مجله املاک امین

مقالات آموزشی موسسه آموزش عالی آزاد امین 

Amin.Real Estate Blog

Educational articles of Amin Business School

فوت و فن مشاور املاک-فنون مشاور املاک

فوت و فن مشاور املاک : 12 فنی که لازم دارید

فوت و فن مشاور املاک : 12 فنی که لازم دارید

5/5 - (1 امتیاز)

چند روز پیش آقای امینی مشاور املاک محله خودمان را دیدم که ماشین گران قیمتی خریده بود، همان مشاور املاکی که معامله خرید ملک پدری ام در دفترش انجام شده بود؛ البته آن آقای امینی که من دیده بودم با آن همه فوت و فن مشاور املاکی که به کار می‌برد حتی اگر اوضاع مالی اش از این هم بهتر شود جای تعجب ندارد.
حتما می‌پرسید چه فوت و فن مشاور املاکی؟ با خواندن این مقاله به تمام فنون مشاور املاک آشنا می‌شوید و اوضاع مالی شما هم مانند آقای امینی می‌شود.

 

هر کسب و کاری فوت و فن مخصوص به خود را برای موفقیت دارد، فوت و فن مشاور املاک هم ویژگی‌ها و فنونی است که اگر آنها را بدانید درصد بالایی از موفقیت را در این شغل کسب نموده‌اید. به همین منظور شرکت در دوره آموزش مشاور املاک به شما کمک می کند علاوه بر حرفه ای شدن در کار خود، به درآمد بالا نیز دست پیدا کنید.

آموزش مشاور املاک

با مطالعه این مقاله و همچنین با مشاوره از بزرگان و اساتید با تجربه در حوزه املاک می‌توانید فوت و فن مشاور املاک را بیاموزید و به افزایش درآمد بالا و پیشرفت در این شغل برسید.همچنین با مطالعه مقاله تجربه یک مشاور املاک نکات مفیدی را کسب خواهید کرد.

 

با پر کردن فرم زیر می توانید از یک جلسه مشاوره رایگان با کارشناسان ما نیز بهره مند شوید.

نام و نام خانوادگی
انتخاب هر دو گزینه امکان پذیر است
انتخاب هر دو گزینه امکان پذیر است

 

فوت و فن مشاور املاکفوت و فن مشاور املاک

12 مورد اصلی فوت و فن مشاور املاک که باید بدانید در این مقاله جمع آوری شده است تا به موفقیت در شغل املاک دست یابید، همچنین موسسه آموزش عالی آزاد امین، به طور رایگان دوره آموزشی مشاور املاک را برای مدیران مشاورین املاک قرار داده است تا بر فنون مشاور املاک به طور کامل تسلط داشته باشند و به پیشرفتی شگفت انگیز برسند.

در هر بخش از این مقاله، ما به طور خلاصه مطلب را بیان کرده ایم اما برای شرح بیشتر می‌توانید به مقالاتی که در هر تیتر به آنها لینک داده شده است مراجعه کنید و از مجله آموزشی موسسه آموزش عالی آزاد امین استفاده کنید.

 

فن بیان | فنون مذاکره | زبان بدن مشاور املاک

یکی از اصلی ترین موارد فوت و فن مشاور املاک فن بیان و قدرت مذاکره می‌باشد، یک مشاور املاک در اولویت اول باید طرز صحبت با مشتری در املاک را بداند و با علم به اینکه زبان بدن مشاور املاک بیان کننده چه پیامی است، مطابق با آن عمل کند.

آن روز در دفتر املاک آقای امینی وقتی در حال معامله ملک پدری ام بودیم، طرز صحبت آقای امینی و حرکات بدنش طوری بود که کاملا اعتماد به نفس و تسلط بر موضوع را نشان می‌داد. و جالب تر از آن اینکه کاملا متوجه نیاز و درخواست ما می‌شد شاید هم فکر ما را می‌خواند.

