مجله املاک امین

مقالات آموزشی موسسه آموزش عالی آزاد امین 

Amin.Real Estate Blog

Educational articles of Amin Business School

فایلینگ املاک چیست؟ روش فایل یابی املاک . نرم افزار فایلینگ املاک

فایلینگ املاک چیست؟ + 4 نرم افزار مهم فایلینگ املاک

فایلینگ املاک چیست؟ + 4 نرم افزار مهم فایلینگ املاک

5/5 - (1 امتیاز)

فایلینگ املاک چیست و چگونه فایل های خود را مدیریت کنیم و یا بهترین فایل ها را پیدا کنیم؟

بهترین بودن در هر کسب و کاری نیازمند داشتن اطلاعات و ابزار های کافی می باشد. در حرفه مشاور املاک نیز داشتن علم کافی و آموزش مشاور املاک می تواند شما را از دیگر رقبایتان متمایز کند.

فایلینگ املاک یکی از ابزار هایی است که به شما کمک میکند تا در این شغل حرفه ای شوید. تفاوت شما به عنوان یک فرد حرفه ای با یک مشاور املاک عادی در دانستن سیستم فایلینگ املاک است. در ادامه مقاله همراه ما باشید.

 

دوره آموزش املاک رو از دست نده
موسسه آموزش عالی آزاد امین با سالها تجربه در زمینه آموزش حرفه ای مشاورین املاک، دوره ای را برای شما آماده کرده است که با گذراندن آن چند پله در درآمد خود ارتقا خواهید یافت. همین الان روی ” دوره آموزشی مشاور املاک ” کلیک کنید. همچنین می توانید با وارد کردن شماره خود در فرم زیر از یک جلسه مشاوره رایگان املاک برخوردار شوید.

نام و نام خانوادگی

آموزش مشاور املاک

 

فایلینگ املاک چیست؟

فایلینگ املاک چیست؟ فایلابی املاک

فایل یابی یا فایلینگ املاک یک بخش بسیار مهم در مشاوره املاک است. یک مشاور املاک با فایل هایی که به مشتری ارائه می‌دهد شناخته می‌شود. به عنوان یک مشاور املاک حرفه ای برای موفقیت در شغل خود باید فایلینگ املاک با سلیقه مشتری به او پیشنهاد دهید. داشتن فایلینگ مناسب اعتماد مشتری را نسبت به شما افزایش می دهد.

برای یافتن فایل مناسب و متعدد باید از یکسری قوانین پیروی کنید. در ادامه مقاله با این قوانین آشنا می‌شوید.

 نحوه فایل یابی املاکنحوه فایل یابی املاک . فایلینگ املاک

نقطه قوت یک مشاور املاک حرفه ای داشتن فایل مناسب است، و مهم ترین نکته این است که نحوه فایل یابی چگونه است و فایل مناسب را از کجا پیدا کنیم؟

امروزه شغل املاک تغییرات زیادی نسبت به گذشته دارد. در زمان های قبل مشتری فایل های خود را به دفاتر املاک می سپرد و اختیار فروش و اجاره را به دفتر املاک می سپردند و درجه کیفی یک املاک بر اساس میزان فایل ها و مشتریان مورد سنجش قرار می گرفت و هر مشاور املاکی که قدمت بیشتری داشت از اعتبار بیشتری برخوردار بود و اعتماد به او راحت تر بود.

اما در بازار فعلی شیوه کار عوض شده و موارد زیادی روی شغل املاک تاثیر گذاشته است. در نگاه اول تعداد مشاورین املاک زیاد شده است، بطوری که قبلا در یک محل یک دفتر املاک وجود داشت و مردم به ناچار برای بستن قرارداد به همان دفتر مراجعه می‌کردند اما الان مشتریان قدرت انتخاب زیادی دارند چون امروزه در هر کوچه و خیابان تعداد زیادی دفتر املاک وجود دارد و مشتریان مجبور به مراجعه به یک دفتر نیستد.

روش های فایل یابی املاک

روش های فایل یابی املاک- فایلینگ املاک چیست؟

موسسه امین با سابقه آموزشی 20 ساله زیر نظر وزارت علوم، لیستی از بهترین روش های فایل یابی املاک را برای شما آماده کرده است.

با استفاده از راه هایی که در ادامه به شما خواهیم گفت می توانید روش های فایل یابی املاک را بهتر بشناسید، و به طور موثر از آنها برای پیشرفت در کار خود استفاده کنید. این روش ها به شرح زیر اند:

 

1. استفاده از آگهی ها و اطلاعیه ها | بهترین روش فایل یابی املاکروش فایل یابی املاک و فایلینگ املاک

سعی کنید همیشه تبلیغات را در اولویت کاری خود قرار دهید. لازم نیست حتما برای این کار، تبلیغات پر هزینه انجام دهید. شما میتوانید از تراکت های ارزان و پخش آن در همان محدوده کاری نام خود را در ذهن مشتریان ماندگار کنید. استفاده از تبلیغات مجازی را از دست ندهید خیلی از سایت ها و نرم افزار ها بصورت رایگان تبلیغات ارائه میدهند. از تمامی این سایت و نرم افزار ها استفاده کنید. پیشنهاد ما این است که حتی اگر برای آگهی های مجازی هزینه دریافت کردند این هزینه را پرداخت کنید.

لیستی از مشتریان خود تهیه کنید و با استفاده از سامانه های پیامکی در مناسبت های مختلف برای آنها پیامک بفرستید.

 

2. استفاده از تماس ها | قدیمی ترین روش فایل یابی املاکفایلینگ و روش فایل یابی املاک

تلفن یکی از قدیمی ترین روش های فایلیابی املاک است. خیلی از تماس هایی که با شما گرفته می‌شود از جانب فروشنده و یا موجر است. از شخصی که برای خرید یا اجاره با شما تماس میگیرد سوال کنید آیا برای خرید باید ملکی را بفروشند و یا پولشان نقد است و یا در ملکی مستاجر هستند؟ این موضوع را سوال کنید و اگر پاسخ مثبت بود پیشنهاد دهید که حاضر هستید ملکشان را به رایگان کارشناسی کنید.

 

بعد از کارشناسی توضیح دهید که اگر ملک را به مشاور دیگری نسپارد شما میتوانید سریع تر و در زمان کمتری اقدام به فروش و یا اجاره ملکشان کنید. از طرفی اگر ملکشان در چند دفتر املاک باشد و به یک مشتری معرفی شود تاثییر بدی در ذهن مشتری دارد. با مطرح کردن این موضوع خواهید دید که اکثر مالکین نیز از آن استقبال میکنند یا خیر و این روش هم میتواند منبع فایل خوبی برایتان باشد.

 

3. نگهبانان ساختمان های در حال ساخت و سرایدار ها فایلیابی از نگهبان ساختمان. فایلینگ املاک

اولین شخصی که از خالی شدن ملک آگاه میشود، سرایدار ساختمان است. سرایدار ساختمان در فایلینگ املاک بسیار موثر است. اگر میخواهید فایلهای شخصی و دست اول همیشه به شما برسد باید با نگهبان ساختمان های نوساز و سرایدار ساختمان های چند ساله ارتباط برقرار کنید. برای ایجاد رابطه با سرایدار ها از طریق رابطه برد برد استفاده کنید یعنی فایل در قبال حق الزحمه. حتما مبلغ تعیین کنید.

در بازدید های روزانه خود به هر ساختمان که مراجعه کردید کارت خود را به سرایدار آن ساختمان بدهید. رابطه شما با سرایدار ها از طرفی باعث می شود فایل های عالی بدستتان برسد و از طرفی از لحاظ بازدید بیمه خواهید بود و خیالتان راحت است در هر ساعت از شبانه روز و حتی روزهای تعطیل هم از نظر بازدید مشکلی نخواهید داشت.

