فهرست مطالب مقاله
Toggleسوابق پژوهشی دکتر فرید آقاجانی
1. مسئولیت اجتماعی در کسب و کار ها و شرکت های کوچک
2. کسب و کار های کوچک، ویژگی ها ، چالش ها و روش های موفقیت در آنها
3. قصد حمایت مشتری، تجربه مشتری و تجربه برند
4. آشنایی با تعریف، مفاهیم و انواع کار آفرینی
5. تاثیر قابلیت های تجارت اجتماعی بر نگرش کاربران اینستاگرام به خرید به واسطه اعتماد در بحران کرونا
6. معرفی و بررسی مفاهیم دانش درک شده برند و مسئولیت درک شده برند
7. آشنایی مقدماتی با مفهوم تعهد سازمانی
8. تعریف اعتماد در بازار، مروری بر بازاریابی اعتماد و اعتماد مشتری
9. اصول بازاریابی ویروسی، گام های اجرایی، استراتژی ها و مدل تصمیم گیری در بازاریابی ویروسی
10. مبانی نظری و مروری بر ادبیات موضوع استرس شغلی
11. پیامد های توسعه برند سازی در ایران و برند ملی
12. جهت گیری روابط، ویژگی های ارتباط میان فردی، موانع روابط اثر بخش
13. مبانی و اصول مبادله امتیاز در مذاکرات تجاری
14. مدیریت تغییر، ملزومات، مراحل و مشکلات آن ها
15. معرفی؛ تحلیل و بررسی مدل های رضایت مندی مشتری
16. مرور و بررسی نقش و تاثیر عامل فرهنگ بر مذاکرات تجاری
17. بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی و هویت برند سازمانی بر عملکرد برند سازمان با میانجی گری شهرت و آگاهی از برند
18. برند سازی شخصی، مبانی و کاربرد ها
19. مروری بر مبانی نظری، تعاریف و اهمیت بازاریابی در دنیای مدرن
20. بازاریابی ویروسی، معرفی تاریخچه و انواع آن
21. بررسی وفاداری مشتریان و تبیین انواع رویکرد های وفاداری
22. معرفی مبانی عملکرد سازمانی و اهداف و مدل های عملکرد سازمانی
23. مروری بر مدیریت ارتباط با مشتری و تبیین مبانی رضایت مشتری
24. تبیین مبانی، ضرورت و ابعاد ارزش ادراک شده تبلیغات
25. تبیین و تحلیل مبانی اخلاقی در مذاکرات تجاری
26. بررسی موانع تفکر سیستمی و استقرار آن در اثر بخشی سازمان
27. مروری بر مبانی امضای تجاری برند، نام برند و لوگوی برند
28. تاثیرات گردشگری بر رشد و توسعه اقتصادی
و 20 مقاله ارزشمند دیگر
افتخارات دکتر فرید آقاجانی
استاد نمونه آموزشگاه زبان پارسیا
استاد نمونه آموزشگاه زبان معراج اندیشه
داور دوره تربیت مدرس جهت انتخاب مدرس زبان موسسه پردیس طوس 1393
مسئول و مصاحبه کننده آزمون تعیین سطح زبان موسسه پردیس طوس