مجله املاک امین

مقالات آموزشی موسسه آموزش عالی آزاد امین 

Amin.Real Estate Blog

Educational articles of Amin Business School

روانشناسی فروش ملک - نحوه معرفی ملک به مشتری

روانشناسی فروش ملک + از معرفی تا جوش دادن معامله

روانشناسی فروش ملک + از معرفی تا جوش دادن معامله

5/5 - (2 امتیاز)

معاملات پرسودتان را در لحظه آخر از دست خواهید داد، اگر مهارت روانشناسی فروش ملک را نداشته باشید. اگر می‌خواهید تمام معاملات شما به نتیجه برسد و به فروش ملک و درآمد و سود بالا دست یابید این مقاله را تا انتها بخوانید.روانشناسی فروش ملک

 

در هر کسب و کاری تسلط و علم داشتن بر اصول اولیه و پایه باعث ایجاد موفقیت، پیشرفت و در نهایت درآمد بالا می‌شود، مشاورین املاک باید به این نکته توجه داشته باشند و بدانند که آگاهی به روانشناسی فروش ملک از مهم‌ترین و ابتدایی ترین اصول یک مشاور املاک حرفه‌ای و موفق است.

 

شاید تابحال برایتان پیش آمده که به عنوان یک مشاور املاک در فروش ملک مدنظر، با شکست مواجه شده باشید، و همان ملک توسط مشاور املاک دیگری و به همان مشتری به فروخته شده باشد! با تمام تلاشی که شما داشتید و زمانی که گذاشتید ناامیدانه فکر می‌کنید به درد این کار نمی‌خورید. اما این دلیل شکست شما نیست.

 

مطمئن باشید مشاور املاکی که توانسته معامله پرسود فروش ملک را با موفقیت انجام دهد، اطلاعات و تکنیک‌هایی را آموخته که هنگام معامله ملک آنها را بکار می‌برد.

 

ما در دوره آموزشی مشاور املاک موسسه آموزش عالی آزاد امین، طی 20 جلسه آموزشی در مورد مسائل حقوقی قرارداد ها ، روانشناسی فروش و مهارت مذاکره و ارتباط  صحبت کرده ایم که میتوانید با تهیه آن دانش خود را افزایش دهید تا بتوانید قراردادهای بیشتر و با پرسود تری امضا کنید.

آموزش مشاور املاک

همچنین شما عزیزان می توانید با پر کردن مشخصات خود در فرم زیر از یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان ما بهره مند شوید.

نام و نام خانوادگی
انتخاب هر دو گزینه امکان پذیر است
انتخاب هر دو گزینه امکان پذیر است

 

روانشناسی فروش ملک چیست؟

شاید به عنوان یک مشاور املاک برایتان این سوال پیش بیاید که روانشناسی فروش ملک چیست! این مقاله آماده شده است تا ما را با اصول روانشناسی فروش ملک آشنا کند و به یک مشاور ملک موفق تبدیل شویم، اگر خواهان کسب در آمد بیشتر از شغل مشاور املاک خود هستید. حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.روانشناسی فروش ملک چیست

روانشناسی فروش ملک را به سادگی جمله زیر می‌توان تعریف کرد:

شناسایی و درک ملکی که مشتری دوست دارد و ملکی که مشتری دوست ندارد و همچنین چه مواردی مشتری را به خرید ملک ترغیب می‌کند.

در ادامه این مقاله، تعریف بالا به صورت کامل و به همراه مثال توضیح داده شده است با مطالعه این مقاله با نحوه معرفی ملک به مشتری، چگونه با مشتری (مالک و متقاضی) صحبت کنیم و نحوه جوش دادن معامله که از موارد روانشناسی فروش ملک است آشنا می‌شویم.

برای خرید ملک توسط مشتری باید مواردی که او را برای خرید ترغیب می‌کند را بدانیم، استفاده از تجربه مشاورین املاک حرفه‌ای و با سابقه و همچنین استفاده از علم آنها در رابطه با نحوه برخورد با مشتری کمک زیادی برای رسیدن به موفقیت به ما می‌کند.

