهره‌مند شوید. یا با شماره 05138477650 تماس بگیرید. همچنین با وارد کردن شماره خود در فرم زیر از یک تخفیف بسیار ویژه در خرید دوره جامع هم بهره مند خواهید شد.

نام و نام خانوادگی
انتخاب دو گزینه امکان پذیر است
انتخاب دو گزینه امکان پذیر است

 

4. کارمند دادگستری

کار به عنوان کارمند دادگستری یکی دیگر از راه های کسب درآمد در رشته حقوق است. کارمند دادگستری را به عنوان کارمند اداری یا مدیر دفتر نیز می‌شناسند. برای استخدام به عنوان کارمند دادگستری باید از دانش حقوقی کافی برخوردار، و دارای حداقل مدرک تحصیلی لیسانس باشید.

بعد از شرکت در آزمون دادگستری و قبولی در آن، با انجام مصاحبه و تایید شدن شروع به کار خواهید کرد.

 

5. وکالت

طبق ماده ۶۵۶ قانون مدنی: وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می‌کند. 

هرساله آزمون وکالت در کشور برگزار می شود. این آزمون دارای دو بخش تئوری و مصاحبه می باشد که علاقه مندان پس از کسب قبولی در آزمون و مصاحبه، به حرفه وکالت مشغول شوند.

 

6. قضاوت

یک قاضی ریاست دادگاه را بر عهده دارد، شواهد را می‌شنود، در مورد درخواست‌ ها تصمیم می‌گیرد، به هیئت منصفه دستور می‌دهد و حکم می‌دهد. مسئولیت قاضی اجراو رعایت قانون و عدالت است. داشتن تجربه و علم حقوقی کافی از وظایف قضات است.

 

اگر تصمیم دارید در حوزه ی قضاوت مشغول به کار شوید باید فردی عادل و منطقی باشید. مهم است که یک قاضی در هر پرونده ای که در مورد آن تصمیم می گیرد بی طرف باشد تا اجازه ندهد احساسات، روابط یا سایر عوامل خارجی بر تصمیم نهایی او تأثیر بگذارد.

 

7. سر دفتری

سر دفتر به شخصی گفته می شود که توسط سازمان ثبت اسناد و املاک انتخاب، و به موجب ابلاغ شورای عالی قضایی، به سمت سر دفتری منصوب می گردد. دفاتر اسناد را معمولا به نام دفتر خانه یا محضر میشناسیم. وظیفه این دفاتر ثبت و تنظیم اسناد رسمی و قراداد ها میباشد.

 

برای تاسیس دفتر اسناد رسمی لازم است در آزمون سر دفتری شرکت کنید. دفاتر اسناد رسمی به سه بخش تقسیم می شوند:

  • دفتر ثبت اسناد رسمی: دفتری که تمام معاملات و درخواست های حقوقی و همچنین اسناد رسمی افراد را بر اساس قانون ثبت و گواهی می‌کند.
  • دفتر ثبت ازدواج: پرداختن به تمام امور ازدواج بر اساس شرع و قانون.
  • دفتر ثبت طلاق: بررسی تمام امور مربوط به طلاق بر اساس قانون.

 

8. خدمات الکترونیک قضایی

هدف از تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش مراجعات مردم برای رسیدگی به شکایات و درخواست های آنها است. از آنجایی که روز به روز اختلافات، شکایات و مشکلات قضایی میان مردم به وجود می آید، ایجاد این دفاتر کارآمدی و دقت دستگاه قضا برای رسیدگی به پرونده ها بیشتر کرده است.

 

یکی از مهم ترین ویژگی های ایجاد دفاتر الکترونیک، حذف موانع اداری می باشد که همین امر باعث ایجاد عدالت و تساوی در رسیدگی به خواسته های مردم می‌شود.

 

9. تدریس

تدریس نیز یکی دیگر از راه های کسب درآمد در رشته حقوق است. شما میتوانید با اخذ مدرک دکتری حقوق در دانشگاه ها شروع به تدریس کنید.

 

نتیجه گیری

بعد از فارغ التحصیلی در رشته حقوق راه های زیادی برای کسب درآمد پیش روی شما قرار دارد. از مهم ترین راه هایی که می توانید به درآمد بالا برسید کسب سه مدرک مشاور حقوقی، داور حقوقی و وکیل سایبری است.

 

کارشناسان حقوقی در موسسه آموزش عالی آزاد امین، به شما برای رسیدن به هدفتان کمک خواهند کرد. می توانید با وارد کردن اطلاعات خود در فرم زیر از یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی بهره‌مند شوید.

نام و نام خانوادگی
انتخاب دو گزینه امکان پذیر است
انتخاب دو گزینه امکان پذیر است

نیاز به مشاوره کسب درآمد از حقوق دارید؟ از یک جلسه مشاوره رایگان کارشناسان موسسه امین استفاده کنید

نام و نام خانوادگی

نمونه مدارک رسمی دوره های حقوق کاربردی

با کلیک بر روی تصاویر، عکس مدرک را به طور کامل و با کیفیت بالا مشاهده کنید.

اساتید حقوقی موسسه آموزش عالی آزاد امین
پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در واتس اپ تماس مستقیم پشتیبانی در ایتا Instagram
چت در تلگرام چت در واتساپ تماس مستقیم پیچ اینستاگرام
چت در تلگرام تماس مستقیم چت در ایتا
تماس مستقیم
جشنواره فروش بی تکرار دوره های حقوق کاربردی
فقط تا ساعت 24:00 شنبه 13 آبان ماه

یک کلیک و 15 میلیون تومان هدیه آموزشی

وبینار رایگان "داوری حقوقی و فوران درآمد"

چگونه میشود با رشته حقوق که یکی از پولسازترین رشته های دانشگاهی است، به درآمدهای بالا رسید؟
چگونه داور حقوقی شویم؟ +  آموزش کسب از رشته حقوق

دوره رایگان کسب درآمد از رشته حقوق

چگونه میشود با رشته حقوق که یکی از پولسازترین رشته های دانشگاهی است، به درآمدهای بالا رسید؟

شروع جشنواره  دوره MBA – DBA

اگر صاحب کسب و کار هستید،همین الان رزرو رایگان این دوره را انجام دهید و یک جلسه مشاوره رایگان کسب وکار دریافت کنید

ظرفیت محدود

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانوادگی

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانوادگی

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانواداگی

برای رزوز رایگان شرکت در دورهمی مدیران به میزبانی موسسه آموزش عالی امین شماره خود را در فرم مقابل وارد کنید
برای رزوز رایگان شرکت در دورهمی مدیران به میزبانی موسسه آموزش عالی امین شماره خود را در فرم زیر وارد کنید
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای دوره بازرسی فنی و کنترل کیفیت جوش نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟
اگر برای ثبت نام یا کسب وکارتان نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند.

نام و نام خانوادگی