یک مشاور املاک طرز صحبت با خریدار ملک، صحبت با فروشنده ملک و زبان بدن مشتری را باید بداند، تا متناسب با آن‌ها خواسته های خود را عملی کند.

 

دانش ارتباط با مشتری املاک | مهم‌ترین فوت و فن مشاور املاک

فنون مشاور املاک

یکی دیگر از عوامل موفقیت و فوت و فن مشاور املاک دانش ارتباط با مشتری است یعنی به عنوان یک مشاور املاک باید:

 

  • ذهن مشتری خود را بخوانیم.
  • هنگام صحبت و ارتباط با مشتری صداقت در کلام و گفتار خود داشته باشیم.
  • از مشتری خود حمایت  کنیم و حس اعتماد به او بدهیم.
  • با مشتری ارتباط مستمر داشته باشیم و موردهای مناسب و مورد پسند مشتری را به او معرفی کنیم.
  • شنونده خوبی باشیم و خواسته های مشتری را به خوبی گوش بدهیم تا بتوانیم بهترین مورد را به او پیشنهاد دهیم.
  • به مشتری فرصت برای تصمیم گیری بدهیم و فقط برای فروش ملک یا انجام معامله مشتری را در منگنه و استرس قرار ندهیم.
  • طریقه صحیح بازاریابی را بدانیم.
  • و در نهایت جملات کلیدی مشاور املاک را بدانیم.

 

اگر همه موارد بالا را رعایت کرده‌اید و هنوز رضایت کافی از در آمد خود را ندارید، برای تسلط بر فنون مشاور املاک نیاز به هم صحبتی و مشورت از شخص با تجربه‌تر در این زمینه را دارید.

یک عامل مهم برای کسب دانش ارتباط با مشتری در املاک استفاده از تجربه و علم اساتید در این زمینه می‌باشد. با تکمیل فرم زیر این موقعیت برای شما فراهم شده است تا از تجربه اساتید مجرب به صورت رایگان استفاده نمایید.

نام و نام خانوادگی
انتخاب هر دو گزینه امکان پذیر است
انتخاب هر دو گزینه امکان پذیر است

 

کشف خواسته ها و نیاز مشتری | بهترین فنون مشاور املاک

شما یک مشاور املاک حرفه‌ای هستید باید خواسته و نیاز مشتری را از صحبت‌های او کشف کنید. مشتری قصد خرید یا اجاره چه نوع ملکی دارد؟ تجاری، اداری، مسکونی و یا… . به عنوان مثال اگر مشتری قصد خرید ملک تجاری داشته باشد چه نوع کسب و کاری می‌خواهد راه اندازی کند.

 

کشف خواسته ها و نیاز مشتری علاوه بر اینکه از شما یک مشاور املاک حرفه ای می ‌سازد، در دریافت کمیسیون بیشتر نیز به شما کمک می‌کند. خواندن مقاله چگونه کمیسیون بیشتری بگیریم؟ به شما کمک می‌کند با اصول دیگری نیز آشنا شوید.

 

با آگاهی به این مورد شما فایل‌هایی که مناسب کسب و کار مشتری است را معرفی می‌کنید. یک فایل مناسب برای فروشگاه نیاز به توجه موارد زیر را دارد:

  • رقبای منطقه‌ای
  • دسترسی به تأمین‌کنندگان
  • نمای فروشگاه و امکان داشتن ویترین و نصب تابلو
  • تراکم جمعیت منطقه
  • ارتفاع سقف
  • تهویه فروشگاه
  • وضعیت ایمنی ساختمان
  • نسبت سنی و جنسیتی جمعیت
  • فرهنگ خرید از منظر حجم و نوع کالا

 

اگر قصد خرید یا اجاره ملک مسکونی را دارد و تعداد افراد خانواده زیاد هستند. نیاز مشتری به خانه‌ای است که اتاق و فضا به اندازه کافی داشته باشد. همسایه‌ها نسبت به شلوغی و سرصدا حساس نباشند.

اگر مشتری سالمند باشد نیاز به خانه‌ای دارد که آسانسور داشته باشد و به مراکز درمانی و بهداشتی نزدیک باشد.
همچنین از شغل و داشتن یا نداشتن خودرو مشتری نیز نیاز او را می‌توانید کشف کنید اگر شغلی با ساعت کاری خاص داشته باشد، نیاز به دسترسی آسان به وسایل نقلیه عمومی دارد.

 

برای اینکه یک پیشنهاد هیجان انگیز بدهید و مشتری را جذب کنید و معامله‌ای پرسود داشته باشید کافی ست با راهکارهای روانشناسی فروش ملک آشنا باشید. فوت و فن مشاور املاک حرفه‌ای آگاهی و علم داشتن به روانشناسی فروش ملک، نحوه معرفی ملک به مشتری و نحوه جوش دادن معامله است.

 

سرمایه گذاری صحیحسرمایه گذاری صحیح در املاک

از دیگر  موارد فوت و فن‌ مشاور املاک موفق این است که باید یک برنامه ریزی دقیق برای اهداف خود داشته باشید، با برنامه ریزی مهم‌ترین کارهایی که باید انجام شود مشخص می‌شود و سرمایه گذاری صحیح برای امور مختلف صورت می‌گیرد.

 

آگاهی از قوانین مشاور املاک

از فنون مشاور املاک این است که شما تمامی مسائل و قوانین حقوقی مورد نیاز یک مشاور املاک را بدانید. به همین منظور مقاله‌ای جامع با عنوان قوانین اصلی مورد نیاز مشاور املاک را برایتان آماده کرده‌ایم.

با مطالعه آن آموزش فوت و فن مشاور املاک را تکمیل کرده‌اید.

 

استقلال و متمایز بودن مشاور املاک

یک مشاور املاک مستقل مشاوری است که نسبت به رقیبان خود متمایز باشد. از شبکه‌های اجتماعی و سایت مخصوص به خود استفاده نماید.

همواره در حال بالا بردن دانش خود در زمینه املاک باشد، فوت و فن مشاور املاک را بداند و در جست و جوی آن باشد. با خواندن مقاله راز موفقیت مشاور املاک می‌توانید آگاهی خود را بالا ببرید، فنون مشاور املاک و نکات مهم برای موفقیت در مشاور املاک را بیاموزید.

دوره تخصصی ژنرال املاک رایگان
برای ارتقا کسب و کارت دوره رایگان املاک رو به هیچ عنوان از دست نده…

به روز بودن

مشاورین املاکی که هنوز در حوزه کاری خود به صورت سنتی فعالیت می‌کنید، این یک هشدار است که هرچه زودتر خود را بروز کنند، یک مورد مهم دیگر از فوت و فن‌ مشاور املاک به روز بودن آن است، اگر هنوز برای خود وبسایتی ندارید حتما در پی ایجاد و راه اندازی آن باشید.

از اخبار و اطلاعات عمومی در حوزه املاک آگاه باشید، دایره اطلاعات و دانش خود را افزایش دهید، شما برای به روز شدن نیاز به دانستن و آموزش دیدن دارید، هرگز از کسب علم و دانش دست نکشید و در این رابطه کم کاری نکنید آموزش حرفه‌ای مشاور املاک، دوره‌ای است که فنون مشاور املاک را به صورت به روز توسط اساتید برجسته و مجرب در موسسه آموزش عالی آزاد امین برگزار می‌کند، با گذراندن این دوره شاهد وجه تمایز و حرفه‌ای شدن خود نسبت به دیگر رقیبانتان خواهید بود. همان طور که آقای امینی نسبت به دیگر املاکی‌های محله ما متمایز و شناخته شده است.

