مجله املاک امین

مقالات آموزشی موسسه آموزش عالی آزاد امین 

Amin.Real Estate Blog

Educational articles of Amin Business School

ویژگی های مشاوران املاک حرفه ای

ویژگی های مشاوران املاک حرفه ای

ویژگی های مشاوران املاک حرفه ای

به این مقاله امتیاز دهید

به نظر شما ویژگی های مشاوران املاک حرفه ای برای جذب بیشتر مشتریان چگونه است؟ شاید در پاسخ به این سوال ” پوشش مناسب” ، “صبر و حوصله” ، “صداقت” و … را به عنوان مهم ترین موارد نام ببرید. تمامی این موارد به قدری مهم است که می تواند تاثیر مستقیمی بر روی ذهنیت مشتری از شما و دیدگاه بقیه رقیبان بگذارد.  پس رفتار و عملکرد شما تعیین کننده تمامی این نگرش هاست. این ذهنیت و نگرش می تواند مثبت یا منفی باشد. راهکار های زیادی وجود دارد که می تواند شما را به یک کارگزار حرفه ای و سرشناس تبدیل کند. همراه ما باشید تا در این مقاله 8 راهکار کاربردی را بررسی کنیم.

 

تشخیص روند کلی بازار، نقش برجسته ای در پیدایش فرصت های طلایی شغلی شما دارد.به همین خاطر موسسه آموزش عالی ازاد امین با 20 سال سابقه در حیطه آموزش مشاوران املاک مفتخر است، با برگزاری یک جلسه مشاوره رایگان در حوزه املاک و مستغلات نقش اندکی در پیشرفت و ترقی شما عزیزان داشته باشد. جهت شرکت در جلسه مشاوره رایگان ما فرم زیر کامل نمایید. همچنین شما میتوانید از یک دوره آموزش مشاور املاک رایگان که در موسسه امین آماده شده است هم استفاده کنید.

نام و نام خانوادگی
انتخاب هر دو گزینه امکان پذیر است
انتخاب هر دو گزینه امکان پذیر است

دوره تخصصی ژنرال املاک رایگان

7 ویژگی مشاوران املاک حرفه ای

از آنجایی که رقابت و هم چشمی در حوزه املاک و مستغلات بسیار موضوع حائز اهمیتی می باشد، داشتن یک سری از ویژگی های برجسته شخصیتی مانند ارتباط گیری سریع، اطلاعات عمومی بالا، توانایی قدرت مذاکره و… می تواند تضمین کننده بخشی از روند رشد و پیشرفت خود باشد.در ادامه به بررسی 8 ویژگی مطرح می پردازیم:

آراسته بودن

به نظر شما در اولین برخورد با مشتری مهمترین موضوعی که جلب توجه می کند چیست؟ آراستگی ظاهری و نظم در پوشش یکی از ویژگی های مشاوران املاک که در ظاهر موضوع کم اهمیتی به نظر می اید یکی از عوامل کلیدی در جذب مشتریان واقعی به حساب می آید. نکتهٔ بسیار مهم دیگری که در زمینهٔ آراستگی مشاوران املاک باید به آن توجه شود، یک‌دست بودن پوشش پرسنل است. به خصوص در آژانس‌های املاک که پرسنل زیادی مشغول فعالیت هستند. سعی کنید به جزییات توجه کنید و از ساعت، عطر مناسب و زیورآلات درخور استفاده کنید. محیط داخلی املاک خود را تمیز نگه دارید و نظافت هفتگی فضا کاری خود را فراموش نکنید.

قدرت فروش مهمترین ویژگی مشاوران املاک حرفه ای

در دنیای رقابتی امروز، توانایی قدرت فروش، مهمترین ویژگی مشاوران املاک حرفه ای که در بازار و خرید و فروش فعالیت دارد، به عنوان یک مهارت حیاتی محسوب می‌شود. فردی که قدرت فروش بالایی دارد می‌تواند با برقراری ارتباط موثر با مشتریان، نیازها و خواسته‌های آنها را درک کند و با ارائه توضیحات جذاب و متقاعد کننده، آنها را برای خرید ملک متقاعد کند. برای بهبود قدرت فروش خود مطالعه مقالات و کتاب های مربوطه را فراوش نکنید. از نکته ها و ترفند های مشاوران املاک سرشناس تا حد امکان استفاده کنید.

ریسک پذیری

ویژگی های مشاوران املاک حرفه ای

ریسک پذیری به معنای قدرت توانایی فرد در مواجهه با تصمیمات و موقعیت هایی است که از وقوع حتمی انها اطلاعی ندارد و ممکن است در اینجا منجر به سود و یا ضرر در معامله شود. با این وجود تمامی این نکات را به یاد داشته باشید:

1)ممکن است سیستمی داشته باشید که بر اساس نتایج و تجربیات قبلی به قطعیت وقوع آن اعتماد دارید، اما هر ریسک پذیری ای در هر معامله‌ای ممکن است شکست بخورد. دقت کنید که نمی‌توانید نتیجه یک معامله را پیش‌بینی کنید یا از زیان معاملات جلوگیری کنید. سود و زیان بعد از اتمام معامله کاملا بستگی به شرایط بازار و نوسانات آن دارد.

2)هر معامله ای به معنای ریسک پذیری است. قطعا هدف از انجام معامله، کسب درامد اضافی بر درامد ثابت است. یک معامله خوب باید تکراری و خسته کننده باشد. شاید فکر کنید این موضوع کاملا غلط است اما اگر هنگام انجام معاملات خود هیجان‌زده می‌شوید، یعنی برای کسب سود خود شادی می‌کنید و هنگام ضرر افسرده و غمگین می شوید. این موضوع نشان میدهد که فرد هنوز اماده ریسک پذیری نیست.

ارتباط با دیگر مشاوران

به عنوان یک مشاور املاک حرفه ای خودتان را برای توانایی برقراری ارتباط و استفاده از تجربیات دیگر مشاوران سرشناس آماده کنید. این مورد یکی از ویژگی های مشاوران املاک است. بهتر است با وکلا، مهندسان و مهندسان ساختمانی مراوده دائمی داشته باشید تا در هنگام مواجهه با مشکلات قضایی، از انان در امور اداری مربوطه کمک بگیرید. ساختن و نگهداری از روابط کاری مفید نه‌تنها باعث می‌شود احساس تعهد شما به نسبت به حرفه تان افزایش یابد، بلکه ممکن است موجب پیشنهاد پروژه های بزرگ و کلیدی شود.

مدیریت استرس

ویژگی های مشاوران املاک حرفه ای

مدیریت و کنترل استرس یکی از مهم ترین ویژگی های مشاوران املاک به حساب می اید. اما چگونه؟ در اولین قدم سعی کنید لیست کارهای خود را کاهش دهید. چرا که ممکن است در مواجهه با فهرست کارهای انجام نشده خود دچار دلهره ناگهانی شوید و از انجام بقیه کارهای خود باز بمانید. سعی کنید در لحظه استرس را از بین ببرید. موثرترین راه برای ازبین بردن این استرس لحظه ای نفس های عمیق و استفاده از حواس پنجگانه خود به ویژه بویایی می باشد. سعی کنید مصرف سیگار، الکل و کافئین را تا حد امکان به حداقل خود برسانید.

ذکر جزییات ملک | ویژگی برجسته مشاوران املاک حرفه ای

حق هر خریدار، داشتن اطلاعات جامع و دقیق درمورد ملک مورد نظر می باشد. مهمترین نکته ای که می تواند باعث از بین رفتن مشتریان واقعی به خصوص اعتماد انها شود، قرار دادن عکس های غیرواقعی به جای عکس اصلی ملک می باشد. عکس ها را محدود به یک مکان  خاص در ملک نکنید. به عنوان مثال فقط از آشپزخانه و یا پذیرایی عکس و ویدیو تهیه نکنید. مشخصات تمامی نقاط ملک حتی از پارکینگ و انباری آن را در اختیار مشتری بگذارید. سعی کنید در صورت امکان یک ویدیو کوتاه با ذکر تمامی جزییات ملک به خریدار ارائه دهید.

