مجله املاک امین

مقالات آموزشی موسسه آموزش عالی آزاد امین 

Amin.Real Estate Blog

Educational articles of Amin Business School

مشاور املاک حرفه ای

مشاور املاک حرفه ای شو

مشاور املاک حرفه ای شو

دیگران شما را به چشم یک مشاور املاک خبره و کاربلد نگاه خواهند کرد اگر بدانید چگونه توانایی های خود را پرورش دهید. تاثیر خواندن این مقاله را زمانی مشاهده می کنید که از دیگر همکارانتان جلو زدید و مدام در حال رشد و کسب درآمد هستید.
به این مقاله امتیاز دهید

تبدیل شدن به مشاور املاک حرفه ای کار سختی نیست. اما این شغل هم مانند مانند هر شغل دیگری نیاز دارد تا با رعایت یک سری نکات کلیدی در آن موفق شوید. به همین خاطر باید در زمان ورود به حرفه مشاور املاک به این نکته توجه داشته باشید که برای موفق شدن، این شغل، باید شغل اول شما باشد. در غیر این صورت شما تنها فعالیتی سوری خواهید داشت و به معنای واقعی در زمره مشاورین املاک قرار نخواهید گرفت.

 

مشاور املاک حرفه ای شدن نیازمند تلاش و کسب اعتبار زیاد دارد. برای آن که بتوانید به این هدف دست پیدا کنید، موسسه آموزش عالی آزاد امین با برگزاری دوره آموزشی مشاور املاک برای شما عزیزان تمام نکات لازم برای تبدیل شدن به یک مشاور املاک حرفه را در اختیارتان می گذارد.آموزش مشاور املاک

همچنین ما در موسسه امین برای شما عزیزان یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان حرفه ای در نظر گرفتیم که با پر کردن مشخصات خود در فرم خود می توانید از این امکان بهره مند شوید.

نام و نام خانوادگی
انتخاب هر دو گزینه امکان پذیر است
انتخاب هر دو گزینه امکان پذیر است

 

مشاور املاک حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

تفاوت یک مشاور املاک معمولی و یک مشاور املاک حرفه ای در این است که علاوه بر داشتن علم و دانش به روز، بتواند با رعایت نکات زیر برای خود اعتبار کسب کند. تا افراد بیشتری به اون اعتماد کنند.ویژگی های مشاور املاک حرفه ای

1. شنونده خوبی باشید

همیشه گفته شده است که یک مشاور املاک حرفه ای زمانی میتواند در جذب مشتری موفق عمل کند، که به عنوان یک شنونده خوب و مطلوب ظاهر شود. مشاور املاک باید به خوبی از احساسات و تفکرات مشتری خبر داشته باشد. به خوبی یاد بگیرید که ابتدا به صحبت های مشتری گوش کنید. و سپس شروع به صحبت کنید و بحث کردن در مورد مسئله ای را ادامه دهید.

هیچ گاه و به هیچ عنوان حرف مشتری را قطع نکنید و میان حرف او نپرید. همیشه خود را در نقش یک مشاور املاک دلسوز برای حل مشکل مشتری خود بدانید.

 

2. برای مشتری ملک پیدا کنید نه برای ملک مشتری

همیشه بعنوان یک مشاور املاک سعی کنید برای مشتری ملک مناسب پیدا کنید نه این که برای ملکی که دارید مشتری پیدا کنید به هر قیمتی که شده مشتری خود را راضی نکنید تا ملکی که در اختیار دارید را بخرند. بیشتر مشاورین املاک با گفتن جملاتی مانند ملک اکازیون است، اگر نخرید از دستتان رفته است و… مشتری خود را دلسرد میکنند و از دست می دهند.

 

هیچوقت به مشتری جملات مشابهی مثل، طرف پول لازم شده میتوانید ملکش را زیر قیمت خریداری کنید، قیمت ها شروع به بالا کشیدن کرده باید عجله کنید، بهترین آپارتمان محله را برای شما خریداری کرده ایم و … را نگویید. شما بعنوان یک مشاور املاک خوب و حرفه ای باید ملکی را برای مشتری پیدا کنید که کاملا با سرمایه ای که در اختیار دارد متناسب باشد و با شان و منزلت اجتماعی او سازگاری داشته باشد.

 

3. تنها به نفع فروشنده کار نکنید

فروش ملک از دسته قرارداد های دو طرفه ای محسوب می شود که باید معامله دو سر سود در آن صورت بگیرد.