 

4. تعامل با سازندگان | یک روش فایل یابی مطمئن

این مورد مطمئن ترین روش فای یابی املاک است. تعامل یک مشاور املاک با سازندگان باید بسیار قوی باشد. همیشه لیستی از سازندگان تهیه کنید و به طور مداوم سعی کنید با آنها در تماس باشید و از هر روشی چه به صورت تماس و یا پیامک خود را در ذهن سازندگان حک کنید. سازندگان همواره مشتریان ثابت شما هستند و شما باید روابط خود را با آنها قوی کنید. حتی با کمترین هزینه می توانید از فضای مجازی استفاده کرده و برای سازندگان متنی ارسال کنید که چنانچه فایلی برای فروش دارند برای شما ارسال کنند این خود منبع بسیار قوی فایل برای یک مشاور املاک حرفه ای است.

 

5. تجربه کاریفایلینگ املاک و بهرین روش فایل یابی

اگر تازه کار هستید، در انتخاب املاک محل فعالیت خود بسیار دقت کنید. اگر مشاوری با سابقه هستید تحت هیچ عنوان املاک خود را عوض نکنید چون بهترین مکان برای شما املاکی می باشد که در آن سالها تجربه کسب کرده و اعتبار پیدا کرده اید.

مهم ترین منبع فال یک مشاور، تجربه اوست به طوری که شما بعد از چندسال کار حرفه ای در املاک با استفاده از مشتریان خود بدون زحمت فایل ها و مشتریانی پیدا میکنید که این فایل ها تقریبا شخصی و متعلق به شماست.

اگر حرفه خود را بصورت جدی ادامه دهید پس از مدتی فایل و مشتری به شما معرفی میشود و شما فقط این دو را بهم وصل میکنید. تا میتوانید کسب اعتبار کنید و از خود در ذهن مشتریان خاطرات مثبت درج کنید و این را باور کنید که هیچ ابزاری به اندازه تجربه کاری شما بستر موفقیت را برایتان فراهم نخواهد کرد.

 

6. سایت های فایل یابیسایت های فایل یابی و فایلینگ املاک.

استفاده از نرم افزار های فایل یابی در شهر های بزرگ بسیار رواج دارد و میتوان گفت این روش اصلی ترین روش فایل یابی در بسیاری از دفاتر املاک است.  نکته بسیار مهم در خصوص استفاده از این برنامه‌ ها این است که فایل‌ هایی که از این ابزارها بدست می‌آورید را نمی‌توانید به فایل شخصی تبدیل کنید. چرا که اطلاعات این فایل‌ها ممکن است همزمان در اختیار ده‌ ها مشاور املاک دیگر قرار گرفته باشد.

این روش فایل یابی شخصی نیست اما چون روش آسانی است و وقت کمی از مشاور املاک میگیرد میتواند روش خوبی برای فایل یابی باشد.

دوره تخصصی ژنرال املاک رایگان
اگه میخوای به درآمد های بالا در کارت برسی، دوره رایگان ما رو از دست نده

بهترین نرم افزار های فایلینگ املاک چیست؟

قطعا شما به عنوان یک مشاور املاک پروژه های زیادی را در دست دارید و به خاطر سپردن تمام اطلاعات مربوط به یک پروژه کاری سخت و دشوار است. به همین منظور نرم اقزار های فایلینگ املاک به شما کمک می کند بتوانید تمام اطلاعات خود را دسته بندی و آنها را ذخیره کنید.

بهترین نرم افزار های فایلینگ املاک

در اینجا به چند مورد از نرم افزار های پرطرفدار اشاره می کنیم:

  1. نرم افزار املاک پرنس: در این نرم افزار می توانید کلیه مشخصات ملک و اطلاعات کاربری همچنین خرید، فروش، رهن، اجاره ملک را ثبت کنید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به تعیین درصد حق کمیسیون برای مشاور و کارشناس فروش، سیستم کامل حقوق و دستمزد در داخل نرم افزار و قابلیت بازیابی اطلاعات از پشتیبان های تهیه شده در نرم افزار اشاره کرد.
  2. نرم افزار املاک ایراکد: ثبت کامل اطلاعات، تنظیم قرارداد ها، امکان آرشیو کردن و تفکیک فایل ها و… از ویژگی های این نرم افزار است. این نرم افزار برای کلیه مشاورین املاک در تمامی استان ها و شهرهای کشور قابل استفاده می باشد.
  3. نرم افزار املاک پایش: هدف از راه اندازی این سامانه هوشمند نیز مانند دو مورد قبلی، سامان دهی به داده ها و فایل های املاک است. از ویژگی های این سامانه می توان به، ایجاد سایت اختصاصی، امنیت اطلاعات بالا، بایگانی اطلاعات ، به روز رسانی خودکار و… اشاره کرد.
  4. نرم افزار یار ایلیا: این نرم افزار دارای امکاناتی مانند: امکان تعریف مشاور به تعداد دلخواه، گزارش صورت حساب و کارکرد مشاورین به تفکیک، امکان ثبت آگهی برای هر مشاور و… می باشد.

 

نتیجه گیری

برای یافتن فایل های شخصی ارتباط خود را با نگهبانان و سازنده های ساختمان بیشتر کنید.

از نرم افزار ها و سایت های فایل یابی میتوانید استفاده کنید اما به خاطر داشته باشید این روش فایل شخصی نیست زیرا اطلاعات در اختیار 10 مشاور دیگر نیز قرار میگیرد.

 

در کنار رعایت کردن تمام موارد گفته شده، لازم است صفر تا صد آموزش مشاور املاک را نیز بدانید. شما می توانید با وارد کردن شماره خود در فرم زیر از یک جلسه رایگان مشاور املاکی که موسسه آموزش عالی آزاد امین در نظر گرفته است، بهره‌مند شوید.

نام و نام خانوادگی

 

آموزش مشاور املاک حرفه ای

فهرست مطالب

نیاز به مشاوره مدیریت مشاور املاک دارید؟ از یک جلسه مشاوره رایگان کارشناسان موسسه امین استفاده کنید

دوره‌های رایگان آموزشی املاک
داستان رشد مدیران املاک میلیاردر
پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در واتس اپ تماس مستقیم پشتیبانی در ایتا Instagram
چت در تلگرام چت در واتساپ تماس مستقیم پیچ اینستاگرام
چت در تلگرام تماس مستقیم چت در ایتا
تماس مستقیم

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

دانلود فیلم یک میلیارد کمیسیون تا پایان 1402

شاید فقط یک ساعت آموزش با کیفیت، درآمد شما را در آخر سال تغییر دهد.
فیلم این وبینار را از دست ندهید.

شماره تماس خود را وارد کنید تا بتوانیم این ویدیو را برای شما ارسال کنیم

جشنواره فروش بی تکرار دوره های املاک
فقط تا ساعت 24:00 شنبه 12 اسفندماه

یک کلیک و 38 میلیون تومان هدیه آموزشی

وبینار: 3 نکته حیاتی قراردادها

دوشنبه 21 اسفند ساعت 12
  • احراز سمت در قراردادها
  • جذاب ترین ملک برای سرمایه گذاری کجاست؟

به همراه هدیه ویژه برای مشاورین املاک

ظرفیت محدود

دوره رایگان اصول و فنون مذاکره در املاک

شماره تماس خود را وارد کنید تا بتوانیم این دوره بسیار مهم را برای شما ارسال کنیم

دوره بسیار کاربردی اصول و فنون مذاکره در املاک

100% رایگان

هرگز  هرگز و هرگز 

این آموزش را از دست ندهید.
شماره خود را وارد کنید تا بتوانیم این دوره را برای شما ارسال کنیم.

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

برای رزوز رایگان شرکت در دورهمی مدیران به میزبانی موسسه آموزش عالی امین شماره خود را در فرم مقابل وارد کنید
برای رزوز رایگان شرکت در دورهمی مدیران به میزبانی موسسه آموزش عالی امین شماره خود را در فرم زیر وارد کنید
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای دوره بازرسی فنی و کنترل کیفیت جوش نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟
اگر برای ثبت نام یا کسب وکارتان نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند.