کارگاه مسائل جاری در مدیریت اجرایی
در ماراتن کسب و کار، جایگاه شما همواره درحال تغییر است؛ حتی اگر شماره یک باشید.
.
شرکت های ضعیف رقبا را نادیده می گیرند،
شرکت های متوسط از رقبا کپی میکنند و
شرکت های بزرگ بازار را رهبری میکنند.
شرکت رهبر بازار به این معناست که تمام کسب و کار های مشابه را به سمتی که خود میرود، هدایت میکند، استاندارد تعیین میکند و توقع خاصی را در مشتری ایجاد میکند.
بنچ مارکتینگ به عنوان یکی از بهترین روش های بدست آوردن بازار جدید میتواند متحول کننده هر کسب و کاری چه در مسائل مدیریتی، فروش، بازاریابی و… باشد.
بنچ مارکتینگ یعنی الگوبرداری از بهترین فرآیند های کاری با تطبیق بر ویژگی های قومی محلی.
به طورمثال در این شیوه یک کسب و کار با الگوبرداری از شرکت رهبر بازار و تطبیق آن الگو با نیازهای بازار و مشتریان خود به قدرت و سوددهی کسب و کارش می افزاید و سهم بیشتری از بازار را میگیرد؛ در عین حال اجرای این شیوه مستلزم رعایت نکات به خصوصی است که در کارگاه مسائل جاری در مدیریت اجرایی به بحث گذاشته میشود.
با ما همراه باشید.
کارآفرینی
تعریف کارآفرینی
تفاوت کارآفرینی با اشتغال زایی
ویژگی های یک کارآفرین موفق
ابزارهای کارآفرین موفق
تفاوت کارآفرینی با نوآوری
بنچ مارکتینگ
تعریف بنچ مارکتینگ
نقش خلاقیت در یک بنچ مارکتینگ موفق
چطور یک بنچ مارکتینگ موفق داشته باشیم؟
چطور فلسفه بنچ مارکتینگ را در جنبه های دیگر سازمان نیز اجرا کنیم؟
جناب آقای مهدی مهدویان
کارشناس برنامه ریز تفکر استراتژیک در شهرداری مشهد
کارشناس پیاده سازی سیستم TQM در شرکت گیبر
این کارگاه به صورت رایگان برگزار میشود.
بله. شما مجاز هستید با دو نفر از همکاران خود در این کارگاه شرکت کنید.
بله شما میتوانید با تلفن همراه خود کارگاه را ضبط کنید و آن را به اشتراک بگذارید.
"*" indicates required fields
زمان:
سه شنبه 6 اردیبهشت ساعت 16:30
مدت کارگاه :
4 ساعت
هزینه:
رایگان
مکان برگزاری:
موسسه آموزش عالی آزاد امین