مجله مدیریت امین

مقالات آموزشی موسسه آموزش عالی آزاد امین 

Amin.Management Blog

Educational articles of Amin Business School

بهترین و معتبرترین مدرک MBA در ایران

معتبرترین مدرک MBA در ایران

معتبرترین مدرک MBA در ایران

5/5 - (1 امتیاز)

این سوال برای بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار مطرح است که بهترین و معتبرترین مدرک MBA در ایران چیست و مراحل دریافت  آن چگونه است. این روزها، تعداد بسیاری از مدیران و افراد صاحب تجربه در عرصه مدیریت با صنف های مختلف شغلی به مدرک MBA روی آورده اند. چون با تغییر بازار، مسیر فروش و تبلیغات و حتی مذاکره نیز تغییر می کند. 

 

از طرفی بازار بین‌الملل فقط اجازه ورود را به افراد متخصص در هر حوزه می دهد تا مطمئن شود او بیهوده سرمایه و زمان را هدر نمی دهد و شایسته جایگاه مدیریتی است. برای مدیران و افراد توانمند که سابقه کاری بسیار زیادی در حوزه کارآفرینی و مدیریت دارند، هیچ مدرکی به ارزشمندی مدرک MBA  نیست.

 

 اگر شما هم می خواهید برای ارتقای شغلی یا گسترش کسب و کار و تقویت مدیریت خود یک مدرک معتبر MBA دریافت کنید و سوالی درباره ماهیت دوره های MBA و چگونگی اخذ مدرک معتبر دارید، کارشناسان ما در موسسه آموزش عالی آزاد امین با پیشینه ای 18 ساله می توانند به صورت رایگان به شما مشاوره دهند. فقط کافی است مشخصات خود را در فرم زیر وارد کنید تا با شما تماس بگیریم و به پرسشهای شما پاسخ دهیم.

 

نام و نام خانواداگی

 

 در این مقاله نیز می خواهیم به برخی سوالات شما درمورد ماهیت دوره MBA و نحوه دریافت مدرک معتبر پاسخ گوییم. پس اگر می خواهید بدانید که مدرک MBA چه مزایایی دارد و چگونه میتوان آن را به طور رسمی و معتبر دریافت کرد ، آیا مدرک معتبری برای مهاجرت یا ارتقای شغلی شما است؟ یا از چه مراکزی می توانید این دوره را بگذرانید و مدرک معتبر بگیرید، این مقاله را به طور دقیق مطالعه کنید و با ما همراه باشید.

 

 

این دوره‌ها در واقع گنجینه ای از اطلاعات، دانش و مهارت های جدید و کاربردی است که دید متفاوتی به مدیران می دهد تا مسائل و چالش های مدیریتی را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند. قطعا دوره مدیریت MBA به یکی از پرطرفدارترین دوره های مدیریتی سالهای اخیر تبدیل شده است، زیرا موفق ترین افراد حال حاضر جهان را فارغ التحصیلان دوره مدیریت کسب و کار تشکیل می دهند.

 

 

 

بهترین و معتبرترین مدرک MBA  در ایران چه ویژگی‌هایی دارد؟

 بهترین و معتبر ترین مدرک MBA در ایران باید ویژگی های خاصی داشته باشد که در ادامه آن هارا به طور کامل بررسی میکنیم

بهترین مدرک معتبر چه ویژگی هایی دارد؟

 

مورد تایید وزارت علوم و فناوری

در جامعه مدرن امروزی، وزارت علوم یکی از مهمترین نهادهای دولتی است که مسئولیت تأمین و تأمین منابع مالی برای تحقیقات علمی و فناوری را بر عهده دارد. این وزارتخانه نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت کشورها ایفا می‌کند و به همین دلیل مورد تایید وزارت علوم بسیار اهمیت دارد.

معتبر ترین مدرک MBA در ایران قطعا باید مورد تایید وزارت علوم و فناوری باشد

قابل استعلام باشد

مدرکی که می‌توان به راحتی و با اطمینان بالا از صحت و اعتبار آن اطمینان حاصل کرد. این امر بسیار مهم است زیرا مدارک غیر قابل استعلام می‌توانند به تضعیف اعتبار و اعتماد عمومی منجر شوند.

معتبرترین مدرک MBA در ایران بایستی دارای بارکد و شماره سریال های لازم جهت بررسی زا داشته باشد

هلوگرام داشته باشد

یکی از موارد مهمی که یک مدرک معتبر باید داشته باشددارا بودن یک هلوگرام به صورت کاملا خوانا در مدرک است.

قطعا معتبر ترین مدرک MBA هم باید این شرط مهم را داشته باشد که بتوان به عنوان یک مدرک معتبر به آن اعتماد کرد.

قابلیت ترجمه رسمی را داشته باشد

ترجمه رسمی از اهمیت بسیاری برخوردار است. این نوع ترجمه به طور رسمی توسط نهادها و سازمان های مختلف انجام می شود و برای مواردی مانند قراردادها، اسناد حقوقی، مدارک دولتی و … استفاده می شود. به علاوه، ترجمه رسمی باید توسط یک مترجم مجاز و تایید شده انجام شود.

معتبر ترین مدرک MBA در ایران باید قابلیت ترجمه رسمی دادگستری و مهر های لازم از قبیل مهر وزارت امور خارجه و دادگستری کشور را داشته باشد.

حجم ساعات دوره

یکی از موارد مهم در معتبرترین مدرک MBA در ایران وجود برگه ساعات درسی برگزار شده در طی دوری به همراه تعداد دروس و واحد هر درس به طور کاملا تفکیک شده در پیوست مدرک باشد

اساتید معتبر

در هر حوزه‌ی علمی و دانشگاهی، اساتید معتبر و با تجربه نقش بسیار مهمی دارند. اساتید معتبر افرادی هستند که به دلیل دانش و تخصص خود در زمینه‌ی خاص خود شناخته می‌شوند و توانایی انتقال این دانش و تجربه به دانشجویان و دیگر افراد را دارند.

MBA یک رشته تخصصی و بسیار مهم است و وجود اساتید با تجربیات بالا و سابقه درخشان در این حوزه باعث یادگیری بهتر علاقهمندان این رشته می شود.

معتبرترین مدارک MBA در ایران: 6 مرکز اصلی

در ایران 6 موسسه آموزش عالی را می توان نام برد که دوره های مدیریتی MBA  را برگزار می کنند:

1. وبسایت متمم

این وبسایت دوره های آنلاین MBA را برگزار می کند. متمم هیچ نوع مدرکی به دانش‌پذیر نمی‌دهد. اما آموزشهای متنی و صوتی آن با کیفیت و بر اساس منابع به روز دنیا است.

 

2.  دانشگاه صنعتی شریف 

اگر به عنوان تحصیلات عالی بخواهید MBA را بگذرانید باید کنکور بدهید تا مدرک وزارت علوم را دریافت کنید. و اگر نمی خواهید کنکور بدهید، باید این دوره ها را در کالج دانشگاه شریف بگذرانید که در این صورت مدرک وزارت علوم را دریافت نخواهید کرد. 

 

3. دانشگاه تهران 

در دانشگاه تهران نیز به عنوان تحصیلات عالی بخواهید MBA را بگذرانید باید کنکور بدهید تا مدرک وزارت علوم را دریافت کنید. و اگر نمی خواهید کنکور بدهید، باید این دوره ها را در کالج دانشگاه تهران بگذرانید که در این صورت مدرک وزارت علوم را دریافت نخواهید کرد. 

 

4. دانشگاه فردوسی مشهد

در دانشگاه فردوسی مشهد نیز مانند دو دانشگاه اول، اگر به عنوان تحصیلات عالی بخواهید MBA را بگذرانید باید کنکور بدهید تا مدرک وزارت علوم را دریافت کنید. و اگر نمی خواهید کنکور بدهید، باید این دوره ها را در کالج دانشگاه فردوسی بگذرانید که در این صورت مدرک وزارت علوم را دریافت نخواهید کرد. 

 

5. موسسه آموزش عالی ماهان 

موسسه آموزش عالی ماهان نیز قدمتی در برگزاری دوره های MBA دارد. این دوره ها با کیفیت و هزینه بالا برگزار می شوند و در پایان می توانید مدرک وزارت علوم و تحقیقات و فناوری را دریافت کنید.

 

6. موسسه آموزش عالی آزاد امین

مؤسسه آموزش عالی آزاد امین نیز با پیشینه ای 18 ساله به برگزاری دوره های MBA با کیفیت و هزینه ای  متناسب اقدام کرده است. شما می توانید پس از پایان دوره، مدرک خود را با مهر وزارت  علوم و تحقیقات و فناوری همراه با تأییده WES کانادا دریافت کنید. در ادامه می توانید با ویژگی های دوره های MBA موسسه امین بیشتر آشنا شوید.

 

 

مدرسه کسب و کار مؤسسه آموزش عالی آزاد امین

موسسه آموزش عالی امین مشهد یکی از با تجربه ترین و پر سابقه ترین مدارس کسب و کار در ایران است. همچنین موسسه آموزش عالی امین با اعطای مدارک معتبر حوزه مدیریت تحت نظارت و پوشش نظام آموزش عالی کشور فعالیت می کند.

همچنین از بانک اطلاعاتی کاملی از مباحث مدیریتی، آموزش رشته های مدیریت اعم از مدیریت بازرگانی، مدیریت استراتژیک و برگزاری دوره های تخصصی ارشد مدیریتی برخوردار است. این موجب شده تا علاقه مندان به هنر و علم مدیریت و یا مدیران با تجربه در زمینه کسب و کار بتوانند با مباحث روز دنیا، تغییرات کاربردی در سیستم تجاری‌مدیریتی خود ایجاد کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از این موسسه معتبر می توانید با تلفن تماس یا وب سایت این موسسه مراجعه نمایید. می توانید مشخصات خود را نیز در فرم زیر وارد کنید تا کارشناسان ما در زودترین زمان با شما تماس بگیرند.

نام و نام خانواداگی

مراحل دریافت مدرک MBA موسسه آموزش عالی امین

در موسسه آموزش عالی آزاد امین با نزدیک به 20 سال سابقه برگزاری و صدور گواهینامه دوره‌های مدیریت سازمان و کسب‌وکار زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری مرجع معتبری برای اخذ مدرک MBA است.

موسسه امین برترین آموزشی شرق کشور همواره در حال به‌روزرسانی آموزش‌های نوین مدیریتی بوده تا عالی ترین آموزش ها متناسب با نیاز دانش پذیران را ارائه دهد.

موسسه آموزش عالی امین، آموزش هایی را در دوره MBA و DBA بر اساس بازار پر التهاب ایران طراحی کرده است. همچنین به مدت 10 سال  آموزش های شما در پنل دانشجویی مادام العمر شارژ می شود. بر این اساس شما می توانید اطلاعات و آموزش های خود را به روز کنید. نکته دارای اهمیت استادان باتجربه است که تمامی این افراد دارای مدارک تحصیلی عالی و صاحبان کسب و کار هستند.

ضمانت 10 ساله مدرک و گواهینامه در اختیار شما قرار گرفته تا اگر کوچک ترین مشکلی در اعتبار، ترجمه و حتی آسیب‌دیدگی مدرک ایجاد شد، ما در موسسه امین این مشکل را برطرف کنیم.

 

مراحل ثبت نام دوره  MBA موسسه آموزش عالی آزاد امین

مراحل ثبت نام دوره MBA در موسسه آموزش عالی آزاد امین  بسیار ساده است. فقط کافی است در جلسه مشاوره حضور پیدا کنید. علت گرفتن مدرک MBA  و چالش های کسب و کار خود را بیان کنید تا مشاوران اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهند.

برای ثبت نام و اطلاع از دوره کافی است اسم و شماره تلفن خویش را برای ما درج کنید تا در کوتاه ترین زمان با شما تماس گرفته شود.

 

 

فرم تماس مقالات mba dba

"*" indicates required fields

 

 

 

نمونه گواهینامه MBA موسسه امین

گواهینامه MBA با ویژگی های قید شده در بالا واجد شرایط برای ترجمه رسمی دادگستری و دریافت مهر اعتبار از طرف وزارت امور خارجه و قوه قضائیه است.به این معنی که اعتبار بین المللی شما را برای مهاجرت، استخدام و تاسیس کسب و کار در خارج از کشور فراهم است. برای استعلام رسمی از وزارت علوم باید از طریق سایت https://estelam.msrt.ir اقدام کنید.

 

معتبرترین مدرک MBA ایران

 

 

مزایای شغلی و کاربرد مدرک معتبر MBA

مدرک MBA امروزه چاره گشای کسب و کار ها و سازمان هاست، از فواید داشتن مدرک MBA  می توان به افزایش اعتبار مدیریتی، ارتقای شغلی، افزایش فروش و رشد و توسعه کسب و کار اشاره کرد.

مزایای شغلی و کاربرد مدرک MBA

 

از مزایای داشتن مدرک MBA  میتوان به نکات زیر اشاره کرد:

 

1. کاربردی بودن آموزش‌ها

افرادی که به سیستم آموزش عالی اعتقادی ندارند و هیچ‌گاه قصد ادامه تحصیل در دانشگاه را نداشته‌اند و به دنبال گذراندن دوره های MBA هستند. یکی از دلایلش این است که به عملی بودن آموزش‌های این رشته پی برده اند و می دانند که در محیط حرفه‌ای و شغلیشان کاربردی است. اغلب آموزش‌های دانشگاهی قدیمی است یا در بازار کار کاربردی ندارد، اما آموزش‌های رشته مدیریت کسب و کار در زندگی روزمره و محیط شغلی همه افراد به صورت عملی کاربرد دارد.

 

2. افزایش اعتماد به نفس

حضور در کلاس‌های این رشته باعث افزایش اعتماد به نفس شما می‌شود. افزایش دانش و آگاهی باعث می‌شود فرد قدم‌های خود را استوارتر بردارد و از تصمیم‌گیری احساسی دوری کند. سپری کردن موفق درس‌ها و تعامل با استادان و دانشجویان، توانمندی‌های شخصی و حرفه‌ای شرکت کنندگان دوره‌ها را افزایش می‌دهد و در نتیجه باعث می‌شود احساس کند به موفقیت قابل قبولی در زندگی شغلی دست پیدا کرده است.

 

نداشتن اعتماد به نفس معمولا در نتیجه باور نداشتن توانمندی‌های فردی و نداشتن دانش کافی به وجود می‌آید. برای رفع این مشکل باید در گام نخست توانمندی‌های خود را افزایش دهید و برای کسب اطلاعات به‌روز تلاش کنید؛ MBA این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

3. تعامل بهتر کارفرما و نیروی کار

فرقی نمی‌کند که آیا شما کارمند هستید یا کارفرما، معمولا این دو گروه از زاویه دید خود به مسائل حرفه‌ای نگاه می‌کنند و در بسیاری مسائل قادر به درک یکدیگر نیستند. مدیریت کسب‌وکار دانش کارآفرینان را در حوزه منابع انسانی افزایش می‌دهد و کمک می‌کند کارکنان خود را بهتر درک کنند و کارمندان هم بیشتر با دغدغه‌های ذهنی کارفرما آشنا شوند، بهتر می‌توانند خود را در جایگاه او قرار دهند به این ترتیب تعامل برقرار کردن بین این دو ساده‌تر می‌شود. در نهایت نیز، این فرصت فراهم می‌شود که به موفقیت یکدیگر کمک بیشتری بکنند.

4. فراهم آمدن فرصت‌های شغلی بین المللی

اهمیت رشته مدیریت کسب و کار سال‌ها است در بسیاری از نقاط جهان به ویژه کشورهای پیشرفته صنعتی آشکار شده است به همین دلیل فارغ التحصیلان این حوزه شانس بیشتری برای به دست آوردن شغل در حوزه بین المللی دارند. بنابراین افرادی که قصد مهاجرت دارند، با تحصیل در MBA به عنوان رشته دوم خود شانس به دست آوردن موقعیت‌های شغلی دلخواه خود در سایر نقاط جهان را افزایش می‌دهند.

اگر میخواهید با معتبرترین مدرک MBA مهاجرت کنید:

مهم ترین نکته در دریافت مدرک برای مهاجرت این است که مدرک قابلیت ترجمه رسمی دادگستری را داشته باشد.
شما میتوانید هر مدرکی که دارید و فکر میکنید به شما در فرآیند مهاجرت کمک خواهد کرد را ترجمه کنید اما ترجمه و ارسال این مدارک کمکی به شما نخواهد کرد؛ اصلا اعتباری ندارد که بخواهد کمک کند.

مدارکی میتوانند ترجمه رسمی و به کشور دیگری ارسال شود که ارزش قانونی دارند و اصالت مدرک ثابت شده باشد.

درواقع اسناد و مدارکی که روی سربرگ سازمان یا شرکت صادرشده و مهر و امضای بالاترین مقام صادرکننده را داشته باشد قابل ترجمه رسمی دادگستری می باشند.

