برسی خدمت عارضه یابی بازاریابی و فروش

بازاریابی و فروش
به این مقاله امتیاز دهید

بدون شک قلب تپنده هر سازمان و کسب و کار فرآیندهای بازاریابی و فروش آن می باشد. در حقیقت در این واحد ارزش های سازمانی شامل خدمات و محصولات عرضه شده و در پس آن جریان نقدی ایجاد می گردد. بازاریابی و فروش فرآیندهای مستمر همراه با هوشیاری و دقت در تمام مسیر طول عمر شرکت می باشد. بازاریابی مرکز تولید و حفظ مشتری، و فروش مرکز تعاملات اثربخش با مشتریان است. با این توضیحات آیا می توان تصور نمود که در چنین واحدهایی در سازمان چالش و مسئله ای یافت نمی شود؟ خدمت « عارضه یابی  بازاریابی و فروش » بدین منظور طراحی شده است تا با ایجاد دید همه جانبه و علمی به تعیین وضعیت موجود در بنگاه های اقتصادی پرداخته و مجموعه را در مسیر دستیابی به وضعیت مطلوب همراهی نماییم.

بازاریابی و فروش رمز ماندگاری، بازاریابی و نوآوری است الباقی همه هزینه است.

چرا به عارضه  یابی بازاریابی و فروش نیاز داریم؟

  1. با افت یا نوسانات فروش مواجه هستیم.
  2. برنامه فروش منسجم و متناسب نداریم.
  3. روش های فعلی بازاریابی دیگر پاسخگو نیست.
  4. پروموشن ها و تحقیقات اثر خود را از دست داده اند.
  5. پرسنل فروش و بازاریابی را به راحتی از دست می دهیم.
  6. برنامه بازاریابی نداریم یا کارآمدی آن را احساس نمی کنیم.

تشخیص مهم تر از درمان اگر چالش ها و مسائل بازاریابی و فروش محصول و خدمت خود را نمی شناسید یا نمی توانید آن را اندازه گیری کنید چگونه آن را مدیریت می کنید؟

آنچه در عارضه یابی  بازاریابی و فروش بررسی می کنیم…

مشتریان رضایت مشتری، مشتریان کلیدی، وفاداری مشتریان، دسته بندی مشتریان، سیستم پشتیبانی فروش، فرآیندهای فروش، تجربیات مشتری

ارتباطات و تبلیغات برنامه های ارتباطات بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی تلفنی، روابط عمومی، بازاریابی محتوای وب سایت ها، نمایشگاه ها و رویدادها

مدیریت عملکرد درصد سودآوری، فروش تعدادی و ریالی مشتریان محصولات و نقاط فروش، هزینه های عملیاتی، بهای تمام شده، دوره وصول مطالبات، هزینه های فروش

محصولات و خدمات شناسنامه محصولات، فرآیند توسعه محصول، تحلیل رقابتی، تحقیقات بازار، تجزیه و تحلیل صنعتی قیمت گذاری کانال های توزیع

استراتژی ها برنامه بازاریابی، بودجه بازاریابی استراتژی برنده داشبورد ها و کارت های امتیازی مستندات فرآیندی، هماهنگی بازاریابی و فروش

برسی خدمت عارضه یابی بازاریابی و فروش
برسی خدمت عارضه یابی بازاریابی و فروش

کلیدی ترین بخش عارضه یابی در بازاریابی و فروش

بررسی ساختار منابع انسانی نیروهای ستادی و عوامل اجرایی که اصولا هر بنگاه اقتصادی با مسائلی همچون بالا بودن نرخ خروج پرسنل، میزان انگیزه، تعهد سازمانی، آموزش و افزایش مهارت ها، استفاده از ابزارها و تکنولوژی های نوین، عدم توفیق در متقاعد نمودن مشتریان و عدم خلاقیت و سکوت سازمانی مواجه می باشد. از این رو درفرآیند عارضه یابی این مرحله به عنوان یک فرآیند زیربنایی مورد توجه قرار گرفته و گزارشات حاصل می تواند راه گشای بهبود وضعیت ممکن در این حوزه برای مدیران باشد.

خدمت عارضه یابی بازاریابی و فروش ویژه ی؟

  1. مدیرعامل مدیر بازاریابی مدیرفروش
  2. مدیر فروش
  3. مدیر برنامه ریزی فروش
  4. مدیر تبلیغات
  5. مدیر شبکه های اجتماعی
  6. مدیر برند
  7. مدیر تحقیقات بازار

”مشاهده مقالات بیشتر….. ”

آموزش رشته MBA در مشهد

آشنایی با دوره مدیریت اجرایی MBA در مشهد

آشنایی با بهترین دوره MBA در شهر مشهد

معرفی تفاوت بین محتوای MBA و DBA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در واتس اپ تماس مستقیم پشتیبانی در ایتا Instagram
چت در تلگرام چت در واتساپ تماس مستقیم پیچ اینستاگرام
چت در تلگرام تماس مستقیم چت در ایتا
تماس مستقیم