مشاور املاک به هیچ عنوان نباید فقط به نفع فروشنده وارد عمل شود. مشاوران عادت دارند قیمت ملک را بر اساس چیزی که فروشنده می گوید تخمین زده و به خریدار اعلام می کنند و بر اساس همان قیمت های اعلامی از سوی فروشنده ها اصرار بر فروش ملک می ورزند. به همین خاطر بازار مسکن وارد حباب قیمتی می شود. در میان بسیاری از مشاوران املاک پایین بودن سواد دانشگاهی و مدیریت قیمت گذاری باعث شده است تا بازار مسکن به سوی حباب قیمتی کشانده شود.

 

4. فقط برای پورسانت کار نکنید

خیلی از مشاوران املاک ترفند هایی را در نظر میگیرند تا بتوانند افراد را بسوی میز مذاکره بکشانند. این دسته از مشاوران با هر دو طرف معامله طوری صحبت میکنند که آن ها مجاب شوند تا به پای میز معامله بیایند.حالا تصور کنید که هر دو طرف پای میز معامله نشسته اند و هیج کدام توافقی در مورد قیمت نهایی ندارند. در چنین شرایطی یا خریدار تحت فشار و مجبور به قبول قیمت تعیین شده میشود و یا هیچ معامله ای انجام نشده و طرفین از دفتر املاک خارج می شوند.

در چنین شرایطی معامله را تمام شده در نظر میگیرند و از پیگیری های بعدی خود را کنار میکشند.

 

5. شبکه خود را گسترش دهید

برقراری روابط با دیگر مشاوران املاک، مشتریان، و افراد دیگر، به شما کمک می کند تا فرصت‌های جدید پیدا کنید. همچنین مشاور املاک باید بتواند به طور موثر زمان و منابع خود را مدیریت کند. این امر به او کمک می کند تا به مشتریان خود خدمات با کیفیت ارائه دهد. و به موفقیت در کسب و کار خود دست یابد.

 

برای تبدیل شدن به یک مشاور املاک خوب لازم است در ابتدا آموزش ببینید و بعد بصورت یک فرد حرفه ای شروع به فعالیت کنید. ما در موسسه آموزش عالی آزاد امین با ارائه دوره آموزش مشاور املاک با سه دوره مدیریت و مشاور فروش ساختمان، مشاور حقوقی املاک و داوری حقوقی املاک به شما آموزش میدهیم چگونه مانند یک مشاور املاک حرفه ای فعالیت کنید.

همچنین در دوره رایگان مشاور املاک مفاهیم پایه ای حرفه املاک را به شما آموزش داده ایم. با کلیک روی تصویر زیر از این فرصت طلایی بهره مند شوید.دوره تخصصی ژنرال املاک رایگان

در دوره آموزش مشاور املاک چه می آموزید؟

می خواهید مشتری به شما اعتماد کند؟ تاکنون چه کاری را برای جلب اعتماد و رضایت مشتری های خود انجام داده اید؟ 

یک مشاور املاک حرفه ای کسی است که بتواند در تمام حوزه های املاک علم کافی را داشته باشد و به دنبال آن، علم خود را بتواند به درآمد تبدیل کند. سر فصل هایی که در این دوره به شما آموزش داده خواهد شد، تمام آن چیزی است که برای موفق شدن در کار املاک خود به آن ها نیاز دارید.

 

مدیریت و مشاور فروش ساختمان

شما در این دوره با مباحث شخصیت شناسی، فنون مذاکره، اصول بازاریابی ملکی، فایل یابی و در سطح پیچیده تر اصول سرمایه گذاری آشنا می شوید. و تبدیل به مشاور املاکی میشوید که هم فایل های زیادی برای معرفی دارد و هم مشتری های زیادی برای بستن قرارداد.

 

مشاور حقوقی املاک

در این دوره اول با اصول کلی قراردادنویسی آشنا می شوید که در همه قرارداد ها مشترک است. و بعد قرارداد نویسی را به تنهایی یاد میگیرید. یعنی قراردادهایی مثل رهن، اجاره و … را به صورت اصولی آموزش میبینید. ضمن اینکه یک سری قوانین تاثیرگذار روی بازار ملک را هم آموزش میبینید. قوانینی مانند کمیسیون ماده 100 که در قرارداد پیش فروش به شما کمک میکند،حقوق ثبت که در خرید و فروش کمک میکند، کارشناسی و ارزیابی املاک که در قیمت گذاری اصولی ملک کمک میکند و حقوق اسناد تجاری که به شما کمک میکند چک و سفته ای که قبول میکنید را مطابق قانون جدید پیش ببرید.