با ترجمه رسمی گواهینامه دوره ها مهر سه ارگان: وزارت امور خارجه، وزارت دادگستری و قوه قضاییه روی برگه ترجمه رسمی درج خواهد شد؛ مدارک دوره های آموزشی فقط با دارا بودن این ویژگی میتواند مهاجرت را برای شما تسهیل کند.

اما آیا مدارک پایان دوره ی همه موسسات آموزشی قابل ترجمه رسمی دادگستری است؟

خیر!
طبق دستورالعمل قوه قضاییه موسسات آموزش عالی آزاد که زیرنظر و مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری هستند، مدارک قابل ترجمه دارند.

هنگامی که یک موسسه آموزش عالی آزاد مجوز های لازم را داشته و مورد تایید وزرات علوم باشد؛ وزارت علوم گواهینامه های رسمی با مهر هولوگرامی و یک بارکد درج شده روی مدرک جهت استعلام اصالت آن به موسسه مورد نظر میفرستد.
موسسه آموزشی بعد از اینکه دانش پذیر دوره را گذراند، با درج اطلاعات دانش پذیر و مهر و امضای رییس موسسه آموزش عالی بر گواهینامه کار صدور مدرک را تمام میکند.
در این صورت است که دانش پذیر میتواند مدرک مورد تایید وزارت علوم خود را ترجمه رسمی کند تا تبدیل به مدرکی با اعتبار جهانی و بین المللی شود.

موسسه آموزش عالی آزاد امین از سال ۱۳۸۴ زیرنظر وزارت علوم فعالیت میکند و با داشتن تمامی مجوزهای لازم قادر به صدور مدارک قابل ترجمه رسمی و مورد تایید وزارت علوم است و میتواند بهترین مدرک بین المللی برای مهاجرت را در اختیار شما بگذارد. لازم به ذکر است تمامی مدارک موسسه امین مورد تایید  wes کانادا می باشد

در تصویر زیر میتوانید تمام فاکتورهای گفته شده در بالا را مشاهده کنید.

مدرک صادر شده برای یکی از دانش پذیران موسسه آموزش عالی آزاد امین در سمت چپ و ترجمه رسمی قوه قضاییه در سمت راست را مشاهده میکنید.

گواهینامه دوره های مشاور حقوقی مدیریت فروش با مدرک بین المللی و ترجمه رسمی

 

 

5. ارتقای مهارت‌های نرم

در محیط دانشگاه معمولا روی آموزش مهارت‌های سخت تمرکز شده و دانش فنی لازم برای احراز موقعیت‌های شغلی به فرد آموخته می‌شود. این در حالی است که داشتن مهارت‌های فنی تنها برای پذیرفتن شدن در یک موقعیت شغلی به کار می‌آید اما برای به دست آوردن موفقیت و ارتقای شغلی باید مهارت‌های نرم مثل برقراری ارتباط موثر، حل مسئله، تحلیل، تفکر انتقادی و بسیاری مهارت‌های که در واحدهای درسی گنجانده نشده را یاد بگیرید. با توجه به کمبودهایی که در این حوزه احساس می‌شود، MBA  تلاش کرده مهارت‌های نرم دانشجویان را ارتقا داده و به آن‌ها بیاموزد که چطور در محیط کار پیشرفت کنند.

 

6. افزایش کنجکاوی و خلاقیت

تحصیل در این رشته به افراد می‌آموزد که هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد و آن‌ها را با لذت یادگیری مستمر آشنا می‌کند. دنیای امروز دائما در حال تغییر و پیشرفت است و تنها افراد کنجکاو و خلاق می‌توانند در این مسیر با تغییرات تکنولوژی و فناوری حوزه کاری خود آشنا شده و از آن‌ها نهایت بهره را ببرند.

 

 

کنجکاوی به این معنا است که فرد همیشه در محیط کاری خود سوال‌های درست داشته باشد و در عین حال بتواند منابع لازم برای یافتن پاسخ پرسش‌های خود را هم شناسایی کند. در کنار کنجکاوی، خلاقیت هم بسیار مهم است چرا که باید از دانسته‌های جدید خود به بهترین شکل استفاده کنید و خلاقیت این فرصت را برای شما فراهم می‌کند.