 

ظاهری آراسته و منظم

هر مشتری املاک با ورود به دفتر املاک شما اولین چیزی که می‌بیند ظاهر شخص شماست.

اگر در جست و جوی فوت و فن مشاور املاک موفق هستید، سعی کنید از ظاهری آراسته، لباس‌های اتو کشیده و مرتب، کفش‌های واکس زده، خوش بو و معطر بودن و… غافل نشوید.

یک مشاور املاک حرفه‌ای می‌داند که ظاهر آراسته باعث جلب اعتماد مشتری می‌شود و صحبت‌هایش مورد قبول مشتری واقع می‌شود و معاملات پر سود را در پی دارد.

 

فنون مشاور املاک

انواع دیگری از فوت و فن مشاور املاک را در این بخش با عنوان فنون مشاور املاک برایتان آماده کرده‌ایم تا تمامی آنچه باید از فنون مشاور املاک حرفه‌ای را بدانید.

 

مکان جلسه مذاکره

شما واسط خرید و فروش یک معامله مهم در زندگی افراد هستید و مکان برگزاری جلسه مذاکره بر عهده شماست.

اهمیت به مکان جلسه از فنون مشاور املاک

شما به عنوان واسط و مشاور املاک میزبان برگزاری جلسات مذاکره هستید، باید محیط جلسه را به بهترین نحو آماده کنید.
دفتر املاک خود را تمیز و بدون هیچگونه عامل حواس پرتی برای خریداران و فروشندگان ملک فراهم نمایید.

همانطور که پیش‌تر گفته شد ظاهر آراسته و منظم باعث جلب اعتماد مشتری می‌شود و نشانه‌ی احترام شما به مشتری است، محیط و مکان مذاکره نیز همین طور است.

پذیرایی مناسب، میز و صندلی کافی و مناسب داشته باشید و از راحتی مشتریانتان مطمئن شوید.

 

مدیریت و تسلط به جلسه داشته باشید

کنترل کردن احساسات خود در جلسه مذاکره یکی دیگر از فنون مشاور املاک محسوب می‌شود.مدیریت جلسه فنون مشاور املاک

ممکن است خریدار و یا فروشنده، جلسه را بدست بگیرد و صحبت کند، در این موقع مدیریت قوی شما نیاز است تا به عنوان مشاور و میزبان واسطه باشید.

اگر هنگام مذاکره بین فروشنده و خریدار ملک بحث ایجاد شد، شما با فنون مشاور املاک خود بحث را خاتمه و بر جلسه مسلط شوید.

 

قدرت نه شنیدن را داشته باشید

ممکن است برخی معاملات آنطور که شما میخواهید پیش نرود و امکان کنسل شدن داشته باشد.فوت و فن مشاور املاک

از دیگر فنون مشاور املاک این است که تمام تلاش خود برای انجام شدن و محقق شدن هدف بکار ببرید. اما پیش بینی اینکه ممکن است هر کدام از طرفین معامله چه خریدار ملک و چه فروشنده ملک موافق شما نباشند را داشته باشید و با کنترل احساسات مشاوره صحیح را به آنها بدهید.

مهم‌ترین فوت و فن مشاور املاک اینکه نا امید نشوید و واکنش سریع و بدون فکر نشان ندهید. بهتر است اگر مخالفت زیادی داشتید جلسه را به جلسه‌ای دیگر موکول کنید و در آخر این را بدانید که امکان کنسل شدن برخی معاملات وجود دارد.

 

وقت شناس باشید |موثرترین فنون مشاور املاک

هنگام برگزاری جلسه این را بدانید که یک امر مهم در فنون مشاور املاک، وقت شناس بودن است.وقت شناسی از فنون مشاور املاک

وقت شناسی شما این حس را به مشتریان می‌دهد که این موضوع برای شما مهم است و توجه کافی دارید.