 

داوری حقوقی املاک

با توجه به این که ممکن بین دو نفری که با هم قرارداد بسته اند اختلاف به وجود آید، شما میتوانید بعنوان مشاور املاک برای رفع کردن این اختلاف یک منبع درآمد دیگر هم برای خود ایجاد کنید. طبق قانون آیین دادرسی مدنی هر کسی میتواند داور باشد و به این کار هم داوری میگویند. در نتیجه میتوانید بین 2 الی 5 درصد از مبلغ قرارداد را بعنوان حق الزحمه دریافت کنید.مدرک رسمی و معتبر موسسه آموزش عالی آزاد امین

در پایان هر یک از این دوره ها شما 3 مدرک بین المللی دریافت میکنید که مهر و هولوگرام وزارت علوم،فناوری و تحقیقات را دارد و قابلیت ترجمه رسمی نیز دارد. درصورتی که شما احتیاج به استفاده این مدارک در خارج از ایران را داشته باشید میتوانید این کار را انجام دهید. زیرا تمامی مدارک صادر شده از موسسه امین دارای تاییدیه سازمان جهانی WES می باشد.

 

نتیجه گیری

  • لازم است برای تبدیل شدن به یک مشاور املاک حرفه ای و موفق حتما در وهله اول به عنوان یک شنونده خوب ظاهر شوید.
  • به این حرفه بعنوان شغل اول خود نگاه کنید تا با مشتری بیشتر و بستن قرارداد های بیشتر درآمد خود را افزایش دهید.
  • همیشه در تلاش باشید تا فایل ها و مواردی که معرفی میکنید با بودجه مشتری سازگاری داشته باشد.
  • همواره در حال آموزش دیدن باشید تا بتوانید تبدیل به یک مشاور املاک موفق و حرفه ای شوید.

 

اگر برای شرکت در دوره های آموزشی سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره برای کسب و کار خود هستید، مشخصات خود را در فرم زیر وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

نام و نام خانوادگی
انتخاب هر دو گزینه امکان پذیر است
انتخاب هر دو گزینه امکان پذیر است

آموزش مشاور املاک حرفه ای

نیاز به مشاوره تخصصی آموزشی مشاور املاک دارید؟ شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
(100% رایگان)

دوره‌های رایگان آموزشی املاک
داستان رشد مدیران املاک میلیاردر
پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در واتس اپ تماس مستقیم پشتیبانی در ایتا Instagram
چت در تلگرام چت در واتساپ تماس مستقیم پیچ اینستاگرام
چت در تلگرام تماس مستقیم چت در ایتا
تماس مستقیم

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانوادگی

دانلود فیلم یک میلیارد کمیسیون تا پایان 1402

شاید فقط یک ساعت آموزش با کیفیت، درآمد شما را در آخر سال تغییر دهد.
فیلم این وبینار را از دست ندهید.

شماره تماس خود را وارد کنید تا بتوانیم این ویدیو را برای شما ارسال کنیم

جشنواره فروش بی تکرار دوره های املاک
فقط تا ساعت 24:00 شنبه 12 اسفندماه

یک کلیک و 38 میلیون تومان هدیه آموزشی

وبینار: راز قرارداد مشارکت در 1403

چهارشنبه 12 اردیبهشت ساعت 19
  • قراردادهای مشارکت در ساخت
  • برندسازی دفتر املاک
  • ویژگی های مشاور املاک حرفه ای

به همراه هدیه ویژه برای حاضران وبینار

ظرفیت محدود

دوره رایگان اصول و فنون مذاکره در املاک

شماره تماس خود را وارد کنید تا بتوانیم این دوره بسیار مهم را برای شما ارسال کنیم

دوره بسیار کاربردی اصول و فنون مذاکره در املاک

100% رایگان

هرگز  هرگز و هرگز 

این آموزش را از دست ندهید.
شماره خود را وارد کنید تا بتوانیم این دوره را برای شما ارسال کنیم.

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانوادگی

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانواداگی

برای رزوز رایگان شرکت در دورهمی مدیران به میزبانی موسسه آموزش عالی امین شماره خود را در فرم مقابل وارد کنید
برای رزوز رایگان شرکت در دورهمی مدیران به میزبانی موسسه آموزش عالی امین شماره خود را در فرم زیر وارد کنید
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای دوره بازرسی فنی و کنترل کیفیت جوش نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟
اگر برای ثبت نام یا کسب وکارتان نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند.

نام و نام خانوادگی