کارگاه فن تاسیس باشگاه مشتریان

با داشتن علم باشگاه مشتریان فرصت هایتان را اولویت بندی کنید.

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
برگزار شد. منتظر اعلام تاریخ برگزاری بعدی باشید.
نگاهی به کارگاه
کارگاه فن تاسیس باشگاه مشتریان
توضیحات کارگاه

در دوران کرونا تمامی کسب و کارها بلا استثنا درگیر افت درآمد شدند اما افرادی که کسب و کار خود را با علم باشگاه مشتریان اداره می کنند؛ روزهای خوبی را میگذرانند.

باشگاه مشتریان به عنوان یک سرفصل جدید مدیریتی و تمرین راهبری حیاتی بر این است که مسائل و محور های اصلی حوزه مدیریت ارتباط با مشتری را برای صاحبان کسب و کار روشن سازد.

جدی نگرفتن حفظ و جذب مشتری باعث خواهد شد که در آینده خیلی نزدیک بخش بزرگی از بازار خود را نابود کنید و جایتان را به برندهای جوان اما هوشمند بدهید.

اگر میخواهید هزینه های تبلیغات و بازاریابی خود را کمتر کنید در عین حال بازخورد بهتری بگیرید، با شرکت در کارگاه فن تاسیس باشگاه مشتریان و یادگیری تکنیک ها به هدف خود برسید.

سرفصل های کارگاه

چطور اطلاعات بیشتری از مشتری بدست بیاوریم؟

با اطلاعات بیشتر کمپین تبلیغاتی خود را بهتر مدیریت کنید.

چطور مشتری را وادار به خرید بیشتری کنیم؟

با تکنیک های علمی مشتری را به پرداخت پول بیشتر هدایت کنید و او را راضی نگه دارید.

چطور خریداران را به مشتری وفادار تبدیل کنیم؟

با تبدیل خریداران به مشتری سود بیشتری کسب کنید و بدون هیچ هزینه ای خریدار را تشویق به صحبت با دوستان و اعضای خانواده درباره برند خود کنید.

آشنایی با مدرس دوره
پاسخ به سوالات متداول

این کارگاه به صورت رایگان برگزار میشود.

بله. شما مجاز هستید با دو نفر از همکاران خود در این کارگاه شرکت کنید.

بله شما میتوانید با تلفن همراه خود کارگاه را ضبط کنید و آن را به اشتراک بگذارید.

ثبت نام

"*" indicates required fields

زمان :

۳۰ فروردین ساعت ۱۶

مدت زمان کارگاه :

۲ ساعت

هزینه:

رایگان

مکان برگزاری:

موسسه آموزش عالی آزاد امین

برگزاری حضوری
(ماسک و رعایت فاصله الزامی است)