مجله حقوقی امین

مقالات آموزشی موسسه آموزش عالی آزاد امین 

Amin.Legal Blog

Educational articles of Amin Business School

چگونه بدون پروانه وکالت کنیم؟

چگونه بدون پروانه وکالت کنیم؟ +مشاوره حقوقی بدون پروانه وکالت

چگونه بدون پروانه وکالت کنیم؟ +مشاوره حقوقی بدون پروانه وکالت

5/5 - (1 امتیاز)

به عنوان کسی که در رشته حقوق تحصیل کرده است، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه بدون پروانه وکالت کنیم؟

 

به زبان ساده می توان گفت هدف کسی که در رشته حقوق تحصیل می کند، حل اختلافات و مشکلات است. همچنین به دنبال راهی برای کسب درآمد و فعالیت بدون داشتن مجوز می‌گردد. اما آیا میتوانیم بدون پروانه هم وکالت کنیم و کسب درآمد کنیم؟ در این مقاله با راه حل هایی روبه رو خواهید شد که احتمالا تا الان از آنها بی خبر بوده اید.

 

موسسه آموزش عالی آزاد امین زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با سابقه 20 ساله، برگزار کننده دوره های حقوقی میباشد. شما بعد از پایان دوره آموزش، مدرک معتبر و رسمی وزارت علوم دریافت می‌کنید. اگر قصد مهاجرت داشته باشید می‌توانید مدرک خود را ترجمه و از آن به عنوان یک رزومه قوی استفاده کنید.

دوره های حقوقی + مدرک معتبر

مراحل مشاوره حقوقی بدون پروانه وکالت را در ادامه صفحه به طور کامل توضیح داده ایم.

 

در اولین قدم پیشنهاد ما به شما استفاده از دوره رایگان حقوقی ماشین پول سازی حقوق است. این دوره آموزشی را دریافت کنید و از آموزش های مهم آن استفاده کنید. برای مشاوره با کارشناسان ما و همچنین کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره ها می‌توانید فرم زیر را تکمیل کنید.

نام و نام خانواداگی

 

آیا وکالت بدون پروانه امکان پذیر است؟

مانند بسیاری از مشاغل دیگر، وکلا نیز برای انجام امور وکالت باید مدرک و مجوز رسمی داشته باشند. از آنجایی که وکلا با امور حقوقی و قانونی سروکار دارند، در صورت نداشتن مجوز، مرتکب عمل مجرمانه شده اند. در انجام امور وکالت، اصولا کسی که در این رشته تحصیل کرده، آزمون وکالت داده و پروانه رسمی از کانون وکلای دادگستری یا قوه قضاییه دریافت کرده اند، می توانند در دادگاه ها وکالت کنند.

 

بنابراین خرید یا اجاره یک محل و نصب تابلو به عنوان وکیل یا مشاور حقوقی، در صورت نداشتن مجوز، کاری غیر قانونی است. همچنین خدماتی که خارج از دادگاه ارائه می شود، از جمله ارائه مشاوره، یا ارائه خدماتی که مستلزم استفاده از مهارت یا دانش حقوقی است نیز نیازمند داشتن پروانه وکالت است. این موضوع می تواند شامل تهیه وصیت نامه، قرارداد یا اسناد قانونی باشد.چگونه بدون پروانه وکالت کنیم؟

دفاع از حقوق موکلین و رعایت کردن عدل و انصاف، از مهم ترین وظایفی است که شما به عنوان یک فرد حقوقی باید در نظر داشته باشید. ذره ای کوتاهی در این امر، باعث بروز مشکلات جبران ناپذیری برای موکلین شما و چه بسا خودتان می شود. چه وکیلانی که به دلیل عدم داشتن پروانه وکالت و دانش کافی در این زمینه راهی زندان شده و به دام قانون افتاده اند.

 

به طور کلی برای انجام امور حقوقی، باید مجوز و پروانه وکالت داشته باشید. وکالت و ثبت موسسه حقوقی بدون پروانه امکان پذیر نمی باشد. احتمالا شما در ابتدای راه قرار دارید و دارای اطلاعات پایه ای و کافی از امور حقوقی هستید. برای شروع کار و استفاده از مدرک حقوقی خود، چهار راه پیش روی شما وجود دارد: 1- مشاور حقوقی 2- وکیل سایبری 3- داور حقوقی 4- وکیل اتفاقی.

 

دانش خود را به پول تبدیل کنید

شما نمی توانید ادعا کنید وکیل کارکشته ای هستید اما بدون داشتن دانش و بروز بودن اطلاعات حقوقی به این درجه رسیده اید. برای آموزش دیدن به دنبال بهترین و معتبر ترین منابع باشید و لحظه ای از ارتقا معلومات خود دست نکشید. یک آموزش درست شما را به مسیر کسب درآمد بیشتر هدایت میکند.

 

اگر قصد دارید کار وکالت خود را از همین امروز شروع کنید، در کنار داشتن دانش حقوقی که به صورت آکامیک در دانشگاه کسب کردید، شرکت در دوره رایگان حقوقی  به شما کمک میکند تا با بدست آوردن اعتبار و دانش و همچنین مهارت های پول سازی، به هدف های خود نزدیک شوید.

دوره تخصصی حقوق رایگان

یکی از مهم ترین مزایایی که شرکت در دوره های حقوقی برای شما فراهم میکند، علاوه بر افزایش معلومات و دانش پول سازی، این است که می توانید موسسه حقوقی خود را نیز به ثبت برسانید و از این راه کسب درآمد کنید.

 

شما می توانید با وارد کردن شماره خود در فرم زیر از یک جلسه مشاوره رایگان حقوقی با کارشناسان ما بهره مند شوید.

نام و نام خانوادگی
انتخاب دو گزینه امکان پذیر است
انتخاب دو گزینه امکان پذیر است

 

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم می توانید از چهار راه مدرک حقوقی خود را بدست بیاورید که در ادامه به آنها می پردازیم.

 

1.مشاور حقوقی بدون پروانه وکالت

انجام مشاور حقوقی بدون پروانه وکالت امتیازات بسیاری برای شما دارد، زیرا علاوه بر افزایش دانش خود در این حوزه می توانید در اموری همچون: امور قرارداد ها، دعاوی، حقوق ثبت و بیمه و… به انجام مشاوره حقوقی بپردازید و درآمد خود را چند برابر کنید. مراحل دریافت مدرک مشاوره حقوقی بسیار ساده است و فقط کافیست با انتخاب یک مرکز معتبر آموزشی به آن دست پیدا کنید. موسسه امین زیر نظر وزارت علوم و دارای تاییدیه WES کانادا، مدرکی قابل ترجمه به شما ارائه خواهد داد.

مراحل ثبت نام مشاور حقوقی

 

 

 

 

برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی و کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره ها فرم زیر را پر کنید.

نام و نام خانوادگی
انتخاب دو گزینه امکان پذیر است
انتخاب دو گزینه امکان پذیر است

 

از آنجایی که امروزه جامعه بسیار با مشکلات حقوقی دست و پنجه نرم می‌کند، مراجعه به مشاوران حقوقی امری ضروری تلقی می‌شود. برای آشنایی بیشتر با شغل مشاور حقوقی خواندن مقاله شغل مشاور حقوقی چیست؟ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

 

شما به عنوان یک مشاور حقوقی، زمانی که در این حوزه قدم می گذارید، باید نسبت به این موضوع آگاه باشید که با عدالت و انصاف سر و کار دارید و وظیفه ای خطیر بر روی دوش شما قرار دارد. اطلاعات شما در حوزه حقوقی و کیفری به عنوان یک مشاور حقوقی باید مدام به روز شوند. همچنین باید نسبت به تمام قوانین و مقررات تسلط کافی را داشته باشید.

 

انتخاب یک مشاوره حقوقی حرفه ای و متخصص کاری دشوار و حیاتی است. زیرا دانش حقوقی روز به روز در حال افزایش است و شما به عنوان یک مشاور حقوقی زمانی که دانش و مدرک معتبر داشته باشید، می توانید به درآمد دلخواه خود، که آرزوی خیلی از مشاورین حقوقی است در این زمینه دست یابید.

 

2. وکیل سایبریچگونه بدون پروانه وکالت کنیم؟

فضای سایبری در واقع به فضایی گفته می شود که، افراد از طریق رایانه و فضای مجازی با یکدیگر ارتباط داشته باشند. از آنجایی که همه ی ما امروزه به نوعی با دنیای اینترنت آشنایی داریم و فعالیت های زیادی را روزانه در آن انجام میدهیم، تا حدود زیادی با این فضا آشنایی داریم. هرچه پیشرفت یک موضوع در جامعه بیشتر باشد، اختلافات و مشکلات نیز در آن بیشتر خواهد شد. در اینجاست که می توان به نقش وکیل سایبری اشاره کرد.

 

وکیل جرائم سایبری، یک وکیل پایه یک دادگستری است که دارای اطلاعات حقوقی کافی در زمینه جرائم و مشکلات سایبری می باشد و به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کند. به وکیل جرائم سایبری، وکیل جرائم اینترنتی نیز می گویند. 

وکیل سایبری شدن یک دیگر از پاسخ های چگونه بدون پروانه وکالت کنیم است.

اگر قصد دارید در این حوزه فعالیت کنید و در کار خود بهترین باشید، باید علاوه بر توانایی تحلیل و بررسی دعاوی مربوط سایبری، مدرک وکیل سایبری را هم داشته باشید تا بتوانید از پرونده های مختلف دفاع کنید.

 

3. داور حقوقیچگونه بدون پروانه وکالت کنیم؟

همیشه در امور قراردادی و غیر قراردادی حقوقی مشکلاتی بروز می کند و بدلیل حجم بالای شکایات و پرونده های ورودی به قوه قضاییه، حل آنها برعهده ی شورای حل اختلاف و نهاد حقوقی داوری است. داور حقوقی شخصی حقیقی است که با توافق طرفین، و همچنین ذکر مشخصات در توافقنامه، انتخاب می شود تا در صورت بروز اختلاف بین طرفین به صدور رای بپردازد.

گرفتن مدرک داوری حقوق یکی از بهترین راه ها برای چگونه بدون پروانه وکالت کنیم است.

 

تفاوت شما با دیگر افرادی که در امور حقوقی فعالیت میکنند اما به درآمد دلخواه خود نمیرسند، این است که شما روش های کسب درآمد را آموخته اید. دانشی که سبب کسب درآمد شما نشود و جایگاه و اعتبار شغلی شما را ارتقا ندهد، فایده ای برای شما نخواهد داشت. ما در موسسه آموزش عالی آزاد امین با برگزاری دوره جامع حقوق کاربردی به شما آموزش میدهیم تا چگونه علاوه بر افزایش معلومات حقوقی و دستیابی به 3 عنوان وکیل سایبری، مشاور حقوقی و داور حقوقی، بتوانید از این راه به درآمد بالا و دلخواه خود برسید.

 

شما می توانید با پر کردن فرم زیر از یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان حقوق بهره‌مند شوید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره جامع حقوق کاربردی، می توانید با شماره 05138477650 تماس بگیرید.

نام و نام خانوادگی
انتخاب دو گزینه امکان پذیر است
انتخاب دو گزینه امکان پذیر است

 

4. وکیل اتفاقی شدن

در این بخش از مقاله به اینکه وکیل اتفاقی چیست و همچنین به شروط وکیل اتفاقی شدن می پردازیم.

 

افرادی که در رشته ی حقوق تحصیل کرده اند، شاید این سوال برایشان پیش بیاید که اگر بخواهند قبل از کسب پروانه وکالت، به اقدامات حقوقی بپردازند چه باید بکنند. خبر خوب این است که قانون برا این کار، راه حلی پیش روی شما قرار داده است. قرار گرفتن در جایگاه وکیل اتفاقی است. اگر برای کسی از بستگان نزدیک فرد، مشکل حقوقی پیش بیاید، شخص دارای علم حقوقی می تواند به صورت موردی یا اتفاقی در آن پرونده وکالت کند.چگونه بدون پروانه وکالت کنیم؟

شرایط وکیل اتفاقی شدن براساس ماده 2 قانون وکالت به صورت زیر است:

اشخاصي كه واجد معلومات كافي براي وكالت باشند ولي شغل آنها وكالت در عدليه نباشد، اگر بخواهند براي اقرباي نسبي يا سببي خود تا‌ درجه دوم از طبقه سوم وكالت نمايند، ممكن است به آنها در سال سه نوبت جواز وكالت اتفاقي داده شود.

 

پس تنها در یک صورت می توانید به انجام امور حقوقی اقدام نمایید، آن هم وکیل اتفاقی شدن است. و هیچ راه دیگری برای ورود به حوزه ی حقوقی بدون دریافت پروانه وکالت وجود ندارد.

 

در اینجا سوال پیش می آید که چگونه می توان وکیل اتفاقی شد؟ در ابتدا فرد حقوقدان درخواست خود را ارائه می دهد. پس از تایید شدن دانش حقوقی وی و ارائه ی مدارک زیر، می تواند به وکالت حقوقی بپردازد.

 

مدارک مورد نیاز برای وکیل اتفاقی 

  • ارائه کپی شناسنامه و آخرین مدرک تحصیلی به همراه 2 قطعه عکس.
  • ارائه کپی شناسنامه موکلان .
  • مدارک اثبات کننده درجه قرابت .
  • ارائه اصل درخواست موکل به کانون وکلا و امضای درخواست موکل توسط کانون یا یکی از دفاتر اسناد رسمی.
  • کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای مشمولان نظام وظیفه.
  • اخطاریه یا گواهی مرجع قضایی در مورد مشخصات پرونده و زمان رسیدگی آن نسبت به‌ دعاوی طرح‌شده‌.

 

نتیجه گیری

شما نمی توانید بدون داشتن پروانه وکالت به انجام امور حقوقی بپردازید یا موسسه حقوقی ثبت کنید. اما با شرکت در دوره های معتبر موسسه آموزش عالی آزاد امین می توانید به سه عنوان وکیل سایبری، مشاور حقوقی و داور حقوقی دست پیدا کنید.

از مزایایی که با شرکت در این دوره ها بدست می آورید، ثبت موسسه ی حقوقی و پرداختن به امور حقوقی، با پروانه یا بدون پروانه وکالت است. با شرکت در این دوره، علاوه بر اعتباری که در جامعه کسب خواهید کرد میتوانید دانش خود را به پول تبدیل کنید و به درآمد بالا و دلخواه خود برسید. 

 

همچنین اگر سوال بیشتری در مورد مسیر شغلی حقوق دارید میتوانید با وارد کردن شماره خود در فرم زیر، از یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان ما استفاده کنید.

نام و نام خانوادگی
انتخاب دو گزینه امکان پذیر است
انتخاب دو گزینه امکان پذیر است

 

نیاز به مشاوره کسب درآمد از حقوق دارید؟ از یک جلسه مشاوره رایگان کارشناسان موسسه امین استفاده کنید

نام و نام خانوادگی

نمونه مدارک رسمی دوره های حقوق کاربردی

با کلیک بر روی تصاویر، عکس مدرک را به طور کامل و با کیفیت بالا مشاهده کنید.

اساتید حقوقی موسسه آموزش عالی آزاد امین
پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در واتس اپ تماس مستقیم پشتیبانی در ایتا Instagram
چت در تلگرام چت در واتساپ تماس مستقیم پیچ اینستاگرام
چت در تلگرام تماس مستقیم چت در ایتا
تماس مستقیم
جشنواره فروش بی تکرار دوره های حقوق کاربردی
فقط تا ساعت 24:00 شنبه 13 آبان ماه

یک کلیک و 15 میلیون تومان هدیه آموزشی

وبینار رایگان "داوری حقوقی و فوران درآمد"

چگونه میشود با رشته حقوق که یکی از پولسازترین رشته های دانشگاهی است، به درآمدهای بالا رسید؟
چگونه داور حقوقی شویم؟ +  آموزش کسب از رشته حقوق

دوره رایگان کسب درآمد از رشته حقوق

چگونه میشود با رشته حقوق که یکی از پولسازترین رشته های دانشگاهی است، به درآمدهای بالا رسید؟

شروع جشنواره  دوره MBA – DBA

اگر صاحب کسب و کار هستید،همین الان رزرو رایگان این دوره را انجام دهید و یک جلسه مشاوره رایگان کسب وکار دریافت کنید

ظرفیت محدود

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانوادگی

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانوادگی

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانواداگی

برای رزوز رایگان شرکت در دورهمی مدیران به میزبانی موسسه آموزش عالی امین شماره خود را در فرم مقابل وارد کنید
برای رزوز رایگان شرکت در دورهمی مدیران به میزبانی موسسه آموزش عالی امین شماره خود را در فرم زیر وارد کنید
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای دوره بازرسی فنی و کنترل کیفیت جوش نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟
اگر برای ثبت نام یا کسب وکارتان نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند.

نام و نام خانوادگی