  • زمان کافی برای جلسه بگذارید.
  • هنگام جلسه به موقع و قبل از مشتری در مکان جلسه حضور داشته باشید
  • به زمان مشتریان اهمیت دهید
  • شروع و پایان جلسه را از قبل برنامه ریزی و به آنها اعلام کنید

 

استراتژی فروش ملک داشته باشید

یک مشاور املاک که کار بلد است، بعد از رعایت تمام موارد بالا برای رسیدن به هدف و فروش ملک، استراتژی فروش ملک دارد.
استراتژی فروش ملک مجموعه‌ای از روش‌ها و تصمیمات که روش فروش ملک را مشخص می‌کند، که در جهت افزایش درآمد برنامه ریزی می‌شود.

 

نتیجه گیری

به طور کلی در این مقاله 12 مورد کاربردی و مهم فوت و فن مشاور املاک (فنون مشاور املاک) را آموختیم، مهم‌ترین فنون مشاور املاک فن بیان و زبان بدن مشاور املاک و علم به زبان بدن مشتری است.
شما با برخورداری از علم به کشف خواسته‌ها و نیاز مشتری می‌توانید معامله‌ای پر سود را داشته باشید. نتیجه علم و عمل به فنون مشاور املاک کسب موفقیت و درآمد بالاست.

 

آموزش مشاور املاک حرفه ای

نیاز به مشاوره تخصصی آموزشی مشاور املاک دارید؟ شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
(100% رایگان)

دوره‌های رایگان آموزشی املاک
داستان رشد مدیران املاک میلیاردر
پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در واتس اپ تماس مستقیم پشتیبانی در ایتا Instagram
چت در تلگرام چت در واتساپ تماس مستقیم پیچ اینستاگرام
چت در تلگرام تماس مستقیم چت در ایتا
تماس مستقیم

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانوادگی

جشنواره فروش بی تکرار دوره های املاک
فقط تا ساعت 24:00 شنبه 12 اسفندماه

یک کلیک و 38 میلیون تومان هدیه آموزشی

دانلود فیلم یک میلیارد کمیسیون تا پایان 1402

شاید فقط یک ساعت آموزش با کیفیت، درآمد شما را در آخر سال تغییر دهد.
فیلم این وبینار را از دست ندهید.

شماره تماس خود را وارد کنید تا بتوانیم این ویدیو را برای شما ارسال کنیم

وبینار: 3 نکته حیاتی قراردادها

دوشنبه 21 اسفند ساعت 12
  • احراز سمت در قراردادها
  • جذاب ترین ملک برای سرمایه گذاری کجاست؟

به همراه هدیه ویژه برای مشاورین املاک

ظرفیت محدود

دوره رایگان اصول و فنون مذاکره در املاک

شماره تماس خود را وارد کنید تا بتوانیم این دوره بسیار مهم را برای شما ارسال کنیم

دوره بسیار کاربردی اصول و فنون مذاکره در املاک

100% رایگان

هرگز  هرگز و هرگز 

این آموزش را از دست ندهید.
شماره خود را وارد کنید تا بتوانیم این دوره را برای شما ارسال کنیم.

شروع جشنواره  دوره MBA – DBA

اگر صاحب کسب و کار هستید،همین الان رزرو رایگان این دوره را انجام دهید و یک جلسه مشاوره رایگان کسب وکار دریافت کنید

ظرفیت محدود

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانوادگی

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نام و نام خانواداگی

برای رزوز رایگان شرکت در دورهمی مدیران به میزبانی موسسه آموزش عالی امین شماره خود را در فرم مقابل وارد کنید
برای رزوز رایگان شرکت در دورهمی مدیران به میزبانی موسسه آموزش عالی امین شماره خود را در فرم زیر وارد کنید
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای دوره بازرسی فنی و کنترل کیفیت جوش نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟
اگر برای ثبت نام یا کسب وکارتان نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند.

نام و نام خانوادگی