شما که در حال خواندن این مقاله هستید، به طور قطع در آینده شغل خود از همکارانتان موفق تر خواهید بود، چون به دنبال آموزش و یادگیری تکنیک های روز دنیا هستید تا تبدیل به یک مشاور املاک حرفه ای شوید. اگر برای ادامه این راه نیاز به مشاوره دارید، ما در موسسه امین با تجربه آموزش چند هزار نفر از همکاران حرفه ای شما در کنار شما خواهیم بود.

همچنین با آماده کردن دوره آموزشی رایگان مشاور املاک علاوه برا افزایش دانش، ارتقا شغلی و درآمد شما هم تضمین خواهد شد.

دوره تخصصی ژنرال املاک رایگان

نحوه معرفی ملک به مشتری | اساس روانشناسی فروش ملک

نحوه معرفی ملک به مشتری- روانشناسی فروش ملک

نحوه معرفی ملک به مشتری توسط هر مشاوری متفاوت است. اما اگر یک مشاور حرفه‌ای باشیمt با توجه به علم روانشناسی فروش ملک، طریقه معرفی ملک به مشتری را گونه‌ای انجام می‌دهیم که درصد بالایی از ملک‌هایی که معرفی می‌کنیم منجر به خرید شوند، با مطالعه ادامه مقاله ما نیز یک مشاور املاک حرفه‌ای می‌شویم که تکنیک‌های روانشناسی را هنگام معرفی ملک به مشتری به کار می‌بریم و آمار فروش ملک در دفتر املاکمان بالا می‌رود.

 

توجه به سلیقه و علایق مشتری:

یک مرحله مهم هنگام معرفی ملک به مشتری توجه به سلیقه و علایق مشتری به ملک است، قبل از اینکه مشتری را برای بازدید به ملک مورد نظر ببریم، از تمام خواسته‌ها و علایق مشتری مطلع شویم، اولویت خواسته‌های مشتری از ملک را بیابیم و هنگام معرفی ملک روی آن موارد مانور دهیم.

 

به عنوان مثال اگر مشتری ملکی را بهتر می‌پسندد که نورگیر خوبی داشته باشد، ما ملک‌هایی را انتخاب کنیم که دارای پنجره‌های زیاد و نورگیر خوبی هستند و هنگام توضیح و نشان دادن ملک این قسمت از ملک را برای مشتری گوشزد کنیم.نحوه معرفی ملک به مشتری با روانشناسی فروش ملک

 

با صبر و حوصله ملک را با جزئیات و بیانی واضح معرفی کنیم:

  • هنگام معرفی ملک از عجله کردن و تند تند صحبت کردن در مورد ملک بپرهیزیم
  • توقع اینکه مشتری اولین ملکی که معرفی کردیم بپسندد را نداشته باشیم
  • ملک را با جزئیات معرفی کنیم
    به عنوان مثال :
    اگر مشتری در مورد داشتن کمد دیواری در خانه از ما سوال میپرسد، اگر جواب مثبت است، فقط با بله پاسخ ندهیم. از جزئیات که در اتاق‌ها چه تعداد کمد دیواری وجود دارد و آیا کشو دارد یا خیر، تعداد طبقات کمد دیواری و… توضیح دهیم.
  • اگر به مشتری چند ملک معرفی کردیم ولی هنوز مورد پسندش واقع نشد با حوصله‌ای که اولین ملک را معرفی کردیم، ملک بعدی را نیز معرفی کنیم.
  • یکی دیگر از موارد روانشناسی فروش ملک بیان واضح، علم به فن بیان و زبان بدن مشاور املاک می‌باشد. که اطلاع و آگاه بودن از این علم درصد بالایی از فروش ملک را از آن خود می‌کنیم.