توانایی برندسازی شخصی

ویژگی های مشاوران املاک حرفه ای

گسترش شبکه های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ در افزایش توانایی برندسازی شخصی نقش به سزایی دارد. برندسازی شخصی ابزاری برای تمایز از سایر رقیبان شما به حساب می آید. اگر به صورت حرفه ای و دقیق برند سازی خود را شروع کنید، قطعا بعد از مدتی مخاطبان واقعی شما ناخوداگاه افزایش می یابند و هزینه های دوباره جذب مشتری برای شما کم خواهد شد. اما در اینجا مراحل برندسازی را خواهیم دید:

1)شناخت خود، توانایی و مهارت ها، نقاط ضعف و قوت

2)کشف و شناسایی محیط اطراف

3)تعریف حرفه ای و مشخص کردن رسالت برند خود

4)تلاش برای ارتباط با مخاطبان

5)حفظ و نگهداری برند

 

با توجه به بازار پر تلاطم و نوسانی امروزه چگونه باید برند خود را به عنوان یک مشاور املاک حرفه ای در ذهن عموم مردم قرار دهیم؟ چگونه باید سهم خود را در این بازار پر تنش افزایش دهید؟ موسسه آموزش عالی ازاد امین با برگزاری یک جلسه مشاوره رایگان ویژه کارگزاران املاک پاسخگوی تمامی نکات و ابهامات شما عزیزان در حوزه املاک می باشد. جهت شرکت در این فرصت استثنایی و محدود فرم زیر را پر کنید.

نام و نام خانوادگی
انتخاب هر دو گزینه امکان پذیر است
انتخاب هر دو گزینه امکان پذیر است

نیاز به مشاوره تخصصی آموزشی مشاور املاک دارید؟ شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
(100% رایگان)

دوره‌های رایگان آموزشی املاک
داستان رشد مدیران املاک میلیاردر
پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در واتس اپ تماس مستقیم پشتیبانی در ایتا Instagram
چت در تلگرام چت در واتساپ تماس مستقیم پیچ اینستاگرام
چت در تلگرام تماس مستقیم چت در ایتا
تماس مستقیم

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانوادگی

جشنواره فروش بی تکرار دوره های املاک
فقط تا ساعت 24:00 شنبه 12 اسفندماه

یک کلیک و 38 میلیون تومان هدیه آموزشی

دانلود فیلم یک میلیارد کمیسیون تا پایان 1402

شاید فقط یک ساعت آموزش با کیفیت، درآمد شما را در آخر سال تغییر دهد.
فیلم این وبینار را از دست ندهید.

شماره تماس خود را وارد کنید تا بتوانیم این ویدیو را برای شما ارسال کنیم

وبینار: راز قرارداد مشارکت در 1403

چهارشنبه 12 اردیبهشت ساعت 19
  • قراردادهای مشارکت در ساخت
  • برندسازی دفتر املاک
  • ویژگی های مشاور املاک حرفه ای

به همراه هدیه ویژه برای حاضران وبینار

ظرفیت محدود

دوره رایگان اصول و فنون مذاکره در املاک

شماره تماس خود را وارد کنید تا بتوانیم این دوره بسیار مهم را برای شما ارسال کنیم

دوره بسیار کاربردی اصول و فنون مذاکره در املاک

100% رایگان

هرگز  هرگز و هرگز 

این آموزش را از دست ندهید.
شماره خود را وارد کنید تا بتوانیم این دوره را برای شما ارسال کنیم.

شروع جشنواره  دوره MBA – DBA

اگر صاحب کسب و کار هستید،همین الان رزرو رایگان این دوره را انجام دهید و یک جلسه مشاوره رایگان کسب وکار دریافت کنید

ظرفیت محدود

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانوادگی

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانواداگی

برای رزوز رایگان شرکت در دورهمی مدیران به میزبانی موسسه آموزش عالی امین شماره خود را در فرم مقابل وارد کنید
برای رزوز رایگان شرکت در دورهمی مدیران به میزبانی موسسه آموزش عالی امین شماره خود را در فرم زیر وارد کنید
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای دوره بازرسی فنی و کنترل کیفیت جوش نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟
اگر برای ثبت نام یا کسب وکارتان نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند.

نام و نام خانوادگی