 

7. تنوع راهکارهای یادگیری

فراگیری رشته‌های تخصصی دانشگاهی معمولا در محیط‌های آموزشی خاصی امکان پذیر است و معمولا برای یادگیری فرصت‌های متنوعی وجود ندارد. اما فرصت‌های یادگیری MBA بسیار متنوع هستند و شما به صورت حضوری و غیر حضوری می‌توانید در دوره‌ها شرکت کنید.

 

دوره‌های آنلاین این رشته هم در حال برگزاری است که دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. از آنجایی که این رشته برای ارتقای مهارت‌های شغلی طراحی شده و اغلب شرکت کنندگان دوره‌ها شاغل هستند، روز و ساعت برگزاری کلاس به شکلی تنظیم شده که فرد بتواند به شغل تمام وقت خود بدون مشکل ادامه دهد. بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها به دلیل مزایای زیادی که یادگیری مهارت‌های این رشته برای کارکنان آن‌ها دارد، نیروی انسانی خود را به شرکت در این کلاس‌ها تشویق کرده و در برخی مواقع به تأمین منابع مالی هزینه شهریه کلاس‌ها هم کمک می‌کنند.

 

8. شکل گیری تفکر استراتژیک

تفکر استراتژیک مهارتی است که در همه ابعاد زندگی شخصی و شغلی به کار می‌آید. فرد برای دستیابی به اهداف مالی، شخصی و حرفه‌ای باید برنامه ریزی مشخصی داشته باشد و قدم به قدم در مسیر تحقق این اهداف گام بردارد. حضور در کلاس‌ها به شما می‌آموزد از زاویه جدیدی به مسائل نگاه کنید و به جای تمرکز بیهوده روی جزئیات، تصویر بزرگ‌تری را ببینید که می‌تواند برای شما راهگشا باشد.

 

برای حل هر مشکل شغلی، راهکارهای مختلفی وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. تفکر استراتژیک به شما این فرصت را می‌دهد که این مزایا و معایب را بسنجید و تصمیم مناسب‌تری را بگیرید.

 

9. مدیریت درست زمان

زمان محدود است و باید بتوانیم از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم. تشخیص اینکه در چه زمانی کدام کار باید انجام شود، یک مهارت است. مدیریت زمان یاد می‌دهد چطور از وقت محدود نهایت استفاده را ببریم و بازدهی خود را در محیط کار به حداکثر برسانیم.

 

مدیریت زمان به معنای کار بیشتر و وارد کردن فشار حداکثری نیست. این کار تنها شما را خسته می‌کند و گاهی باعث ناامیدی می‌شود. بلکه مدیریت درست وقت به این معنا است که بین کار و استراحت تعادل برقرار شود.

 

10. فرصت‌های شغلی بهتر

ارتقای مهارت‌های شخصی و حرفه‌ای کمک می‌کند به فرصت‌های شغلی بیشتر و بهتری دسترسی داشته باشید و به جای اینکه به دنبال شغل تازه بگردید، کارفرماها و شرکت‌های معتبر از شما دعوت به همکاری کنند. مهارت‌های شما در طول تحصیل افزایش یافته و می‌توانید با خیال راحت ارتقای شغلی پیدا کنید و از پس پذیرش مسئولیت‌های جدید بر خواهید آمد.

 

11. آشنایی با مسیر کارآفرینی

بسیاری از افراد ایده‌های خیلی خوبی برای راه اندازی یک کسب‌وکار دارند. اما عملیاتی کردن آن برایشان دشوار است و مهارت لازم برای این کار را ندارد. تحصیل در رشته MBA به شما می‌آموزد که چطور یک کارآفرین باشد. و برای تبدیل ایده خود به یک محصول ارزشمند که مشتری حاضر باشد برای آن هزینه کند، چه کارهایی را انجام دهید.

 

12. فراگیری نظم و انضباط فردی

برای دستیابی به موفقیت شغلی داشتن مهارت و انگیزه به تنهایی کافی نیست، بلکه شما باید به صورت مستمر حرکت کنید و نظم داشته باشید. بسیاری افراد قادر نیستند ذهن خود را منظم کنند و درگیر انجام کارهای بیهوده می‌شوند. در طول این دوره یاد می‌گیرید که در زمان مشخص در کلاس حاضر شوید، پروژه‌های هر درس را در بازه زمانی مشخص تحویل دهید و انضباط فردی را رعایت کنید. این مهارت عالی در زندگی شخصی و موفقیت شغلی شما تاثیر چشم گیری دارد.

 

13. افزایش درآمد

مهارت بیشتر، ارتقای حرفه‌ای و خودباوری کلید افزایش درآمد است. قطعا افزایش درآمد یکی از نتایج شرکت در دوره‌های تخصصی مثل مدیریت کسب‌وکار است که بسیاری به آن اهمیت می‌دهند و در واقع یکی از انگیزه‌های اصلی افراد از شرکت در این دوره‌ها به شمار می‌آید. افزایش درآمد به معنای ارتقای کسب‌وکار شما و سودآوری بیشتر هم است.

 

14. متمایز شدن از همکاران

همواره در محیط‌های شغلی رقابت سازنده‌ای وجود دارد و همه برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تلاش می‌کنند. در شرایط اقتصادی امروز برای هر موقعیت شغلی چندین داوطلب استخدام وجود دارد که نه تنها استخدام شدن را دشوار می‌کند، بلکه حفظ و نگهداری موقعیت شغلی فعلی را هم با چالش‌های زیادی مواجه کرده است. فارغ التحصیلان MBA خود را از دیگران متمایز می‌کنند و شانس استخدام یا حفظ موقعیت شغلی خود را افزایش می‌دهند.

 

15. مدیریت بهتر منابع مالی

در دوره MBA مهارت‌های مالی مختلفی به فرد آموزش داده می‌شود که کمک می‌کند با راهکارهای سرمایه گذاری و مدیریت بهتر منابع مالی شخص خود آشنا شوید. مدیریت ریسک و آشنایی با نحوه محاسبه سود و زیان همگی برای حفظ بهتر سرمایه فعلی شما و افزایش آن هستند. بسیاری از این مهارت‌ها در دانشگاه آموزش داده نمی‌شود یا به صورت سطحی به آن پرداخته می‌شود. در این دوره مهارت‌ها به صورت کاربردی آموزش داده شده و فرد می‌تواند در زندگی شخصی یا کسب‌وکار خود از آن‌ها استفاده کند.

 

جمع‌بندی

گفتیم یکی از راه هایی که امروزه می تواند به ارتقای شغلی و تقویت مدیریت شما کمک کند و در کسب‌وکارتان برای شما اعتبارآفرین باشد، شرکت در دوره های MBA در یکی از مراکز آموزش عالی که اشاره کردیم و اخذ یک معتبر است. بهترین و معتبرترین مدرک MBA در ایران آن است که مهر و سربرگ وزارت علوم و تحقیقات و فناوری داشته باشد. اگر سوالی در زمینه کسب وکار و دریافت مدرک معتبر MBA دارید، پیشنهاد می کنیم مشخصات خود را در فرم زیر وارد کنید تا کارشناسان ما برای راهنمایی با شما تماس گیرند.

 

نام و نام خانواداگی

فهرست مطالب

نیاز به مشاوره کسب و کار دارید؟ از یک جلسه مشاوره رایگان کارشناسان موسسه امین استفاده کنید

دوره‌های رایگان آموزشی مدیریت
داستان موفقیت کسب‌کارهای واقعی
آخرین مقالات مجله مدیریت امین
پشتیبانی در تلگرام پشتیبانی در واتس اپ تماس مستقیم پشتیبانی در ایتا Instagram
چت در تلگرام چت در واتساپ تماس مستقیم پیچ اینستاگرام
چت در تلگرام تماس مستقیم چت در ایتا
تماس مستقیم

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

شروع جشنواره  دوره MBA – DBA

اگر صاحب کسب و کار هستید،همین الان رزرو رایگان این دوره را انجام دهید و یک جلسه مشاوره رایگان کسب وکار دریافت کنید

ظرفیت محدود

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

نیاز به  مشاوره رایگان دارید؟
شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند

برای رزوز رایگان شرکت در دورهمی مدیران به میزبانی موسسه آموزش عالی امین شماره خود را در فرم مقابل وارد کنید
برای رزوز رایگان شرکت در دورهمی مدیران به میزبانی موسسه آموزش عالی امین شماره خود را در فرم زیر وارد کنید
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای دوره بازرسی فنی و کنترل کیفیت جوش نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.
اگر برای کسب و کارتان یا ثبت نام دوره MBA نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا باشما تماس بگیریم.

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟
اگر برای ثبت نام یا کسب وکارتان نیاز به مشاوره دارید، شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان امین با شما تماس بگیرند.