 

هنگام معرفی ملک صحبت‌های متفرقه (پرحرفی) را کنار بگذاریم:

همانطور که هنگام معرفی ملک باید با حوصله جزئیات را معرفی کنیم، اما باید از صحبت‌های حاشیه و حوصله سر بر پرهیز کنیم. گاهی برخی از مشاورین املاک احساس می‌کنند با زیاد صحبت کردن در مورد مسائل مختلف املاک باعث جذب مشتری می‌شوند. اما نه تنها باعث جذب مشتری نمی‌شود بلکه باعث فراری آنها از دفتر املاک خود می‌شوند.

 

برای نمونه : شخصی که برای خرید ملک به شما مراجعه کرده است. نیاز به اتفاقات سیاسی که در آن روز افتاده است ندارد.

 

چگونه با مشتری صحبت کنیم(مالک و متقاضی)

توجه به نکات زیر هنگام صحبت با مشتری (مالک و متقاضی) ملک از موارد روانشناسی فروش ملک و مشخصات یک مشاور املاک حرفه‌ای می‌باشد:چگونه با مشتری ملک صحبت کنیم

 

پرهیز از بحث و جدل | مهم ترین نکته در روانشناسی فروش ملک

اگر مشتری ما مالک و یا متقاضی ملک است، هنگام صحبت از بحث و جدل کردن در مورد خواسته‌های او پرهیز کنیم. و اگر توقع و خواسته‌های نابجا و نامناسب با قوانین کلی داشت او را با لحن صمیمانه و دوستانه متقاعد کنیم. با آشنایی با قوانین طرز صحبت با مشتری در املاک می‌توانیم به عنوان یک مشاور املاک موفق هم مالک و هم متقاضی ملک را راضی نگه داشته و به هدف خود یعنی فروش یا خرید ملک برسیم.

 

از وعده‌های دروغین در معرفی ملک بپرهیزیم:

یکی از دلایل بی اعتمادی و مراجعه نکردن مشتری به برخی مشاورین املاک یک باور اشتباه است که مشاورین املاک برای رسیدن به هدف خرید یا فروش ملک وعده‌هایی دروغین و یا غیر قابل انجام به مشتری خود می‌دهند.

 

در روانشناسی فروش ملک یکی از موارد مهمی که باید هنگام معرفی ملک به مشتری رعایت شود، صداقت و پرهیز از دادن وعده‌های بی اساس و بی پشتوانه است.

 

پاسخ سوال: چگونه با مشتری (مالک و متقاضی) صحبت کنیم؟ صداقت و استفاده از فوت و فن روانشناسی فروش ملک می‌باشد.

 

ما در دوره جامع آموزش مدیریت املاک ، به طور کامل مبحث مدیریت فروش ساختمان را آموزش داده ایم. همچنین در این دوره جامع به طور کامل با مسایل حقوقی مورد نیاز خود آشنا میشوید و سه مدرک رسمی وزارت علوم دریافت میکنید.

  1. مدرک مشاور حقوقی املاک 
  2. مدرک مدیریت فروش ساختمان
  3. مدرک داوری حقوقی املاک

با این سه مدرک هم اعتبار بالایی در بین همکاران بدست خواهید آورد، هم از دانش خود در بستن قراردادهای بیشتر سود خواهید برد.

 

نحوه جوش دادن معامله

نحوه جوش دادن معامله ملک - روانشناسی فروش ملک

هنگامی که قصد دارید معامله‌ای را جوش دهید با رعایت یک سری موارد می‌توانید معامله‌ای پر سود داشته باشید.

 

دلیل نخریدن ملک توسط مشتری را بیابید:

با توجه به موارد بالا در مورد روانشناسی فروش ملک پس از دانستن علایق مشتری و هم خوانی داشتن ملک با خواسته‌های او اگر باز هم در خرید ملک تردید داشت منشاء آن نداشتن اطلاعات کافی و تخصصی در مورد یک ملک خوب است.

 

ما با مشاوره دادن صحیح و توضیح در مورد تمام مواردی که یک ملک خوب می‌تواند داشته باشد از جمله: سازه ساختمان و نحوه اجرای آن، نوع و کیفیت مصالح به‌کار رفته، نحوه اجرای آن و گروه اجرایی و مسئول اجرا در ساخت‌ و ساز می‌توانیم معامله‌ را جوش دهیم. و این اطمینان را به مشتری بدهیم که خریدی مناسب انجام می‌دهد.

 

ما با استفاده از زبان بدن مشتری نیز می‌توانیم دلیل تردید در خرید ملک را متوجه شویم. و راه‌ حل مناسب برای نحوه جوش دادن معامله ارائه نماییم. علم به زبان بدن تا حدودی به ما کمک می‌کند، فکر مشتری را بخوانیم. و با حرکات بدن او پیش بینی کنیم که ادامه دادن لازم است یا صحبت را متوقف و با روشی دیگر او را متقاعد کنیم.

 

نتیجه گیری

با خواندن این مقاله به مشاور املاکی  تبدیل می‌شویم که معاملات پرسود فروش ملک را از دست نمی‌دهد. زیرا فوت و فن روانشناسی فروش ملک و نحوه جوش دادن معامله را می‌آموزیم. و با بکار بردن تکنیک‌های معرفی ملک به متقاضی فروش یا خرید ملک آمار فروش ملک در دفتر املاک ما بالا می‌رود.

 

موسسه امین یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان حرفه ای برای شما در نظر گرفته است. می توانید با پر کردن مشخصات خود در فرم زیر از این فرصت بهره مند شوید.

نام و نام خانوادگی
انتخاب هر دو گزینه امکان پذیر است
انتخاب هر دو گزینه امکان پذیر است

آموزش مشاور املاک حرفه ای

نیاز به مشاوره تخصصی آموزشی مشاور املاک دارید؟ شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
(100% رایگان)

دوره‌های رایگان آموزشی املاک
داستان رشد مدیران املاک میلیاردر
پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در واتس اپ تماس مستقیم پشتیبانی در ایتا Instagram
چت در تلگرام چت در واتساپ تماس مستقیم پیچ اینستاگرام
چت در تلگرام تماس مستقیم چت در ایتا
تماس مستقیم

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانوادگی

جشنواره فروش بی تکرار دوره های املاک
فقط تا ساعت 24:00 شنبه 12 اسفندماه

یک کلیک و 38 میلیون تومان هدیه آموزشی

دانلود فیلم یک میلیارد کمیسیون تا پایان 1402

شاید فقط یک ساعت آموزش با کیفیت، درآمد شما را در آخر سال تغییر دهد.
فیلم این وبینار را از دست ندهید.

شماره تماس خود را وارد کنید تا بتوانیم این ویدیو را برای شما ارسال کنیم

وبینار: راز قرارداد مشارکت در 1403

چهارشنبه 12 اردیبهشت ساعت 19
  • قراردادهای مشارکت در ساخت
  • برندسازی دفتر املاک
  • ویژگی های مشاور املاک حرفه ای

به همراه هدیه ویژه برای حاضران وبینار

ظرفیت محدود

دوره رایگان اصول و فنون مذاکره در املاک

شماره تماس خود را وارد کنید تا بتوانیم این دوره بسیار مهم را برای شما ارسال کنیم

دوره بسیار کاربردی اصول و فنون مذاکره در املاک

100% رایگان

هرگز  هرگز و هرگز 

این آموزش را از دست ندهید.
شماره خود را وارد کنید تا بتوانیم این دوره را برای شما ارسال کنیم.

شروع جشنواره  دوره MBA – DBA

اگر صاحب کسب و کار هستید،همین الان رزرو رایگان این دوره را انجام دهید و یک جلسه مشاوره رایگان کسب وکار دریافت کنید

ظرفیت محدود

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانوادگی

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانواداگی

برای رزوز رایگان شرکت در دورهمی مدیران به میزبانی موسسه آموزش عالی امین شماره خود را در فرم مقابل وارد کنید
برای رزوز رایگان شرکت در دورهمی مدیران به میزبانی موسسه آموزش عالی امین شماره خود را در فرم زیر وارد کنید
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای دوره بازرسی فنی و کنترل کیفیت جوش نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟
اگر برای ثبت نام یا کسب وکارتان نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند.

نام و نام خانوادگی