سناریو فروش همون چیزی که همه فروشنده ها دنبالشن ،حالا فک کن سناریو های فروشی بدونی که برندت کنه ، تو میدونی که چجوری باید صحبت رو شروع کنی ، چجوری محصول یا خدماتتو بهش معرفی کنی ، چجوری احساسات مشتری تو درگیر کنی چون همه میدونن هیچ کسی با منطق خرید نمیکنه و باید برای فروش احساسات رو درگیر کرد و کلید ورود به دریچه احساسات حالا تو دست خودته، چون سناریو های فروش برنده رو تو مشتت داری !
فروشنده ها همشون میدونن که تکنیک تو فروش یعنی نفوذ ، ولی تکنیک های قدیمی دیگه لو رفتن یعنی تبدیل شدن به مهره های سوخته تو دنیای تکنیک ها که اگه از اون ها استفاده کنی متاسفانه باید بگم تو هم میری تو تو دنیای مهره های سوخته !
تو این همایش ما تکنیک هایی رو میگیم که داغه داغن ( تازه از تنور در اومدن ) خیلی از این تکنیک ها حتی به گوش فروشنده های حرفه ای هم نرسیده ، ولی تو میتونی دسته اول اونا رو یاد بگیری ، تکنیک هایی که برای مشتری تازس و مشتری براشون آماده نیست این همایش و به هیچ عنوان از دست نده، این تکنیک ها از تجربیات و تحقیقات یکی از گرونترین مشاور های کسب و کار داره گفته میشه.
استاد خیلی مهمه !
مشاور کسب و کارهای بزرگ
هر سوالی میتونی بپرسی
مدرس راه اندازی کسب و کار
مدرس فنون و تکنیک های مذاکره
دست برنده مذاکره ، دستت میاد
مگه میشه در یک سال خانه خرید؟ اگر فروشنده باشی بله میشه حالا به سوالم جواب بده در فروش: ستاره ای یا فوق ستاره یا شهاب سنگ؟ اصلا میدونی در چه مرحله از فروش هستی؟ میدونی تکنیک هایی در فروش وجود دارند که میتونی درآمد حال حاضر رو به چند برابر برسونی فقط و فقط با چند تکنیک حرفه ای که روحت هم ازش خبر نداره و توهیچ کتابی هم گفته نشده؟ هرچی کتاب فروش خوندی بندازشون دور قرار تا اخر سال خونه دار شی
اگر فروشنده ای هستی یا مدیر فروشی هستی که با ارقام و اعداد سروکار نداری باید بدونی که این راهش نیست فروش یعنی بازی با اعداد و ارقام بازی اعداد و ارقام در فروش از شما یک سلطان فروش میسازه که میتونه در یک سال درآمدتان رو به ۱۰ برابر برسونه شک داری؟بیا همایش تا ببینی اعداد و ارقام فروش چیا هستن؟
قطعا کلی ادم دیدی که تو تورم به یه جایی رسیدن اگه با خودت گفتی این به جایی وصله یا شانس آورده باید بهت بگم که نه اون شخص به احتمال خیلی زیاد بازار رو میشناسه و موج های بازار رو از قبل میبینه و تخته شناشو برمیداره. تو این همایش ما بهت تخته شنا میدیم که بتونی روی موج تورم سوار شی. تکنیک هایی برای مدیران و کارشناسان فروش کنار گذاشته شده که قطعا بعد این همایش منتظر تورم میمونید که رشد کنید
مهم ترین تاثیر روی مشتری برخورد اول هست،یک مدیر یا کارشناس فروش باید بدونه که چجوری در پرزنت برنامه ریزی کنه که تو همون لحظات اول تاثیر گذار باشه و توجه مشتری و به خودش جلب کنه خب بعد این مرحله حالا زمان حفظ کردن این توجه هست، و بعد این مرحله شما باید از این توجه استفاده کنید و ارزشتونو پیشنهاد بدید همه اینا اصول و تکنیک داره و شاید باورش سخت باشه ولی تو این سه ساعت به این مورد هم متخصص این حوزه پرداخته
شروع جشنواره دوره MBA – DBA
اگر صاحب کسب و کار هستید،همین الان رزرو رایگان این دوره را انجام دهید و یک جلسه مشاوره رایگان کسب وکار دریافت کنید
ظرفیت محدود
نیاز به مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند
نیاز به مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند
نیاز به مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند
نیاز به مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند
نیاز به مشاوره رایگان دارید؟
اگر برای ثبت نام یا کسب وکارتان نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند.